quote:
Op dinsdag 7 augustus 2012 02:37 schreef mootie het volgende:[..]
Het hoeft ook verder geen discussiepunt te zijn. Voor Lies is het een heel belangrijk topic. En voor meerdere mensen. Het geeft gewoon een mooi beeld van de mensen die hier posten.
That's all.
Ik bedoelde het ook niet om een discussie uit te lokken oid.
ik kan me voorstellen dat het voor jullie een topic is met gevoel (als ik toen online was, ik vlieg nog wel eens uit fok namelijk, zou ik er voor mezelf anders over denken) ja, het geeft ook een mooi beeld hoe het kan zijn, maar de geslaagde acties van fhf zijn ook gaaf om te lezen..
en zo heb ik meer topic's in mijn lijstje staan die ik heel mooi vind, omdat je kan zien dat je allemaal wat deelt.
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2012 02:38 schreef liesje1979 het volgende:[..]
Dat kan. Ik heb echter in die situatie opeens een aantal mensen dien terugkrabbelen en nuanceren. En dat hadden ze eerder moeten doen.
eerst denken dan doen.. klopt mee eens..
en dan ga ik voor mezelf spreken, ik heb nog nooit ergens spijt van gehad, hoe ik heb gehandeld of heb gesproken tegen iemand.. ook niet in het geval van inmiddels overleden mensen..
en daar hou ik me persoonlijk aan vast.. want ik weet dat ik vanuit mijn eerlijkheid reageer.. en dat het soms ongenuanceerd is, hetzij zo, maar dat neemt niet weg dat ik het anders zou brengen als ik genuanceerd zou zijn.
zelfs van de week, lees ik mijn post door voor ik op invoeren druk, dus ja, dan sta je achter je reactie.
En wat ik al zeg.. je hebt wel gelijk, soms kan het anders gezegd worden, maar soms vind men de woorden er niet voor.. En dan is het acceptatie van hoe iemand kan zijn.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel![b]Op
zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef
kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]