ow sorry.. wie hebben we over het hoofd gezien die aandacht wilde?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Beter stop je een dozijn veren in je eigen kont, tot vervelens aan toe
Jou blijkbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ow sorry.. wie hebben we over het hoofd gezien die aandacht wilde?
effe serieus pb, kom je nu om rotzooi te schoppen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Beter stop je een dozijn veren in je eigen kont, tot vervelens aan toe
Alsof de rest wel normaal post.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:00 schreef gomi het volgende:
[..]
effe serieus pb, kom je nu om rotzooi te schoppen?
of gewoon normaal meeposten?
Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik hoop het laatstequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:00 schreef gomi het volgende:
[..]
effe serieus pb, kom je nu om rotzooi te schoppen?
of gewoon normaal meeposten?
Ik ben een poosje weg geweest (afkoelen). Maar terugkomen gaat natuurlijk niet helemaal zonder hort of stootquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Afgelopen, van alle partijen. Als je hier niet normaal kan posten dan post je hier maar niet.
k dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik hoop het laatste
Mja, ik had een mooi plaatje. Maar Liesje vond van niet :/quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:59 schreef Pulver het volgende:
Kunnen we niet gewoon plaatjes gaan draaien?
Ik woed een beetje moei van al dat gezeik hier!
Prima maar we hebben net enorme rellen gehad, het is klaar nu. Van alle kanten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben een poosje weg geweest (afkoelen). Maar terugkomen gaat natuurlijk niet helemaal zonder hort of stoot
Klaarkomen ook niet...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben een poosje weg geweest (afkoelen). Maar terugkomen gaat natuurlijk niet helemaal zonder hort of stoot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef Pulver het volgende:
Ik durf nu niet meer te zeggen want liesje1979 is er.
En schreef ik hiervoor niet: Geef vrouwen nooit macht!.
Niet in politiek, niet het bedrijfsleven en zeker niet als moderator.
Dus nu ben dan gelijk uitgeluld.
Vrouwen horen geen macht te hebben, kunnen ze niet mee omgaan.
PUNT!
met jou aan de top redden we het!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef Pulver het volgende:
Ik durf nu niet meer te zeggen want liesje1979 is er.
En schreef ik hiervoor niet: Geef vrouwen nooit macht!.
Niet in politiek, niet het bedrijfsleven en zeker niet als moderator.
Dus nu ben dan gelijk uitgeluld.
Vrouwen horen geen macht te hebben, kunnen ze niet mee omgaan.
PUNT!
Het is hier FHF, geen R&P. Wat interesseert mij jouw verleden nouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:03 schreef dolfina-chica het volgende:
het boeit me niet wat iemand anders er van vind..
ik heb het gedaan, daardoor ervaringen rijker...
en ik doe het niet om de veren!!!
dat anderen nou steeds wat doen om veren te incasseren...
Jij zou weg zijn... lamzak... anders had ik met alle liefde je willen besparenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het is hier FHF, geen R&P. Wat interesseert mij jouw verleden nou
Gewoonjezelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dolfijn! Diepe buiging voor jou! Ik ben van minder burn-out geraakt!
Slaap lekker mensen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:01 schreef frederik het volgende:
Dames en heren, is het mogelijk om de boel hier een beetje aardig te houden? Probeer mensen desnoods te negeren als je mensen echt niet moet.
Zei Papabear nadat hij een lijst van quotes van dolfina had neergezet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het is hier FHF, geen R&P. Wat interesseert mij jouw verleden nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |