quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:33 schreef densmee het volgende:
een kanca 140, omdat mijn vorige doormidden was gebroken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de nieuwe is gesmeed staal, buigt maar breekt niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Ben jij de hulk of zo
een bankschroef breken
Zie ook het woord "unbreakable" in de advertentie![]()
Zeg nou maar eerlijk dat je een verlengpijp van 2 meter hebt gebruikt om de zaak aan te draaienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:26 schreef densmee het volgende:
[..]
de nieuwe is gesmeed staal, buigt maar breekt niet.
de oude was een gietijzeren, die buigt niet maar breekt. en zeker als hij al een paar keer goed warm is geweest dan breekt zo een redelijk makkelijk
nee hoor, maar hitte van lassen en klappen van voorhamers en dergelijke daar kan het uiteindelijk niet tegenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zeg nou maar eerlijk dat je een verlengpijp van 2 meter hebt gebruikt om de zaak aan te draaien
Was ook maar gekheid natuurlijk. Gietijzer lijkt heel sterk, maar eigenlijk is het bros.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:06 schreef densmee het volgende:
[..]
nee hoor, maar hitte van lassen en klappen van voorhamers en dergelijke daar kan het uiteindelijk niet tegen
die heb ik al verschillende zien liggen maar ik ben bang dat dat net als een fijnschrijver niet lang mee gaat, bij mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:46 schreef Cybersijp het volgende:
Lyra pica dry potlood voor de diepere gaten af te tekenen aangeschaft. Met m'n normale timmermanspotlood kon dat gewoonweg niet nauwkeurig genoeg
[ afbeelding ]
T is ook geen pen, gewoon een potlood. Bijkomend voordeel is dat je een slijper in de "verpakking"hebt zitten. en je hebt altijd nog je normale potlood bij je natuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:23 schreef densmee het volgende:
[..]
die heb ik al verschillende zien liggen maar ik ben bang dat dat net als een fijnschrijver niet lang mee gaat, bij mij
ow dan heb ik een ander model gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:42 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
T is ook geen pen, gewoon een potlood. Bijkomend voordeel is dat je een slijper in de "verpakking"hebt zitten. en je hebt altijd nog je normale potlood bij je natuurlijk
wat voor een machine hangt eraan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SCM MiniMax LAB260quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:08 schreef densmee het volgende:
[..]
wat voor een machine hangt eraan?
een scheppach ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |