Duh, wie nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:59 schreef twi het volgende:
Stel nou dat ik Myra 10 jaar terug tegen was gekomen, dan zou ik ook gewoon contact met 'r blijven zoeken op MSN hoor!
Ik dacht dat we aan het algemeniseren waren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg het ook nergens simpel. Ik zeg het gebaseerd op alle feiten, en op de algemene kennis die we ondertussen van Kree hebben. Hij zoekt aandacht, 16 jarige meisjes zoeken aandacht. Hij voegt ze blijkbaar ook als die ze niet kent toe op facebook "omdat ze er leuk uitzien". Tsja, ik vind het gewoon fout.
Niets mis mee, ik was erg jong volwassen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:59 schreef twi het volgende:
Stel nou dat ik Myra 10 jaar terug tegen was gekomen, dan zou ik ook gewoon contact met 'r blijven zoeken op MSN hoor!
20/2+7= 17. Dat is 9 jaar te oud.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:59 schreef twi het volgende:
Nee, demoniseren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat we aan het algemeniseren waren.
sorry ik verstond je niet, kun je het nog een keer herhalen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HEY SUKKEL MEISJES VAN 16 WORDEN AL NAT BIJ DE GEDACHTE AAN AANDACHT. JIJ GEEFT ZE DIE AANDACHT EN DAN KUNNEN JOUW INTENTIES NOG WEL NORMAAL ZIJN VOOR JOUW GEVOEL MAAR HET IS GEWOON FOUT KLAAR EINDE DISCUSSIE. EEN VOLWASSEN VENT HOORT NIET MET KLEINE MEISJES OVER DE ZOGENAAMDE PUBERPROBLEEMPJES TE PRATEN DAAR HEBBEN ZE PSYCHIATERS VOOR UITGEVONDEN EN ZELFS DIE VERTROUW IK NIET MET KLEINE MEISJES!!
HET FEIT DAT JIJ HET ZO BLIJFT GOEDPRATEN ZEGT OOK AL GENOEG MAAR DAT WIL NIET DOOR DIE DIKKE SCHEDEL VAN JE.
HOE GOED JE BEDOELINGEN OOK JE BENT GEWOON FOUT BEZIG EN LULLIG VOOR JE DAT JE GEEN CHICK VAN JE EIGEN LEEFTIJD KAN VINDEN MAAR DAT LOS JE NIET MET MINDERJARIGE KUTJES OP!!
En dan nu verder over feyenoord aub
Ja, de rest hier staat achter je hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
sorry ik verstond je niet, kun je het nog een keer herhalen?
Dat jij er nou zo slechte ervaringen mee hebt en daaroor gelijk al vooroordelen hebt kan ik niks aan doen.
Tegen de tijd dat ik 36 ben dumpt ze me, dus aan de formule ga ik nooit voldoenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
20/2+7= 17. Dat is 9 jaar te oud.
Weet ze ook al wie ze daarna gaat hosselen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik 36 ben dumpt ze me, dus aan de formule ga ik nooit voldoen
Heloef, toyboy.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ze ook al wie ze daarna gaat hosselen?
Nee, wil je je alvast inschrijven?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ze ook al wie ze daarna gaat hosselen?
Heloefquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat ze heloef ontmaagden op zijn 24ste.
Op een oude fiets moet ie het leren, dus waar wacht je opquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heloef![]()
Het is dat ie zo jong is! Anders zou ik het wel weten!!
Mn pedopas is nog niet binnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet ie het leren, dus waar wacht je op
Nou, Myr is best leuk en knap en ze vind me knap.quote:
Heloef is mijn broeder van een andere moeder.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heloef![]()
Lekker jong hapje voor jequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heloef![]()
Jij valt meer op 16-jarig he?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, Myr is best leuk en knap en ze vind me knap.
Maar ik denk niet dat ze mijn type is hahaha.
Dat is lastig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat we aan het algemeniseren waren.
Dateding is ook jongerquote:
Wijsheden en waarheden komen uit deze dame!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is lastig.
Als meisje voel je jezelf altijd "volwassen" genoeg, dat dacht ik jaren terug ook.
Als oudere zou je gewoon niet bewust contact met jongere op moeten zoeken, eigenlijk vind ik het fout zodra iemand het "bewust" doet. Daar moet je gewoon niet je aandacht vandaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |