quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kwam wat lengte te kort om in de kussens te landen en stortte neer
Dat is wel pijnlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
ze viel, maar niet op de zachte mat maar op die plek daartussen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Haar naam maakt het nog kanslozer eigenlijk.
En het was nog een bar slechte sprong ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef TheArt het volgende:
"Ze is behoorlijk goed aan het springen"
Ze heeft 1 hoogte gehaald pas Toine
Gewoon een opmerking van iemand die alleen weet dat ze vaak wint en dan maar wat roepen idd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef TheArt het volgende:
"Ze is behoorlijk goed aan het springen"
Ze heeft 1 hoogte gehaald pas Toine
Oh dus dat is de reden dat vrouwelijke atletes geen borsten hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
gelukkig heeft Isinbayeva een bescheiden voorgevel, anders had ze de lat eraf gestoten.
Scorebord journalistiekquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon een opmerking van iemand die alleen weet dat ze vaak wint en dan maar wat roepen idd.
Ze moet een wat betere hoogte-diepte analyse maken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:37 schreef Columbiafan het volgende:
Als je ziet hoeveel hoogte ze heeft, ongelooflijk dat ze zichzelf het dan zo moeilijk maakt
foute sprong, geslaagde sprong, overgeslagen sprongquote:
Op dat verhaal van de 'leuke tekentjes' bij het (polsstok)hoogspringenquote:
Misschien over 4 jaar die 4x400. Er zit er nog ene bij van 19 jaar. Daar kan je natuurlijk geen toptijden van verwachten en de rest is gewoon te zwak.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef Marcoss het volgende:
Hellebaut kwam natuurlijk ook volledig uit het niets 4 jaar geleden. Kan dit jaar ook zomaar gebeuren.
En 4x400 heeft wel 2 supersnelle lopers met de Borlee's, maar die anderen komen lang niet aan dat niveau toch?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen als ik dat woord lees.![]()
Jezus, Vulture.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Als die Borlee's een plak missen kunnen ze misschien voor Amaica gaan lopen
Sorry ik ben heel flauw vanavondquote:
ik hou van dansen en muziekquote:
Houwen zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat volkslied hebben we nog niet gehoord deze Spelen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat volkslied hebben we nog niet gehoord deze Spelen
Okay duidelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
foute sprong, geslaagde sprong, overgeslagen sprong
een pakhaas hequote:
Het balletje valt wel erg vaak de Britse kant op jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef Redefine het volgende:
Twee keer DQ bij de 400 horden, waardoor een Britse de finale haalt. Corruptie!
Is goed m'n jong.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry ik ben heel flauw vanavond
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:41 schreef Redefine het volgende:
Twee keer DQ bij de 400 horden, waardoor een Britse de finale haalt. Corruptie!
Als ze bij de gyneacoloog langs geweest is wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is toch een Spaanse hardloopster met kans op goud?
Hij heeft gisteravond gechild met het Zweedse handbalteamquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
DAAR IS BOLT JAAAA.
Straks bij een fokker op de kamer, nu in het stadion.
Al zal het hier niet zoveel uitmaken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het balletje valt wel erg vaak de Britse kant op ja
Enige goudkans is bij het vlakwater kanoen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is toch een Spaanse hardloopster met kans op goud?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Is goed m'n jong.
Moeten de belgskes vanavond?
Pffff, wat een trucage weer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het balletje valt wel erg vaak de Britse kant op ja
nee green en greenequote:
Greene en Green wel.quote:
Ik supporter meequote:
Zal je opeens zien idd, terwijl hij amper de finale haaldequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:44 schreef Redefine het volgende:
Green(e) zal hier wel weer winnen. Bij de Britten lukt alles.
Misschien kunnen ze nog een DQ doen als hij niet wint.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zal je opeens zien idd, terwijl hij amper de finale haalde
Gewoon 1 t/m 7 DSQ.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze nog een DQ doen als hij niet wint.
Zolang Greene maar niet wint.quote:
Nee Marta Dominguez bedoel ik, die moet dadelijk de finale zag ik net (22:05 uur)...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige goudkans is bij het vlakwater kanoen.
quote:
1/4 DSQ.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ja godverdomme... die Brit heeft niks
Daar zal die wel voor gediskwalificeerd worden. Nu nog eentje en Greene heeft een medaille.quote:
Gelukkig is er geen 3000 meter met hordenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:48 schreef DeeBee het volgende:
Dit onderdeel is ook zoo zwaar, sterretjes voor je ogen en dan nog hordes overmoeten is echt hels...![]()
Ja idd, viel me ook op, heel het stadion viel stilquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:49 schreef marcodej het volgende:
Die doodse stilte zodra ze over de finish zijn en het zeker is dat GB geen medaille heeft. Normaal moet dat het apotheose moment zijn.
Wat een kutpubliek is het ook hè.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:49 schreef marcodej het volgende:
Die doodse stilte zodra ze over de finish zijn en het zeker is dat GB geen medaille heeft. Normaal moet dat het apotheose moment zijn.
Chauvinistisch kutvolkquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:49 schreef marcodej het volgende:
3k steeplechase?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen 3000 meter met horden
Steeple chasequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt het ABN WTT toernooi welquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een kutpubliek is het ook hè.
Dat is tegenwoordig overal zo. Zelfs in Thialf...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja idd, viel me ook op, heel het stadion viel stil
Ja, maar 8 minuten boemelen over hordes en waterbakken zijn Kenianen ongeveer voor gemaakt, dat is toch iets minder erg!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
lekker voor die britse publiekquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:49 schreef marcodej het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat een kutpubliek is het ook hè.
Ah, dus ze komen hier ook pas halverwege de race met veel kabaal binnen?quote:
Australiers zijn wat dat betreft netter jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:50 schreef Leatherface het volgende:
Chauvinistischer dan de Britten vind je ze echt niet. Ook Amerikanen bij lange na niet.
Het voordeel van de Amerikanen is dat ze bepaalde sporten gewoon links laten liggen. Die Britten moeten overal meedoen. Britten zijn de nieuwe Chinezen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:50 schreef Leatherface het volgende:
Chauvinistischer dan de Britten vind je ze echt niet. Ook Amerikanen bij lange na niet.
Fransen komen wel aardig in de buurtquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:50 schreef Leatherface het volgende:
Mwah, de Fransen kunnen er ook heel wat vanquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:50 schreef Leatherface het volgende:
komt uit dezelfde bron als de stream / Eurosportquote:
Bij het tennis wordt ook altijd zowat harder gejuicht bij een UE van de tegenstander dan een punt van de eigen speler.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:51 schreef marcodej het volgende:
Geen probleem met chauvinisme, maar sinds het hockeypartijtje van net ben ik het compleet zat ineens. Uit je dak gaan voor een goed tackeltje of verovering van een een bal, maar voor de rest niks creëeren.
Ik verlang terug naar de tijd dat ze helemaal niks haalden op de Spelen... 2000 of 2004 waren toch dramatisch voor ze of niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het voordeel van de Amerikanen is dat ze bepaalde sporten gewoon links laten liggen. Die Britten moeten overal meedoen. Britten zijn de nieuwe Chinezen.
Amerikanen hebben een beperkte blik qua welke sporten ze interessant vinden, maar ik vind ze al met al vaak nog wel meevallen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het voordeel van de Amerikanen is dat ze bepaalde sporten gewoon links laten liggen. Die Britten moeten overal meedoen. Britten zijn de nieuwe Chinezen.
Gek he, als je ziet hoe enorm de verwachtingen waren van Greenequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:49 schreef marcodej het volgende:
En dan zat je juist zowat te juichen als er een Brit wonquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar de tijd dat ze helemaal niks haalden op de Spelen... 2000 of 2004 waren toch dramatisch voor ze of niet?
1996 vooral.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar de tijd dat ze helemaal niks haalden op de Spelen... 2000 of 2004 waren toch dramatisch voor ze of niet?
NOS heeft géén huldigingquote:
ik zou zelfs niet winnen als ik bij de vrouwen mee zou doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef Sasman het volgende:
Nee effe serieus. Is die winnaar van het kogelstoten bij vrouwen wel een echte vrouw?
Godverdomd. Ik zie het ook niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef Sasman het volgende:
Nee effe serieus. Is die winnaar van het kogelstoten bij vrouwen wel een echte vrouw?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef marcodej het volgende:
Zo. Die heeft ook weleens uit het testosteronpotje gesnoept.
2000 11x goud en 2004 9x goud, niet heeel slecht op zich. Maar wel vele malen slechter dan nu ja...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Greene staat dadelijk gewoon op het podium. Daar vinden ze wel wat op. Hebben Sanchez, Culson en de Amerikanen misschien ergens hun best niet gedaan? Dan kunnen ze nog geschorst worden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gek he, als je ziet hoe enorm de verwachtingen waren van Greene
Als die Brit 4e was geworden hadden ze hem gediskwalificeerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:54 schreef JohnDDD het volgende:
Die Sanchez lijkt me toch haast een beetje buiten zijn baan te komen in de laatste bocht
DQ, GB brons. Let maar op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:54 schreef JohnDDD het volgende:
Die Sanchez lijkt me toch haast een beetje buiten zijn baan te komen in de laatste bocht
Clement leek ook niet helemaal zuiver.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:54 schreef JohnDDD het volgende:
Maar 1x goud inderdaad, wel 15 medailles in totaal. Japan en Australië hebben dat ook deze Spelen, kunnen maar geen goud halen..quote:
Hij was 4equote:Op maandag 6 augustus 2012 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als die Brit 4e was geworden hadden ze hem gediskwalificeerd
Oh jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar 1x goud inderdaad, wel 15 medailles in totaal. Japan en Australië hebben dat ook deze Spelen, kunnen maar geen goud halen..
5e toch?quote:
Clement zat er toch nog voor.quote:
het zal mij niet verbazenquote:
clement is laatstequote:
De Ingrid van Wit-Rusand.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:58 schreef edcetera het volgende:
Die Wit-Russische ziet er uit als een gemiddelde huivrouw in een tokkie-wijk
Eerder voor het keldertjequote:
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:59 schreef alors het volgende:
Vieze Duitse pot zeghahah ze haalt het niet
Ik heb denk ik al wel eens het bed gedeeld met meisjes die er later zo uit gaan zienquote:
Jaja "later"quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:59 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al wel eens het bed gedeeld met meisjes die er later zo uit gaan zien
Dit is helemaal het keldertje.quote:
met een discus jaquote:
grenada for goldquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:59 schreef Redefine het volgende:
Nog even met spanning wachten op de 400 meter finale
Ik dacht even dat die stok stil zou blijven staan. Maar toen bedacht ik me dat dit geen cartoon is. Toch jammer.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:02 schreef AthCom het volgende:
Spiegelburg of Strutz is een best makkelijke keuze.
quote:
om blaren te bevorderenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanwaar het water bij de Steeplechase, omdat het kan?
Lekker soppen in je schoenen en blaren krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zie nos filmpje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:03 schreef TheArt het volgende:
Spiegelburg gaat geen medaille halen zo
Polstokfluisteraar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef DeeBee het volgende:
Ze praat altijd tegen d'r stok zei ze van de week nog, wát een vrouw!![]()
Dacht ik ook is ze niet minderjarig.quote:
Dan een rondje onderduikt en dan daarna weer stiekem aansluit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef Maver24 het volgende:
Leukste is als iemand echt voorover in die bak met water duikelt
D'r haar slaat er alleen altijd een beetje van uit!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Misschien heeft Dominguez toch nog een potje van Fuentes achterin haar keukenkastje kunnen vinden
Twintig sinds vrijdag denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dacht ik ook is ze niet minderjarig.
Ze heeft iig haar haar geblondeerd, zodat ze geen haarsamples kunnen nemen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Misschien heeft Dominguez toch nog een potje van Fuentes achterin haar keukenkastje kunnen vinden
Of Michael Phelps, die in die bak ligt pootje-trektquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef snellejelle het volgende:
Ik hoop een duik(el)partij te zien
ahhhhhhhhhhhhhhquote:
En de belofte dat ze de ster van de avond zou zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:06 schreef Schoondal het volgende:
Zouden ze die duitse startnummer 1945 gegeven hebben om te pesten ?
zonder Yquote:
Ze heeft goed gekeken naar VDB en co bedoel je.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze heeft iig haar haar geblondeerd, zodat ze geen haarsamples kunnen nemen.
quote:
Nu je het zegtquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze heeft goed gekeken naar VDB en co bedoel je.
lolquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En de belofte dat ze de ster van de avond zou zijn
Standaardopmerking, deze keer kan het wel eens niet waar zijn, Zaripova is favoriet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok op een negeroverwinning.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok op een negerKenyaoverwinning.
En Frigo, Gilbert en Rebellin.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze heeft goed gekeken naar VDB en co bedoel je.
Vandaar de coquote:
niet veelquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef marcodej het volgende:
Chinezen doen toch nog niet echt mee in het atletiek.
Dat weet ik, daarom gok ik er alsnog op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Standaardopmerking, deze keer kan het wel eens niet waar zijn, Zaripova is favoriet.
Da's ook wel eens fijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef marcodej het volgende:
Chinezen doen toch nog niet echt mee in het atletiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |