Het is maar goed dat het een vrouw is. Zal wat zijn als ze tegen jou of mij zeggen "Is dat je zak wat er onderuit komt?"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:21 schreef Waaghals het volgende:
zijn dat je zakken die er onderuit komen ?
Niiiiicequote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:16 schreef tliciouz het volgende:
De kwaliteit is weer geweldig.
[ afbeelding ]
Zonder, tenzij je een andere kleur schoenen hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:29 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is beter?
Met of zonder gillet?
Kan allebei. Het is maar net waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:29 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is beter?
Met of zonder gillet?
ja ik zat daar aan te twijfelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zonder, tenzij je een andere kleur schoenen hebt.
Zeeer geslaagde combinatie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:18 schreef snakelady het volgende:
vandaag wat simpele kleding aan maar wel mijn nieuwe schoenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
betere foto van de schoenen.
[ afbeelding ]
Edit, en foto's wat kleiner gemaakt
Thnx!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:54 schreef CklokC het volgende:
[..]
Zeeer geslaagde combinatie.Nonchalante look qua kleding maar dan wel met fraaien hakken. Top!
Die zakken kunnen echt niet imoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze combinatie zou ik zonder gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:29 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is beter?
Met of zonder gillet?
Stel je niet aan zie het wel vaker. Moet ze die dingen dan afknippen? Het is fesjun hè.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die zakken kunnen echt niet imo
Nee, gewoon niet zo een broek kopen. Ik vind het zelf niet "trendy" ofzo uit zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:42 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Stel je niet aan zie het wel vaker. Moet ze die dingen dan afknippen? Het is fesjun hè.
I like! Tof shirtje. Ik heb persoonlijk geen moeite met die zakken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft niets met ''fesjun'' te maken. Heb nog een shortje van jaren terug met die zakken er onder uit. Ik vind het wel leuk staan, andere niet dat kan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:42 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Stel je niet aan zie het wel vaker. Moet ze die dingen dan afknippen? Het is fesjun hè.
Heb overigens niets te klagen over de rest, geeneens over de broek. Alleen over die zakken danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heeft niets met ''fesjun'' te maken. Heb nog een shortje van jaren terug met die zakken er onder uit. Ik vind het wel leuk staan, andere niet dat kan.
En de rest bedankt allemaal!
Ik zal de volgende keer de zakken wegfrommelen op de foto voor je.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb overigens niets te klagen over de rest, geeneens over de broek. Alleen over die zakken dan
Rest ziet namelijk goed uit!
doe dat . Weg fotoshoppenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer de zakken wegfrommelen op de foto voor je.En dank je wel.
Ik vind persoonlijk van niet, de gillet is wel tof trouwens. Maar ik vind het gewoon niet passen bij de schoenen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:47 schreef gold-rush het volgende:
[..]
ja ik zat daar aan te twijfelen.
Past grijs van de gillet niet bij de schoenen?
volgens jou dus niet....
Jajaja die knalroze nagellak.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heeft niets met ''fesjun'' te maken. Heb nog een shortje van jaren terug met die zakken er onder uit. Ik vind het wel leuk staan, andere niet dat kan.
En de rest bedankt allemaal!
wtf is dat voor een duister illuminati shirt?quote:
Ik sta vooraan, dus hoef niet te wachtenquote:
Neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik sta vooraan, dus hoef niet te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |