Ik bekeek net de wiki van onze Nederlandse deelnemer aan het mountainbike en dat ziet er niet een twee drie uit als een echte kanshebber, maarja we laten ons graag verrassen nietwaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef Barry87 het volgende:
Hebben we hier iets van kans op medailles?
Ja, glorryhunter.
Wies dat?quote:
Hij mag blij zijn met een top 25 plek.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik bekeek net de wiki van onze Nederlandse deelnemer aan het mountainbike en dat ziet er niet een twee drie uit als een echte kanshebber, maarja we laten ons graag verrassen nietwaar
bij bmx is alles mogelijk...quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef Barry87 het volgende:
Hebben we hier iets van kans op medailles?
Ja, glorryhunter.
in 2008 ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef TLC het volgende:
Volgens mij was het BMX parcours van Londen precies nagemaakt in Nederland, dus wee hun gebeente als de Nederlanders niet presteren![]()
BMX zijn van die kleine crossfietsjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:36 schreef Karina het volgende:
Wat is precies het verschil tussen BMX en MountainbikenEn tevens: Bart Brentjens deja-vu
zie de plaatjes boveninquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:36 schreef Karina het volgende:
Wat is precies het verschil tussen BMX en MountainbikenEn tevens: Bart Brentjens deja-vu
Oh ja dan weet ik hetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zie de plaatjes boveninbmx is meer explosief, en speelt zich meer af in de lucht dan op de baan zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |