200.000, ik dacht dat het er meer waren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:29 schreef Tokus het volgende:
[..]
"The first issue had a print run of 200,000 copies"
de bestverkopende boeken tegenwoordig verkopen zo'n 100.000 exemplaren per maand... maar dat zijn er slechts een handjevol die dat nu halen.
Natuurlijk, maar het is wel 75 jaar oud. Dat zoiets zo lang onbewust bewaard blijft is wel bijzonder.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er in 1938 toch ook een hele hoop geprint, of niet?
Nee, van DC lees ik alleen Animal Man, Swamp Thing, Sword of Sorcery, Constantine en Phantom Stranger.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:22 schreef Breuls het volgende:
Superman Unchained #1 is een fijne Superman-comic. Lekker veel bezigheden voor Big Blue, en het ziet er geweldig uit (Jim Lee doet de tekeningen, en er zit een foldout pagina in).
Batman #21 is het eerste issue van Zero Year, waarin de nieuwe origin voor Batman wordt verteld. Geen Batman te zien in dit issue, zo vroeg zijn we nog in de tijd, maar het voelt als een weloverwogen eerste aflevering van een goed verhaal. Deed me een beetje denken aan de verzamelingen die ik in de kast heb staan, zoals Year One en zijn opvolgers (Halloween, Victory).
Leest iemand Justice League? Ik heb een beetje door de vorige crossover heen geskipped, want dat liep samen met Aquaman en die lees ik niet, maar de nieuwe crossover is met andere Justice League titels en zou wel leuk kunnen zijn.
Ik dacht van niet, ik dacht dat het vooral om de Justice League titels ging.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:12 schreef Breuls het volgende:
Constantine doet mee in de crossover van de Justice League, volgens mij. Weet alleen niet of zijn eigen titel er ook onder valt.
Het is wel jammer als alles wat je leest constant gecancelled wordt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:43 schreef Komakie het volgende:
Wel grappig dat een keer iemand iets totaal anders leest dan de meesten
Ik ben trouwens nog niet bij de dood van Damian aangekomen.
Was een beetje erg achter gekomen met mijn comics. Dus de laatste 10 issues van Batman achter elkaar gelezen en kom je ineens er achter dat Damian er niet meer is. En ik lees Batman Inc niet dus dat is wat lastig.
Moet ik die toch maar eens gaan lezen voordat ik met de andere Batman comics begin
`quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel jammer als alles wat je leest constant gecancelled wordt.
Secret Warriors, Incredible Hercules, Cable & Deadpool, Sword of Sorcery, Demon Knights, Frankenstein.Thug life, man.
Ja, het is wel raar; ik wist niet dat de verhaallijn van Batman Inc zo verbonden was met de andere verhaallijnen, todat Damian ineens overleed en alle andere titels in de rouw gingen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:43 schreef Komakie het volgende:
Wel grappig dat een keer iemand iets totaal anders leest dan de meesten
Ik ben trouwens nog niet bij de dood van Damian aangekomen.
Was een beetje erg achter gekomen met mijn comics. Dus de laatste 10 issues van Batman achter elkaar gelezen en kom je ineens er achter dat Damian er niet meer is. En ik lees Batman Inc niet dus dat is wat lastig.
Moet ik die toch maar eens gaan lezen voordat ik met de andere Batman comics begin
Sja, ik heb gewoon niet zoveel met de Justice League of de Avengers.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Tja, je leest ook niet de meest voor de hand liggende comics. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik van de meesten niet eens het bestaan weet
Blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, het is wel raar; ik wist niet dat de verhaallijn van Batman Inc zo verbonden was met de andere verhaallijnen, todat Damian ineens overleed en alle andere titels in de rouw gingen.
Waar wil je beginnen met lezen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:52 schreef Komakie het volgende:
Ik wil beginnen om een beetje Green Lantern te gaan lezen.
Voornamelijk voor de vakantie en dan kijken waar ik uit kom en het verder ga volgen.
Is alleen Green Lantern nemen genoeg, of is Corps en Guardians ook nodig om het een beetje te kunnen volgen?
The New 52quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar wil je beginnen met lezen?
Ok, want Green Lantern is niet herstart of iets dergelijks. Het is gewoon door gegaan waar het gebleven was voor de reboot.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
The New 52
Ik vind dat wel een mooi moment om met een paar andere comics te beginnen. Zo las ik vroeger voornamelijk Batman, maar ben ik nu ook bezig met Superman en Action Comics.
Voor de vakantie wil ik er dan nog wel iets bij nemen.
Dus handig om vanaf issue 1 te lezen of later te starten?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |