Ieuwwwwh! Neeeeequote:
Dreun.quote:
Met een dreun! Boem laptop dicht!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:46 schreef kahlie het volgende:
Ik lig al in bed, maar nu gaat de laptop ook dicht.
Groetels
Begin jij nu ook al met dreunen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met een dreun! Boem laptop dicht!
Slaap lekker Kahlie
Ben je gek, hij moet nog langer mee!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met een dreun! Boem laptop dicht!
Slaap lekker Kahlie
Slaapliedje dan?quote:
Neee ik ben dr ook absoluut klaar mee.. Maar dan wordt ik juist een beetje vervelend.quote:
ik moet lachen:Dquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neee ik ben dr ook absoluut klaar mee.. Maar dan wordt ik juist een beetje vervelend.
Snorrie!
Ja fucker, beetje editten!
Ik had quote gedaan ipv edit, het bericht staat eerder wat jij wilde quotenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neee ik ben dr ook absoluut klaar mee.. Maar dan wordt ik juist een beetje vervelend.
Snorrie!
Ja fucker, beetje editten!
En dreunen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik moet lachen:D
yska is meets zat
Daar zou ik ook een burn-out van krijgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef dolfina-chica het volgende:
ik heb altijd 60 tot 80 uur gewerkt... 12jaar lang... dus op zich niet zo gek...
Vind je dat gedreun zelf onderhand ook niet een beetje sneu worden? Voor zover het leuk was is dat leuke er nu in elk geval wel vanaf.quote:
het laatste jaar gebeurde teveel in mijn prive leven, waardoor ik echt kapot wasquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar zou ik ook een burn-out van krijgen.
Kortom, dat wordt weer de FOK!kroeg, oftewel Stairway to Heaven. En parkeren is daar ook best te doen, ik stond altijd onder het Radboudkwartier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Ganzz het volgende:
Centraal dus bv Utrecht (laat ik daaar nou vlak bij wonen :p) Utrecht heeft veel terrasjes, ook om een grote of minder grote groep fokkers kwijt te kunnen. Door de weeks is voor mij niet handig met het werk, maar zou dan vij of zat avond worden.
Nadeel van de stad is het parkeren, maar met OV goed te bereiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |