Ik eb nog wel een serie Hema onderbroeken in die maatquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:25 schreef draculettetje het volgende:
Lamb je hebt dm als het gelukt is
en iemand meisjes ondergoed mt 86 - 92?
OMGquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:16 schreef -Spring het volgende:
Bla, ik heb Siepie nog helemaal niet betaald!
Merkloos is geen probleem, heb je fotootjes? En waar ongeveer bevindt 't ding zich?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wij hebben er nog een staan, merkloos, donkergrijs met groen
Fotos kan ik makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Merkloos is geen probleem, heb je fotootjes? En waar ongeveer bevindt 't ding zich?
Please do, wanneer ik 'm over zou willen nemen moet ik even kijken of mijn lief binnenkort nog een x bij jullie in de buurt zit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Fotos kan ik makenen hij bevindt zich in de buurt van roermond
DML, waar zit jij in NL met je bondolino. Ik heb zoiets namelijk nog niet geprobeerd en dat wil ik eerst doen, voordat ik hem koop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb een marineblauwe bondolino classic te koop. In perfecte staat en helemaal compleet. Ik wil er graag 70 euro incl. verzenden voor hebben.
[ afbeelding ]
In Den Haag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:23 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
DML, waar zit jij in NL met je bondolino. Ik heb zoiets namelijk nog niet geprobeerd en dat wil ik eerst doen, voordat ik hem koop.
je moet em, klaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef Poppedein het volgende:
hahaha jij bent altijd zo heerlijk voor mijn twijfels Mignonne ;-)
Sorry nijna, de hello Kitty komt hierheenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:39 schreef Nijna het volgende:
Iemand al geroepen voor het Hello Kitty rokje en die met die stippen? Wat voor stof zijn ze?
En wat wil je ervoor hebben?
moet je daar je kind in vervoeren?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Te koop! Ontzettend handige metzonderhanden-tas! Aantal keer gebruikt, maar hij blijft maar liggen. Ik pak mijn baby onbag vaker! Dus hij mag gaan.. In uitstekende staat, met sleutelhanger
Hoe werkt het?
Vraagprijs: ¤ 40,- incl.verzenden! Ophalen mag ook, in Almere
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moet je daar je kind in vervoeren?
onee, ik zie het al, dr zit een gebruiksaanwijzing bij
Ja dat begreep ik alquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:57 schreef mrien het volgende:
[..]
Sorry nijna, de hello Kitty komt hierheen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moet je daar je kind in vervoeren?
onee, ik zie het al, dr zit een gebruiksaanwijzing bij
Ik ook!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:37 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik zoek zelf mouwloze rompers, t liefst elastisch, 80 of 86, geen 74/80
wauw, dat is snel!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:33 schreef robazizo het volgende:
Asyniur, de spulletjes zijn er. Bedankt!
Fijn! Goed om te horenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:26 schreef __Isis__ het volgende:
Pakketje is binnen Zoë! Toffe kleren!
Bla en het-is-mij: ik heb het autostoeltje van MP gekocht. Het is een Maxi-cosi Priori en hij zag er nog heel goed uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:45 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Please do, wanneer ik 'm over zou willen nemen moet ik even kijken of mijn lief binnenkort nog een x bij jullie in de buurt zit.
Ik krijg nu net een mail van iemand op wiens Marktplaats-advertentie ik dit weekend had geboden. Had ik niet meer verwacht (had een vrij laag bod gedaan). Ik kan morgen naar dat autostoeltje komen kijken (is hier vlakbij). Die wacht ik heel even af, ik laat het je nog even weten Bla!
ik gok 98, en dat ik t met mijn propskills niet door de bus krijgquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:16 schreef Keshet het volgende:
Oeh! Ik vind dat vest op de 1e foto erg leuk! Welke maat is dat?
jep. 80/86 nuquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ooh Puck's muck shirt. Dat is zo'n kwaliteitsshirtje!
Jouw ventje er allemaal alweer uit gegroeid? Vreetzakje!
merk? want dan weet ik ff een beetje hoe het valt? Evie zit namelijk in 98/104?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:22 schreef Kleurdoos het volgende:
BJ, 98.
elins favo, dus die ben ik nu dus stiekem aan t verkopen want t zit voor geen porum meer
kleine jongensachtig? ik heb nog een winterpakje waar sloffen en handschoentjes aan vastzitten, ongebruikt maat 68?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:21 schreef Keshet het volgende:
Hmm, kun je er nog iets kleine jongensachtigs bijverzinnen zodat 't een pakketje zou kunnen worden?
H&M 98/104 moet lukken, 2,50?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
merk? want dan weet ik ff een beetje hoe het valt? Evie zit namelijk in 98/104?
jep, dat is alleen een grote, 110 geloof ik, maar elin en rokjes, jurkjes is sadness, ze zit altijd als een boer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef -Spring het volgende:
Ik vind het rokje leuk.Is ie er nog?
beide zijn er nogquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:19 schreef bodpa09 het volgende:
Is dat supermanpak er nog? En welke is het Muck shirt?
Ik trek ze ook alleen in de winter aan. Met alleen een onderbroek vind ik het ook geen porem. Zal ik morgen mn adres even pm'en?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jep, dat is alleen een grote, 110 geloof ik, maar elin en rokjes, jurkjes is sadness, ze zit altijd als een boer.
L ook, maar daar heeft ze een hangkont in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
daar heb ik de broekjes van; me die borduurseltjes... zijn zo leuk!
en dat vest gaat niet worden denk ik KD; heb al veeeel vestjes van de H&M in die maat... en die zitten allemaal al wat krapjes...
nope, maat 80quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:14 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Ahh te laat bodpa was me voor haha
Kd was dat gestreepte pak naast het vest ook al weg? En zonee welke maat is het?
Neeeee alweer te laatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:09 schreef Kleurdoos het volgende:
dit is weg:
spijkerjurkje, spijkerbroekje, uiltjestrui, blauw/groene trui, benneton, 12tree, en blauwe auto. (sandous)
supermanpak (bodpa)en rokje H&M (spring)
Leuke kleding!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:01 schreef heletrotsemama het volgende:
Owja,maat is ook wel handig: 't is allemaal maat 56 of 62!
Doe ik!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:19 schreef heletrotsemama het volgende:
Ja! Heulll veulll zelfs maar nog niet uitgezocht. Waar ben je naar op zoek? Pm me anders maar even ;-)
Ok topquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:15 schreef heletrotsemama het volgende:
@ zoe: prima! Je hebt sowieso eerste keus in 68/74. Jij vroeg er als eerste naar. Probeer ik je steeds te pm-en via mobiel maar lukt niet dus bij deze.
Morgen weer meer,krijg zo visite!
held! laat me ff prijs enzo weten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Moet wel in een vlopje lukken denk ik. Ga ik morgen ff proppen voor je.
Nee sorry allemaal lang en breed verkocht of aan een vriendin gegeven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:51 schreef Keshet het volgende:
Heb jij nog Puck-kleertjes in kleine maatjes te koop DML?
Ik heb die wel liggen. Nog voorkeur voor t een of ander?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft iemand nog mouwloze rompers maat 86/92 liggen? Mijn stapeltje is niet genoeg voor de vakantie met de huidige doorleksessies
Sorryquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Xanteh het volgende:
He bah, waarom wil je nou net dat uilenshirtje Zoë
per se mouwloos?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft iemand nog mouwloze rompers maat 86/92 liggen? Mijn stapeltje is niet genoeg voor de vakantie met de huidige doorleksessies
Ik zal morgen even foto's maken. Help me even herinneren wel, want zeef de laatste tijdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb geen voorkeur Son!
En ik heb nog 1 mouwloze 80 liggen KD en de rest is 86/92 wat Puck nog past, sorry.
Die ene prop ik wel bij die aapies in het vloppie
Hij is groenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:14 schreef Poppedein het volgende:
Slechte flits telefoonfoto, maar ik heb deze evt voor je Vlindur, fijn dun jasje en heel handig want je hoeft zn naam niet weg te krassen uit t labeltje
Hij glimt uiteraard vooral door de flits, is van prenatal en ziet er nog als nieuw uit, want weinig gedragen hier.
[ afbeelding ]
Wij hebben bij bonnenonne besteld destijds (ze hebben ook voor grote kinderen)quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:59 schreef Tinuviel het volgende:
Heeft er iemand hier toevallig een jongenspet voor een 3-4 jarige met zo'n flap aan de achterkant die de nek beschermt? Of weet een van jullie waar ik zoiets kan vinden?
heb je ook nog 80/86? oid?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dml, dit heb ik aan mouwloze rompers in 86/92
[ afbeelding ]
Uhm past misschien wel in een vlop, maar kraamvisite mag ook hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Past dat in een vlop of kan ik beter op kraambezoek komen?
Zou je de zool willen opmeten? Dan meet ik haar voetjes morgen even.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
uhh wat is mt 2 en 3?
ik heb nog wel iets, maar weet niet zeker welke maat.....
sticker van de juf!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:48 schreef heletrotsemama het volgende:
Voor Sonnetje:
[ afbeelding ]
nb: dit werd mede mogelijk gemaakt door Kleurdoos :-D
( waarvoor mijn hartelijke dank! )
Mag ik van maat 50/56 de rompers korte mouw met tractors en de twee die samen op de foto staan (groen gestreept en met blauwe figuurtjes) plus het zwembroekje in 56/62?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik gooi mijn spul er ook weer s in
Prijzen zijn onderhandelbaar. Hoe meer, hoe voordeliger![]()
Reacties via pm graag.
Maat 50/56
http://www.mijnalbum.nl/Album=SWNP4KHQ
Maat 62
http://www.mijnalbum.nl/Album=WUINA636
Maat 68
http://www.mijnalbum.nl/Album=ESQOGPJV
Maat 74
http://www.mijnalbum.nl/Album=48ALM7VV
Maat 80
http://www.mijnalbum.nl/Album=HAX4GRUA
Maat 86
http://www.mijnalbum.nl/Album=7T8AMQ6D
Slaapzakken en zwembroeken
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4YGELOL
Ja, ik zie het inmiddels wel al ergens op een PostNL site.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:53 schreef Nijna het volgende:
Ja je kan bij TNT dozen kopen volgens mij hoor.
Ja, niet aan gedacht though.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:03 schreef Marjolijntje het volgende:
Is het niet handiger om doosjes te halen bij de supermarkt? Kost niks
Daar bleek ik er ook nog een paar van te hebben zag ik net.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:06 schreef Juud79 het volgende:
Ik bewaar tegenwoordig alle doosjes van dingen die ik via internet bestel.
Mag ik een foto van het spijkerbroekje en de spaghettirompers? Ben je binnenkort nog bij je ouders?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:10 schreef Lamb29 het volgende:
Ik blijf aan het mesten...
Is er intresse in:
* 2 spaggetierompertjes vallend als een krappe 86/92
* Spijkerbroekje maat 86 (laatste van maat 86 waar ze uit is gegroeit, hij paste vorige week nog potverdorie)
* Joggingbroekjes maat 80 en 80/86
* Zwembroekje maat 86
* jurkje/overgooiertje maat 74 (maar langer doorgedragen)
Dan maak ik foto's.... anders gaan ze met de volgende grote kledingronde mee...
tuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:10 schreef Solagratia het volgende:
Marrije, mag ik het Hemapakketje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Lamb29 op 16-08-2012 20:40:31 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Oh fijn!quote:
Heb hier ook nog 1. Ziet er goed uit, alleen een paar keer gebruikt om iets te bewaren in de koelkast.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:51 schreef amaranta het volgende:
Ik ben op zoek naar deze broodtrommel.
[ afbeelding ]
plaatje geleend van google
we hebben hem vorig jaar als reclame van blueband in de bus gehad, nu willen beide kinderen hem claimen, maar we hebben er dus maar 1....
en papa neemt ook het liefst deze mee naar zn werk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:39 schreef Draakjuh het volgende:
tammie04, het pakje is goed aangekomen dank je wel
zal ik morgenvroeg even voor je kijken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:23 schreef Asyniur het volgende:
Zijn bij de kruidvat dan ook UV pakjes in de aanbieding?
Ik zou er nog graag eentje in maat 92 of 98 hebben en eentje in maat 68.
Iemand die toevallig in de buurt van de kruidvat woont?
Keshet gaat even voor me kijken dadelijk. Mochten ze niks hebben, dan hoor je van mequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:25 schreef Popples het volgende:
[..]
zal ik morgenvroeg even voor je kijken?
Ik heb nog wel wat, wel wittequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zoek nog meer rompers 86/92. Korte of mouwloos.
Anders kan ik woensdag nog kijken indien nodigquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:25 schreef Popples het volgende:
[..]
zal ik morgenvroeg even voor je kijken?
prima, je roept maar als het nodig is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Keshet gaat even voor me kijken dadelijk. Mochten ze niks hebben, dan hoor je van me
Nee, geen voorkeur. Wil gewoon graag nog zo'n pakje erbij hebben voor Harryquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:14 schreef Keshet het volgende:
De Etos zit hier tegenover het Kruidvat. Heb je een voorkeur voor 1 van de 2?
Aanvulling: Moet ik voor anderen ook nog kijken toevallig?
Heb je de paddestoelen lamp nog?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:51 schreef Popples het volgende:
ik heb nog een lampenkap met sterren(blauw en groen en wit) maar het staat niet in zijn nieuwe kamer.
en een paddenstoel lamp (kabouter is een sticker die er af kan!
[ afbeelding ]
bij interesse maak ik een foto.
toch bedankt voor het kijken hoorquote:
Iemand een pb sturen? En als die m niet kan vinden één volgende?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
toch bedankt voor het kijken hoor
En ik vind het heel lief aangeboden van iedereen hoor, maar hoe ga k dat in vredesnaam coördineren
Ik heb maar 1 pakje nodig en dadelijk zit ik met 10
je moet er toch 2 hebben?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
toch bedankt voor het kijken hoor
En ik vind het heel lief aangeboden van iedereen hoor, maar hoe ga k dat in vredesnaam coördineren
Ik heb maar 1 pakje nodig en dadelijk zit ik met 10
Dank je maar ik scoorde net bij de hema een vierpak voor 5 euro in de opruiming dus ik heb met 26 rompers toch hopelijk genoeg voor een vakantie van 14 dagen waarbij hij dus bijna alle dagen een keer door mag lekken.quote:
Ik heb ooit tegen stinkende gevlekte birckenstocks de tip met bakpoeder gebruikt... ik weet niet of het bij Teva's ook werkt, maar als je ze toch van plan was weg te gooien, kan het niet veel meer kwaad toch, en wellicht het proberen waard...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:57 schreef Lamb29 het volgende:
Ik gooi er nog even een vraag in...
Iemand misschien tevaatjes of andere sandaaltjes in maat 23... of in t geval van teva dus draagmaat 23??
Mijn dames sandaaltjes meuren![]()
En we hopen dan maar op een lange nazomer
Ja!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:19 schreef PureEvil het volgende:
Heeft er iemand leuke tuinbroekjes maat 74? voor een meisje. Ze past nu maat 68/74, dus dat gaat denk ik wel lukken als het wat kouder wordt..(hoop ik) Ben trouwens nog steeds op zoek naar die van de H&M (die bruine)
Oeh,die zou ik wel heel graag van je over willen nemen,was al druk op zoek. Ik pm je even!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:30 schreef Asyniur het volgende:
Positiewinterjas te koop van H&M mama, maat L.
Buitenkant is van 60% wol. Lekker warm dus.
Hij is overigens ook geschikt om je kleine winterbaby nog onder te dragen.
Er zit nog een bontkraagje bij dat je naar eigen believen er weer aan kan knopen (dat zwarte ding op het bed).
[ afbeelding ]
Mag weg voor ¤17,50
Ik heb wel interesse in Opperdepop. Ga je pm-en!quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Iemand interesse in deze? Zonder het varkentje
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een opperdepop staan voor de liefhebber
En nog steeds het spijkerbroek maat 98?en de clark laarsjes maat 26
Bij interesse of foto pbtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |