HAHA, dat zeg ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:03 schreef JackieBrown het volgende:
Ik zie m'n vaders hoofd al voor me
Je woont toch op jezelf trouwens? Hoe danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:03 schreef JackieBrown het volgende:
Bij mij zou dat gewoon echt niet gaan, kans is groot dat je ouders tegenkomt
Ik verplaatste me even in de situatiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA, dat zeg ik.
[..]
Je woont toch op jezelf trouwens? Hoe dan?
Jawel, maar dat vind ik eigenlijk weer zo next level meteenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:12 schreef JackieBrown het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag he dwc, neem jij ook ooit zo'n meisje wel mee naar jouw huis? Oke als je moeder er niet is waarschijnlijk, maar ontmoet je ma ook wel eens die meisjes?
Want ik heb ook een broertje, ik zie hem over een paar jaar al thuiskomen met meisjesvolgens mij is ze dan net zo erg/erger als m'n vader.
Hehe nee hij is nog niet voor de Judge verschenenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jawel, maar dat vind ik eigenlijk weer zo next level meteen. Daarom [ afbeelding ] ik die quote van Capslockie. Heeft Etha de vleeskeuring van je pa al overleefd dan? Als we toch al persoonlijk doorvragen
. En pics van je broertje (no homo)
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:09 schreef Phantomesse het volgende:
Angel-Joy, doe even niet zo kinderachtig. Een voordeel dat zij heeft is dan weer dat je haar oogkleur tenminste kunt zien zonder inspanning en je direct ziet dat ze een vrouw is ongeacht haar haarlengte en voorgevel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruik je nou de spytool?quote:
Haha echt hè, het kan snel gaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef Sinji het volgende:
dWc, zeg wat tegen me!
Godzijdank je bent er nog
Toen zei ik "Geef dan het goede voorbeeld en post even je outfit?" oid, nu staat er:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef Mylene het volgende:
Topic opgeschoond, opzouten met dat gewauwel.
Iemand heeft voor het laatst dick gehad toen men de eerste stap op de maan zette ofzo?quote:
quote:30 vleeslammetjes gestolen uit wei
Onbekenden hebben tussen maandagmiddag en dinsdagmorgen ruim 30 lammetjes gestolen uit een weiland in Lopik. De dieven moeten gebruikgemaakt hebben van motorvoertuigen om alle dieren mee te nemen, meldde de politie donderdag.
De lammeren van het ras Texelaar stonden in een wei die omheind was met schapengaas. De omheining was afgesloten met een hek met een hangslot. Het hangslot is geforceerd.
De dieren werden gefokt voor het vlees en zijn op dit moment volgens de politie 125 euro per stuk waard. De politie zoekt getuigen.
Oh, in dat geval heb ik liever dat je 'm niet stelt. En als je het doet geef ik toch geen antwoordquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc ik had een vraagje maar misschien is het een beetje brutaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |