Dan stel ik voor dat we de eisen laten gaan, waar spreken we af?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:12 schreef Casie het volgende:
[..]
En als de man het niet waar kan maken zijn wij veeleisende bitches. Ik zie een gelijkenis.
Maar jij hebt wel een fobo, dus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb wel FB, maar doe er niet zoveel mee. Vergeet vaak om te kijken.
Gefeliciteerd! RE6 zal wel keiïngewikkeld zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
even iets anders kinders, ik heb een 8 voor m'n examen (RE6).
Goed bezigquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ach, het gaat gewoon door met verzekeringswiskunde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! RE6 zal wel keiïngewikkeld zijn.
Twaalf uur in de pub bij het station in inverness? Ik zit daar met een boek waar een roos uitsteekt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat we de eisen laten gaan, waar spreken we af?
/desperate modus uit
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is perfect, mijn liefde voor jou is weer een beetje gegroeid.
Toe maar, toe maar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
quote:
Waarom?quote:
Waar is dat dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef Casie het volgende:
[..]
Twaalf uur in de pub bij het station in inverness? Ik zit daar met een boek waar een roos uitsteekt.
Omdat hartjes.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Toe maar, toe maar.Dat verdient wel een pint.
[..]Ja, die gebruik je vaak. Daarom moest ik daaraan denken.
[..]
Waarom?
Nee nee, kaneel wil met jou trouwen :dquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik sta nu gelijk aan twee trouwende mensen. Apart, dat is een van de enige smileys die ik nog nooit gebruikt heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |