Die familie heeft later toegegeven dat ze het hadden verzonnen !quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach ze snappen het gewoon niet.
M Jackson kon het ook gewoon.Ze zijn gewoon ignorant.
Voor myra?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het verstandig om een camera mee te nemen denk je?
Wacht wat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[B]HEY SUKKEL MEISJES VAN 16 WORDEN AL NAT BIJ DE GEDACHTE AAN AANDACHT.
Ik heb het liever over kree en zijn activiteiten met onvolwassen meisjes dan over Feyenoord, hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HEY SUKKEL MEISJES VAN 16 WORDEN AL NAT BIJ DE GEDACHTE AAN AANDACHT. JIJ GEEFT ZE DIE AANDACHT EN DAN KUNNEN JOUW INTENTIES NOG WEL NORMAAL ZIJN VOOR JOUW GEVOEL MAAR HET IS GEWOON FOUT KLAAR EINDE DISCUSSIE. EEN VOLWASSEN VENT HOORT NIET MET KLEINE MEISJES OVER DE ZOGENAAMDE PUBERPROBLEEMPJES TE PRATEN DAAR HEBBEN ZE PSYCHIATERS VOOR UITGEVONDEN EN ZELFS DIE VERTROUW IK NIET MET KLEINE MEISJES!!
HET FEIT DAT JIJ HET ZO BLIJFT GOEDPRATEN ZEGT OOK AL GENOEG MAAR DAT WIL NIET DOOR DIE DIKKE SCHEDEL VAN JE.
HOE GOED JE BEDOELINGEN OOK JE BENT GEWOON FOUT BEZIG EN LULLIG VOOR JE DAT JE GEEN CHICK VAN JE EIGEN LEEFTIJD KAN VINDEN MAAR DAT LOS JE NIET MET MINDERJARIGE KUTJES OP!!
En dan nu verder over feyenoord aub
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die familie heeft later toegegeven dat ze het hadden verzonnen !
Ik zou er toch niet aan moeten denken om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat meisjes van 15 vaak genoeg hier zoenden met gasten van 20-21. Want platteland, weinig keuze aan ander geslacht. Dan is voor de dames het aanbod al weinig en dan is een gast van 20 een stuk interessanter dan een snotaap van 15.
Je hoort het kree, je kan dus gewoon met ze zoenen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat meisjes van 15 vaak genoeg hier zoenden met gasten van 20-21. Want platteland, weinig keuze aan ander geslacht. Dan is voor de dames het aanbod al weinig en dan is een gast van 20 een stuk interessanter dan een snotaap van 15.
En hoe rijk zijn ze nu?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die familie heeft later toegegeven dat ze het hadden verzonnen !
Dat is in de stad ook hoor. Voldoende gasten van 20+ die al die jonge sletjes afgaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Dus 17 en 19 mag niet?quote:
Gatverdamme WT.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als er borsten aan zitten natuurlijk, siliconen tellen ook.
Oftewel, het is allemaal niet zo simpel te zeggen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de meeste gevallen zou ik het als ik het meisje niet zou kennen bij 16 ook nog afkeuren. Maar dan kan je er nog maar weinig aan doen.![]()
Verder was dat bij mij de stap van middelbaar naar de hogeschool en eigenlijk het moment waarop al mijn vrienden wel een stuk ouder waren dan ik was.
Ik ken een hoop jongens van 20 die ik niet ouder zou schatten dan 16, dus dan vind ik het ineens ook minder erg. Mijn stiefbroer is 23, maar nog erg vrolijk, druk, niet zo serieus maar wel erg lief, nu heeft die een vaste vriendin. Maar als die een halfjaar geleden met een 16jarige was thuisgekomen had ik hem er ook niet raar op aangekeken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:53 schreef xFriendx het volgende:
Nee!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij kan 6 embarassments per seconden klikken!
20-21 blijft wel wat anders dan 28, dat hadden we dan weer niet hier, voor zover ik weet tenminste.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Je hoort het kree, je kan dus gewoon met ze zoenen.
Ik zeg het ook nergens simpel. Ik zeg het gebaseerd op alle feiten, en op de algemene kennis die we ondertussen van Kree hebben. Hij zoekt aandacht, 16 jarige meisjes zoeken aandacht. Hij voegt ze blijkbaar ook als die ze niet kent toe op facebook "omdat ze er leuk uitzien". Tsja, ik vind het gewoon fout.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oftewel, het is allemaal niet zo simpel te zeggen.
Dat wist je niet?quote:
Maar nu ben je kortzichtig myrquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg het ook nergens simpel. Ik zeg het gebaseerd op alle feiten, en op de algemene kennis die we ondertussen van Kree hebben. Hij zoekt aandacht, 16 jarige meisjes zoeken aandacht. Hij voegt ze blijkbaar ook als die ze niet kent toe op facebook "omdat ze er leuk uitzien". Tsja, ik vind het gewoon fout.
Dat vind ik nog steeds bijzonder fout.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:55 schreef Myraela het volgende:
Maar als die een halfjaar geleden met een 16jarige was thuisgekomen had ik hem er ook niet raar op aangekeken.
Nah.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds bijzonder fout.
Ze zien er soms wel lekker uitquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg het ook nergens simpel. Ik zeg het gebaseerd op alle feiten, en op de algemene kennis die we ondertussen van Kree hebben. Hij zoekt aandacht, 16 jarige meisjes zoeken aandacht. Hij voegt ze blijkbaar ook als die ze niet kent toe op facebook "omdat ze er leuk uitzien". Tsja, ik vind het gewoon fout.
Gelukkig heeft het grootste gedeelte van de jongens die daarop valt dat ook niet. Weet niet hoe dat op het platteland is overigens, maar hier zijn het altijd van die Marokkaantjes.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze zien er soms wel lekker uitMaar goed, iets meer volgroeid dan de mannen op die leeftijd plus ze hebben vaak nog steeds het iq van een kip zonder herlaadbare batterijen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:59 schreef twi het volgende:
Stel nou dat ik Myra 10 jaar terug tegen was gekomen, dan zou ik ook gewoon contact met 'r blijven zoeken op MSN hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |