Ik eb nog wel een serie Hema onderbroeken in die maatquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:25 schreef draculettetje het volgende:
Lamb je hebt dm als het gelukt is
en iemand meisjes ondergoed mt 86 - 92?
OMGquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:16 schreef -Spring het volgende:
Bla, ik heb Siepie nog helemaal niet betaald!
Merkloos is geen probleem, heb je fotootjes? En waar ongeveer bevindt 't ding zich?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wij hebben er nog een staan, merkloos, donkergrijs met groen
Fotos kan ik makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Merkloos is geen probleem, heb je fotootjes? En waar ongeveer bevindt 't ding zich?
Please do, wanneer ik 'm over zou willen nemen moet ik even kijken of mijn lief binnenkort nog een x bij jullie in de buurt zit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Fotos kan ik makenen hij bevindt zich in de buurt van roermond
DML, waar zit jij in NL met je bondolino. Ik heb zoiets namelijk nog niet geprobeerd en dat wil ik eerst doen, voordat ik hem koop.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb een marineblauwe bondolino classic te koop. In perfecte staat en helemaal compleet. Ik wil er graag 70 euro incl. verzenden voor hebben.
[ afbeelding ]
In Den Haag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:23 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
DML, waar zit jij in NL met je bondolino. Ik heb zoiets namelijk nog niet geprobeerd en dat wil ik eerst doen, voordat ik hem koop.
je moet em, klaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef Poppedein het volgende:
hahaha jij bent altijd zo heerlijk voor mijn twijfels Mignonne ;-)
Sorry nijna, de hello Kitty komt hierheenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:39 schreef Nijna het volgende:
Iemand al geroepen voor het Hello Kitty rokje en die met die stippen? Wat voor stof zijn ze?
En wat wil je ervoor hebben?
moet je daar je kind in vervoeren?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:35 schreef Gerberaatje het volgende:
Te koop! Ontzettend handige metzonderhanden-tas! Aantal keer gebruikt, maar hij blijft maar liggen. Ik pak mijn baby onbag vaker! Dus hij mag gaan.. In uitstekende staat, met sleutelhanger
Hoe werkt het?
Vraagprijs: ¤ 40,- incl.verzenden! Ophalen mag ook, in Almere
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moet je daar je kind in vervoeren?
onee, ik zie het al, dr zit een gebruiksaanwijzing bij
Ja dat begreep ik alquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:57 schreef mrien het volgende:
[..]
Sorry nijna, de hello Kitty komt hierheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |