Maar jij hebt nog een leuk mannenkapsel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krullen zijn kut. Als ik geen krullen had, had ik langer haar laten staan.
Geen idee, ben toevallig nog nooit een man geweest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:53 schreef twi het volgende:
[..]
Okselhaar bij mannen niet?
En okselhaar millimeteren, serieus? Weet je hoe fuckin' erg dat gaat jeuken
Ditquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat moet je gewoon vaker dan een keer doen en dan gaat dat over
Dat van mij doe ik ook maar eens per week en ik heb het nog nooit voelen jeuken als het wat langer was dan kaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Onder millimeteren versta ik langer dan "helemaal wegscheren". Lijkt me niet dat dat weg gaat hoor.
Jouw haar is leuk manquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Misschien komt het ook doordat ik zelf krullen heb en er niet echt blij mee ben.
Nah, nee. Tenminste, ik niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Allemaal mannen die vroeg kaal zijn hier
Met die gel bedoel je? Van de laatste weken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog een leuk mannenkapsel.
Het zat de laatste paar keren gewoon prima, m.u.v. Amsterdam toen er aan de bovenkant nog een centimetertje (of twee) van af had mogen worden gehaald.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met die gel bedoel je? Van de laatste weken?
Precies.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Gelukkig zijn vrouwen verder helemaal niet kritisch, ze weten gewoon heel idioot precies perfect goed wat ze willen
Eigenlijk al die keren dat ik je zag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met die gel bedoel je? Van de laatste weken?
Dat ze altijd zin hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:59 schreef Casie het volgende:
[..]
Precies.
En mannen mogen natuurlijk ook wel bepaalde dingen van vrouwen verwachten.
Jawel toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Jij hebt me toch nooit met krullen gezien?
Zoals een fotoboek?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:59 schreef Casie het volgende:
Precies.
Ik heb weinig moeite met beharing eigenlijk.. Nouja, okselhaar vind ik niet zo tof, de rest maak ik me niet zo heel druk om, mits wel fris..quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:59 schreef Casie het volgende:
[..]
Precies.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:59 schreef twi het volgende:
[..]
Het zat de laatste paar keren gewoon prima, m.u.v. Amsterdam toen er aan de bovenkant nog een centimetertje (of twee) van af had mogen worden gehaald.
Dank jullie wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Eigenlijk al die keren dat ik je zag.
Normaal gesproken stijl ik me naar als ik uit ga, maar misschine heb je wel gelijk. Ik weet het niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |