quote:Mart Smeets zorgt al sinds het begin van de Olympische Spelen voor opschudding in zijn tv-show 'London Late Night'. Dit leidt bij sommigen duidelijk tot ergernis.
Een paar kijkers gaan nu zelfs zo ver dat ze de groep 'Mart Auf Wiedersehen Smeets' in het leven hebben geroepen.
De oprichters van de groep spreken van 'afzeiktelevisie'. Ze zijn Smeets en zijn uitlatingen spuugzat. De spanningen bereikte gisteren het kookpunt, toen Smeets volleybalster Manon Flier te gast had in zijn show.
Flier heeft zich met het Nederlandse vrouwenvolleybalteam niet kunnen plaatsen voor de Spelen. Ze kwam dan maar naar Londen om haar partner, de Nederlandse beachvolleyballer Reinder Nummerdor, bij te staan. Hier kun je zien hoe Smeets daarover blijft doorbomen, tot het vervelende toe.
Boven de 2000 likes
Op de pagina is de kritiek niet bepaald mals: "Mart Smeets. Jij bent uniek! Daarom willen we jou zo snel mogelijk van de buis hebben. In overleg met je baas kan dit bij 1,000 'likes'. Post hier jouw meest vreselijke Mart moment!''
Inmiddels hebben al 2157 mensen de pagina 'geliked'.
Ja man, iemand blijft al die jaren hetzelfde...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:10 schreef Confetti het volgende:
Smeets is al decennialang op de televisie en nu kan die er niets meer van?![]()
Typisch kuddegedrag van het voetvolk.
Dat is al decennia te lang.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:10 schreef Confetti het volgende:
Mwah, hoe begaafd sommige mensen op een bepaald moment misschien ook waren, zie je toch dat ze soms wat moeite hebben de weelde te dragen die bij de status van oude wijze man hoort.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:10 schreef Confetti het volgende:
Heb je het programma al eens bekeken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:10 schreef Confetti het volgende:
Oh god, we hebben een komiek in ons middenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:24 schreef Elfletterig het volgende:Neem ook die dagelijkse vertoning rondom de Dopingsho.... ehh sorry... Tour de France.
Want? Het is gewoon een narcist.quote:
Hij is gewoon heel bedreven, een beetje TE bedreven misschien, maar het is wel gwoon een vakman, weet alles van bijna alle sporten en komt wellicht daarom nogal snel arrogant over.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch heb ik altijd een dubbel gevoel, hij is zo irritant dat het soms leuk is om naar te kijken.
Als hij dan een sport niet kent, wil ie er alles over te weten komen, zoals bij het onderdeel Luchtgeweer. Het was wel leuk om te zien hoe enthousiast hij daarover was en er alles over wilde wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel bedreven, een beetje TE bedreven misschien, maar het is wel gwoon een vakman, weet alles van bijna alle sporten en komt wellicht daarom nogal snel arrogant over.
Elke dag weer maakt hij fouten/versprekingen. Hij is vaak helemaal niet goed op de hoogte van de prestaties van de sporters. Ik volg ook iedere sport op de OS en betrap hem regelmatig op fouten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:04 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Als hij dan een sport niet kent, wil ie er alles over te weten komen, zoals bij het onderdeel Luchtgeweer. Het was wel leuk om te zien hoe enthousiast hij daarover was en er alles over wilde weten
Het is de grootste kwal die je kunt tegenkomen. In RL kijkt hij op iedereen neer. Dat kun je bv van Anita Witzier totaal niet zeggen die zelfs de schoonmaker in zijn waarde laat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel bedreven, een beetje TE bedreven misschien, maar het is wel gwoon een vakman, weet alles van bijna alle sporten en komt wellicht daarom nogal snel arrogant over.
Dit, waar hebben we het precies over? Een presentator, die wat sport presenteert, echt een figuur om je druk om te makenquote:
we zijn toch allemaal van die heilige boontjes die nooit iets verkeerd zeggen en nooit lachen om dat net iets te racistische mopje in de verjaardagskring van ome Piet... nee, zo zijn wij niet, de brave burgerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit, waar hebben we het precies over? Een presentator, die wat sport presenteert, echt een figuur om je druk om te maken.
Geef het volk brood en spelen.
Hehe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
Erg grappig: Usain Bolt aan tafel bij DeMart
Oh ook dat nog eens. Mensen zijn een tikje hypocriet natuurlijk ook nog eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:19 schreef Re het volgende:
[..]
we zijn toch allemaal van die heilige boontjes die nooit iets verkeerd zeggen en nooit lachen om dat net iets te racistische mopje in de verjaardagskring van ome Piet... nee, zo zijn wij niet, de brave burger
Last heb ik er niet direct van. Och dat hij vanuit de publieke omroep betaalt word van onze belastingcenten is ook nog niet erg. Maar als je deze man in RL tegenkomt en je krijgt ermee te maken hoe hij zich dan gedraagt is bij de beesten af. Enig fatsoen heeft hij totaal niet. En omdat hij denkt dat hij God is moet alles en iedereen maar schuiven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:11 schreef stekelzwijn het volgende:
Het is een vakman.
Heb je er last van?
Zoek een andere zender.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Cherna het volgende:
[..]
Maar als je deze man in RL tegenkomt en je krijgt ermee te maken hoe hij zich dan gedraagt is bij de beesten af.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Maak je dan druk om mensenrechten ofzo.
Als dat valt schel ik den Butler en zeg tegen Hartmut de Butler dat Neef Re wil vertrekken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:19 schreef Re het volgende:
[..]
we zijn toch allemaal van die heilige boontjes die nooit iets verkeerd zeggen en nooit lachen om dat net iets te racistische mopje in de verjaardagskring van ome Piet... nee, zo zijn wij niet, de brave burger
Ik mis hem niet, da's zeker. Waar ik niet zo best tegen kon met deze grapjas was dat 'ie zichzelf nogal belangrijk vindt, het gaat bij hem niet om de sporter maar om Mart. Weet niet of dat nog zo is, heb 'm gelukkig al tijden niet gezien. (op dat beschamende stukje na met die volleybalster een paar dagen geleden)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit, waar hebben we het precies over? Een presentator, die wat sport presenteert, echt een figuur om je druk om te maken.
Geef het volk brood en spelen.
Ik hoor hem toch liever dan Aardappel Rick Niemanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik mis hem niet, da's zeker. Waar ik niet zo best tegen kon met deze grapjas was dat 'ie zichzelf nogal belangrijk vindt, het gaat bij hem niet om de sporter maar om Mart. Weet niet of dat nog zo is, heb 'm gelukkig al tijden niet gezien. (op dat beschamende stukje na met die volleybalster een paar dagen geleden)
Grootste blunders maakt hij altijd als de NOS al eens NBA of MLB uit wist te zenden. Tenenkrommend commentaar.
ja, ik snap het ook niet. Dan kondigt hij zijn vertrek aan en juist dat jaar gaat iedereen hem nog even natrappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:20 schreef popolon het volgende:
Hij gaat met pensioen? Oh, nou dan is het toch klaar.
http://www.destentor.nl/s(...)=3&sort=asc#reaktiesquote:Kromowidjojo schoffeert Mart Smeets
LONDEN - Weinig volgers van de Spelen zullen het gehoord hebben, maar Ranomi Kromowidjojo zorgde maandag voor een kleine rel door Mart Smeets te schofferen.
De tweevoudig olympisch kampioene was te gast in het radioprogramma van Edwin Evers (538) en kreeg de lachers op haar hand toen 't gesprek op Mart Smeets kwam. Evers vroeg 'Kromo' of ze nog bij hem langs moest, waarop de Groningse reageerde: ,,Nee, daar was ik gisteren, dus het ergste zit er op.'' Nadat Evers en zijn copresentatoren waren uitgelachen kreeg Kromowidjojo nog de gelegenheid om haar uitspraken te nuanceren, maar daar voelde de zwemkoningin helemaal niets voor.
lolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
http://smeetsmakelijk.nl/
Pietverdriet. Chapeau, chapeau, chapeau. Dik chapeau
Stelt u zich even voor, je bent Pietverdriet. En stel, je hebt een kop als een mijnwerker. En je kunt een knap stukje zwemmen. Wat doe je dan als er een vogel in je haar poept? en kijk hier.
Pietverdriet, met dat gezicht. Alsof zijn broek te strak zit. Teleurstellende surfer.
Wellicht heeft men hem altijd overschat, want het is Mart Smeets en hij is de beste, typisch kuddegedrag. Hij is het zelf in ieder geval wel al jaren aan het geloven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:10 schreef Confetti het volgende:
Nog steeds vind ik hem de beste.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Cherna het volgende:
[..]
Last heb ik er niet direct van. Och dat hij vanuit de publieke omroep betaalt word van onze belastingcenten is ook nog niet erg. Maar als je deze man in RL tegenkomt en je krijgt ermee te maken hoe hij zich dan gedraagt is bij de beesten af. Enig fatsoen heeft hij totaal niet. En omdat hij denkt dat hij God is moet alles en iedereen maar schuiven.
Ik maak me er niet druk om , maar de rel is leuk. En ja in RL moet je hem niet tegenkomen. Dan is hij nog arroganter dan hij op tv al uitstraalt en kijkt op iedereen neer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik hem de beste.
Weet je overigens hoeveel vreselijke mensen van jouw en mijn belastingcenten betaald worden?
Wat maken we ons dan druk over een sportpresentator?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
Als je met "prima" "irritante" en "presentator" "kloothommel" bedoelt dan kunnen we het nog wel eens worden ergensquote:
Oerbeer, zeg het maar, want ook jij vindt dit ongehoord dom. Jongen, hou daar nou mee op. Nietwaar?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Stelt u zich even voor, je bent Pietverdriet. En stel, je hebt een kop als een mijnwerker. En je kunt een knap stukje zwemmen. Wat doe je dan als er een vogel in je haar poept? en kijk hier.
Pietverdriet, met dat gezicht. Alsof zijn broek te strak zit. Teleurstellende surfer.
Daar vindt iedereen Rick Nieman weer kut.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:43 schreef JRRY het volgende:
Penishoofden, jullie kunnen ook naar RTL4 kijken met Zomer Van 4: De Spelen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
- En nu zult u zeggen: Bertus Bul, had die geen wedstrijd vandaag? En, zoom even in op dat been, ... dat dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Die J.J. Van Gangelen een idee?quote:Op zondag 12 augustus 2012 07:44 schreef Pedroso het volgende:
Smeets is verreweg de beste presentator van Nederalnd.
Wie zou hem moeten opvolgen ?
Ik ga voor Henry Schut, prima en talentvol presentator,
Er is niks beters.quote:Op zondag 12 augustus 2012 08:06 schreef greyshade het volgende:
Dat de NOS hem zo lang in het zadel heeft laten zitten is ook wel weer typisch.
Er is genoeg, ik heb ooit eens Humberto Tan de TT zien verslaan, waar is het fout gegaan..quote:
Gauw door de Telegraaf een Facebook-actie laten opzetten om hem weg te krijgen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 06:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar vindt iedereen Rick Nieman weer kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |