Daarom ben ik enorm benieuwd naar wat ze gaan maken van die Sandman film. Ik hou mijn hart vast.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:28 schreef Breuls het volgende:
Ziet er gaaf uit. Dit is waar dit medium uniek in is; je kunt dit nooit omschrijven in een boek of op een goede manier weergeven in een film.
Dat ze beginnen te vechten en de andere bat family members ook komen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:35 schreef Breuls het volgende:
Het gedoe op Apokolips is wat chaotisch, maar Bruce heeft wel een coole Batsuit om tegen Darkseid te vechten, dus het is wel leuk om te lezen.
Ik ga over een paar weken op vakantie dus dan kom ik weer een stukje verder.quote:Op maandag 26 januari 2015 07:07 schreef Breuls het volgende:
Ja, achter elkaar lezen is vaak fijner. Ik weet soms als ik er eentje lees niet meer wat er in het vorige nummer gebeurde.
Hij loopt tot 40, ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:13 schreef Komakie het volgende:
Ik ga weer op vakantie dus ben even de lijst met comics aan het bijwerken.
Klopt het dat Batman and Robin bij issue 40 stopt?
En zo ja, komt er iets voor in de plaats?
Ik denk dat je Robin: Son of Batman als opvolger mag zien; deze gaat over Damian en dat was ook de belangrijkste focus van Batman & Robin.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:26 schreef Young_David het volgende:
Volgens mij is er net een groot DC event geweest of nog bezig. Convergence; de zoveelste crisis die alles weer overhoop gooit. Ik ben niet helemaal up to date want: 1. ik lees collected editions en 2. het aantal titels wat ik momenteel volg probeer ik te beperken.
Na convergence zijn er weer nieuwe titels, stoppen oude sommige oude titels en gaan andere titels weer door alsof er niets gebeurd is.
Weet zelf niet zo goed wat de status van Batman & Robin is.
http://www.ign.com/articl(...)atman-graphic-novelsquote:Op zondag 13 september 2015 23:04 schreef Evertjan het volgende:
Misschien een domme vraag maar ik ben door de films van Batman (en de aankomende film Batman vs Superman) en nu door de serie Gotham weer heel erg geinteseerd in het Batman universum. Ik heb alleen nog nooit comics gelezen van Batman. Kan iemand mij aanraden met welk deel te beginnen??
Het lijkt erop dat DC opnieuw gaat rebooten. Vanaf juni komen er weer nieuwe #1's en sommige titels krijgen twee issues per maand.twitter:
Detective gaat minder over Batman zelf, en vertelt ook nog wel eens een non-Batman verhaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:29 schreef Young_David het volgende:
Gatsie, alweer een reboot?
Ik snap de switch van Batman naar Detective Comics niet zo. Wat is nou feitelijk het verschil tussen die twee series?
Ja, dat was ook mijn reactie.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:24 schreef Komakie het volgende:
WTF? We gaan toch niet weer helemaal opnieuw beginnen???
Ik was de vorige keer sceptisch, maar geloofde in hun, naast commerciële, ook goede bedoelingen. En het is me prima bevallen. Maar ik ben als lezer geïnvesteerd in hoe de situatie nu is. Dat iedereen weet dat Clark Kent Superman is. Dat Jim Gordon een tijdje Batman is geweest. Zonde om die ontwikkelingen weer weg te vegen.quote:Ik was er de vorige keer wel blij mee. Het was makkelijk om zo met een nieuwe reeks te beginnen, maar waarom nog een keer?
Dat vroeg ik me onlangs ook af. Volgens mij brengt DC de komende tijd een paar SS-gerelateerde comics uit, natuurlijk om te profiteren van de aandacht van de film, maar wellicht ook voor nieuwe lezers.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:35 schreef Evertjan het volgende:
Wat zijn goede comica om te lezen als je je wilt verdiepen in de aankomende Suicide Squad film??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |