JK ging koekjes uitdelen zag ik..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Je hoeft er gelukkig ook nagenoeg niets aan op te knappen. En dat je een kontrakt hebt voor 2 jaar wil niet zeggen dat je er dan uit moet.
weet ik, huurdersbescherming, zei papabear ook alquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Je hoeft er gelukkig ook nagenoeg niets aan op te knappen. En dat je een kontrakt hebt voor 2 jaar wil niet zeggen dat je er dan uit moet.
He.. verdorriequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je bent te laat man, ze zijn al op..
Wie heeft de laatste gepakt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je bent te laat man, ze zijn al op..
Je hebt nu ook een fijn huisje gevonden en wat er over 2 of 10 jaar op je weg ligt zie je dan wel weer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
weet ik, huurdersbescherming, zei papabear ook almaar ik zie me hier ook geen tien jaar wonen als ik eerlijk ben
voor nu is het een heerlijk huis iig!
Bepaalde tijd houdt in dat het contract niet eerder beeindigd kan worden (zowel huurder als verhuurder). Je hebt met tijdelijke huurcontracten wel huurrechten, die rechten zijn wel iets minder streng als bij onbepaalde tijd contracten. Een verschil is bijvoorbeeld dat er geldig opgezegd mag worden door de verhuurder indien die zelf de vorige huurder is en er dan weer in wil (en daarnaast nog ik meen 2 redenen die wel bij tijdelijk mag, en niet bij onbepaald)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef dolfina-chica het volgende:
houdt dat in dat je dan minimaal wel 2 jaar daar moet blijven wonen?
Best lang voor bepaalde tijd.. vind ik.
uit m'n hoofd, heb het contract niet bij de hand, is de minimale tijd een half jaar, en maximaal twee jaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:27 schreef dolfina-chica het volgende:
houdt dat in dat je dan minimaal wel 2 jaar daar moet blijven wonen?
Best lang voor bepaalde tijd.. vind ik.
ow..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef frederik het volgende:
[..]
Bepaalde tijd houdt in dat het contract niet eerder beeindigd kan worden (zowel huurder als verhuurder). Je hebt met tijdelijke huurcontracten wel huurrechten, die rechten zijn wel iets minder streng als bij onbepaalde tijd contracten. Een verschil is bijvoorbeeld dat er geldig opgezegd mag worden door de verhuurder indien die zelf de vorige huurder is en er dan weer in wil (en daarnaast nog ik meen 2 redenen die wel bij tijdelijk mag, en niet bij onbepaald)
dat valt weer mee dan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
uit m'n hoofd, heb het contract niet bij de hand, is de minimale tijd een half jaar, en maximaal twee jaar.
Ik ben voor de verandering ook niet aan het werkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:44 schreef Ehhe het volgende:
Hallooo
Ik hoef vandaag, voor de verandering, niet te werken
Als huurder en verhuurder het samen eens worden met een kontraktsontbinding dan is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow..
dan vind ik het nog lang 2 jaar..
zeker als huis zijnde.. (voor een huurder zijn/haar kant)
Nouja, dan krijg je tenminste betaald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:47 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik ben voor de verandering ook niet aan het werken(wel aanwezig op mijn werk)
Kon niet slapenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook zo lang op gebleven?
Idderdaat, maar je moet wel oppassen dat het niet opvalt want anders sta je op straat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, dan krijg je tenminste betaald.
wat heb je een irritante PI trouwens
Moeten we de volgende keer met zijn allen maar een slaapliedje voor je zingen?quote:
PI is 3,14 een andere PI ken ik nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja, dan krijg je tenminste betaald.
wat heb je een irritante PI trouwens
PostIcon suffiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:54 schreef Egberts het volgende:
[..]
PI is 3,14 een andere PI ken ik niet
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef Egberts het volgende:
[..]
Je bedoelt dat gele ding met die rode vlek?
ik snap dat je niet zomaar op straat wilt staan, ik snap ook dat je niet zomaar wil dat je huurder de poten neemt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als huurder en verhuurder het samen eens worden met een kontraktsontbinding dan is er niets aan de hand.
Een minimale kontraktsduur is ter bescherming van bijde partijen. De huurder zit niet ineens met een vertrekkende huurder. En de huurder kan er niet zomaar uitgeschopt worden.
Dat is idd ook wel lang, bij mijn vorige woningen was het één jaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik snap dat je niet zomaar op straat wilt staan, ik snap ook dat je niet zomaar wil dat je huurder de poten neemt.
maar dan vind ik 2jaar best lang.
Zit er inderdaad een minimale tijd van een half jaar dat je er moet wonen, dan kan ik er nog inkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |