Dat niet alleen young money, maar ook die strakke te korte spijkerjasje met een shirt eronder met wat diepere hals en dan die skinny jeans eronder, kan not manquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij staat er alleen maar bij als een mietje, that's all.
ik vind het wel een schattige outfitquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:21 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oude foto maar draag hetzelfde
[ afbeelding ]
Schoen past niet echt bij de riem vind ik. Voor de rest goeie outfitquote:
Eensch. Ik vind het zelf ook niet mooiquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:37 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Dat niet alleen young money, maar ook die strakke te korte spijkerjasje met een shirt eronder met wat diepere hals en dan die skinny jeans eronder, kan not man
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker mijn drie borsthaartjes de wind laten voelen.zou wel geven. :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Tuurlijk mag je kritiek leveren. Maar laat dan ook wat van jezelf zien zodat de mensen waarop je kritiek levert er iets van kunnen "leren". Vooral als je ook nog eens gaat opscheppen dat je duurdere kleding hebt dan de rest.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:02 schreef Enchanter het volgende:
Ben het wel met Chesterperry eens. Als je een foto van jezelf met je o zo geweldige kleding op internet zet moet je ook met kritiek om kunnen gaan.
Maar ja gelijk gaan lopen janken met "plaats dan een foto van jezelf" .
Helaas voeren mods in dit topic een Chinees beleid en wordt kritiek en negatieve comments niet getolereerd.
Kritiek of je mening mits onderbouwd moet gewoon kunnen zonder dat je zelf foto's post.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je kritiek leveren. Maar laat dan ook wat van jezelf zien zodat de mensen waarop je kritiek levert er iets van kunnen "leren". Vooral als je ook nog eens gaat opscheppen dat je duurdere kleding hebt dan de rest.
Onzin, reacties enkel om af te zeiken worden niet getolereerd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:02 schreef Enchanter het volgende:
Ben het wel met Chesterperry eens. Als je een foto van jezelf met je o zo geweldige kleding op internet zet moet je ook met kritiek om kunnen gaan.
Maar ja gelijk gaan lopen janken met "plaats dan een foto van jezelf" .
Helaas voeren mods in dit topic een Chinees beleid en wordt kritiek en negatieve comments niet getolereerd.
Waarom moet je gelijk iets van jezelf zien als je iets van iemand anders niet mooi vind ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je kritiek leveren. Maar laat dan ook wat van jezelf zien zodat de mensen waarop je kritiek levert er iets van kunnen "leren". Vooral als je ook nog eens gaat opscheppen dat je duurdere kleding hebt dan de rest.
Wat versta je onder afzeiken ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Onzin, reacties enkel om af te zeiken worden niet getolereerd.
Kennelijk is er toch een strenger beleid nodig als in meer noten en bans aanvragen. Want het blijft maar doorgaan. Ik stel daarom voor dat iedereen een beetje op zijn postgedrag let. Hou het gewoon leuk. Anders is het al snel einde oefening. Hou je gewoon aan de spelregels zoals vermeld in de OP.
En topic is opgeschoond.
Timberlandquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:51 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Wat heb je voor schoenen?
hahah die herman cain smilequote:Op maandag 13 augustus 2012 15:21 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oude foto maar draag hetzelfde
[ afbeelding ]
Niet beledigend bedoeld, maar ik vind dit geen goeie fit.quote:
Oh maakt mij niet uit hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:15 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Niet beledigend bedoeld, maar ik vind dit geen goeie fit.
Erg simpel, kort gezegd.
Shirt heeft geen goede fit, sluit niet goed aan bij jouw armen.
Verder ben ik sowieso geen groot fan van print shirts en shirts met ronde hals.
Broek is wel oke, maar lijkt wel wat hoog te zitten.
Je schoenen, Clarks als ik mij niet vergis, ben ik niet zo'n groot fan van. Zien er niet zo fris uit.
Nogmaals, trek je niet te veel aan van mijn mening, het zou natuurlijk kunnen dat ik een geheel andere smaak heb als jou.
Nicequote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:58 schreef gold-rush het volgende:
[..]
hahah die herman cain smile![]()
Zo te zien zijn dat vans?
Wel nice zo te zien maar niet echt duidelijk
Zijn dat grijze met bruine veters?
Heb je nog een closeup van je vans?
Oh sorry ik wist niet dat je die niet mocht dragenquote:
dus omdat vrouwen jurkjes en rokken dragen kunnen jongens geen korte broek aantrekken? :<quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat vrouwen ook jurkjes en rokken dragen?
Nee, boerka's dragen ze.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:13 schreef Jelmer7 het volgende:
[..]
dus omdat vrouwen jurkjes en rokken dragen kunnen jongens geen korte broek aantrekken? :<
Dit dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:21 schreef Waaghals het volgende:
ik trek vanavond wel een korte broek aan, op het werk vinden ze dat niet leuk
Lekker kittig rood polkadotje op de achtergrondquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:00 schreef Atta-boy het volgende:
Uw wens is mijn bevel:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:18 schreef snakelady het volgende:
vandaag wat simpele kleding aan maar wel mijn nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
betere foto van de schoenen.
[ afbeelding ]
Goede outfitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:00 schreef Atta-boy het volgende:
Uw wens is mijn bevel:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Thnx.quote:
Dat zijn haar set-flags.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:21 schreef Waaghals het volgende:
zijn dat je zakken die er onderuit komen ?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:16 schreef tliciouz het volgende:
De kwaliteit is weer geweldig.
[ afbeelding ]
Yes, niet iedereen vind dat mooi ik weet hetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:21 schreef Waaghals het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat het een vrouw is. Zal wat zijn als ze tegen jou of mij zeggen "Is dat je zak wat er onderuit komt?"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:21 schreef Waaghals het volgende:
Niiiiicequote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder, tenzij je een andere kleur schoenen hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:29 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is beter?
Met of zonder gillet?
Kan allebei. Het is maar net waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:29 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is beter?
Met of zonder gillet?
ja ik zat daar aan te twijfelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zonder, tenzij je een andere kleur schoenen hebt.
Zeeer geslaagde combinatie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:18 schreef snakelady het volgende:
vandaag wat simpele kleding aan maar wel mijn nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
betere foto van de schoenen.
[ afbeelding ]
Edit, en foto's wat kleiner gemaakt
Thnx!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:54 schreef CklokC het volgende:
[..]
Zeeer geslaagde combinatie.Nonchalante look qua kleding maar dan wel met fraaien hakken. Top!
Die zakken kunnen echt niet imoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze combinatie zou ik zonder gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:29 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is beter?
Met of zonder gillet?
Stel je niet aan zie het wel vaker. Moet ze die dingen dan afknippen? Het is fesjun hè.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die zakken kunnen echt niet imo
Nee, gewoon niet zo een broek kopen. Ik vind het zelf niet "trendy" ofzo uit zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:42 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Stel je niet aan zie het wel vaker. Moet ze die dingen dan afknippen? Het is fesjun hè.
I like! Tof shirtje. Ik heb persoonlijk geen moeite met die zakken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft niets met ''fesjun'' te maken. Heb nog een shortje van jaren terug met die zakken er onder uit. Ik vind het wel leuk staan, andere niet dat kan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:42 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Stel je niet aan zie het wel vaker. Moet ze die dingen dan afknippen? Het is fesjun hè.
Heb overigens niets te klagen over de rest, geeneens over de broek. Alleen over die zakken danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heeft niets met ''fesjun'' te maken. Heb nog een shortje van jaren terug met die zakken er onder uit. Ik vind het wel leuk staan, andere niet dat kan.
En de rest bedankt allemaal!
Ik zal de volgende keer de zakken wegfrommelen op de foto voor je.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb overigens niets te klagen over de rest, geeneens over de broek. Alleen over die zakken dan
Rest ziet namelijk goed uit!
doe dat . Weg fotoshoppenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer de zakken wegfrommelen op de foto voor je.En dank je wel.
Ik vind persoonlijk van niet, de gillet is wel tof trouwens. Maar ik vind het gewoon niet passen bij de schoenen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:47 schreef gold-rush het volgende:
[..]
ja ik zat daar aan te twijfelen.
Past grijs van de gillet niet bij de schoenen?
volgens jou dus niet....
Jajaja die knalroze nagellak.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heeft niets met ''fesjun'' te maken. Heb nog een shortje van jaren terug met die zakken er onder uit. Ik vind het wel leuk staan, andere niet dat kan.
En de rest bedankt allemaal!
wtf is dat voor een duister illuminati shirt?quote:
Ik sta vooraan, dus hoef niet te wachtenquote:
Neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik sta vooraan, dus hoef niet te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |