Oh weet je wat ik net gedaan hebquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen de energie heb ik in de supermarkt laten liggen, ofzo.
Nicequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh weet je wat ik net gedaan heb
Ik heb gestofd en de wc schoongemaakt
Moet alleen nog ff stofzuigen
en boodschappen doen
Neuh, leek me hier gezelligerquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij niks te doen?
[..]
Douchen is fijn
Hihi je zegt u tegen mequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Neuh, leek me hier gezelliger
Als u t niet erg vindt
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan is in gezelschap douchen nog leuker.
http://smeetsmakelijk.nl/quote:Als ik zeg: douchen. Kun je dat uitleggen? Nee, leg dat eens uit. Kun je dat? Ons dat uitleggen?
Boterham met kaas is er vast toch nog wel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga boodschappies doen.... Anders is er niks te eten straks
Jazeker!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan is in gezelschap douchen nog leuker.
Ik heb knetter en jjh vorige week nog gezien dus ging er vanuit dat het niet door ging eigenlijkquote:
Voetbal misschien iets voor jou?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jazeker!
Zolang het geen klein zeikstraaltje is, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Haha, ik had inderdaad een voorkeursgeslacht moeten noemen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voetbal misschien iets voor jou?
Stout! Misschien waren er nog meer mensen die wel wilde komen, maar wisten het niet echt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb knetter en jjh vorige week nog gezien dus ging er vanuit dat het niet door ging eigenlijk
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Stout! Misschien waren er nog meer mensen die wel wilde komen, maar wisten het niet echt?
En ik ben wel voor een nieuwe datum.
Oh, mag ook. Als er maar twee slanke personen inpassenquote:
Toch heb je dan meestal nog best een groot bad nodig. Mijn vriend en ik passen maar net in van die hoteldingen. Of tenminste, het gaat prima, maar dan lig ik boven en dan heb ik geen water meer op mijn borst.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, mag ook. Als er maar twee slanke personen inpassen.
Jaa, dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ook gewoon meer een beetje prive enzo.
En we zijn nog wel ff op de KSC meet geweest die toevalligerwijs ook in Zwolle was dat weekend.
Komt wel goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaa, dat begrijp ik wel.![]()
En ik vind het echt jammer dat ik niet kan.Daarom nieuwe!
Hoteldingen zijn meestal dan ook eenpersoonsdingen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toch heb je dan meestal nog best een groot bad nodig. Mijn vriend en ik passen maar net in van die hoteldingen. Of tenminste, het gaat prima, maar dan lig ik boven en dan heb ik geen water meer op mijn borst.
Beide niet, 2 maanden extreme rust en de eerste dagen een paar lichte ontstekingsremmende pilletjes was klaarblijkelijk voldoende...quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je injecties gehad? Of ging het weg met een kuurtje ontstekingsremmers
Ik zit nu sinds vrijdag weer aan de diclofenac ... helpt dat niet dan mag ik dus ook weer prikken
Niettus ! Ik ontken alle betrokkenheidquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
Bekende users zijn hier:
Braamyo
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Niettus ! Ik ontken alle betrokkenheid
Terechtquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi, ik heb zin om aan tieten te zitten.
Altijdquote:
Ben gisteren en vandaag eens met een nieuw nummer begonnenquote:
Ik mag niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi, ik heb zin om aan tieten te zitten.
wil jij aan zijn tieten zitten ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom er zo wel even aan. Doe ik het voor je
LOLquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil jij aan zijn tieten zitten ?
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil jij aan zijn tieten zitten ?
Ja, dat merkte wij ook wel een beetje. Maar we wilde er niet echt een zooi van maken. Hoewel later wel, want het brandalarm ging snachts af.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoteldingen zijn meestal dan ook eenpersoonsdingen.
Toen ik laatst in een hotel was en met mijn vriendin besloot een bad te nemen, eindigde dat in een enorm waterballet, terwijl dat bij haar of bij mij thuis doorgaans makkelijk kan. Volgens mij is vooral ook de breedte van invloed op het comfort, want dan kan je tenminste nog je benen kwijt als er een meisje tussen zit.
Meh denk dat mijn vriend en ik samen 130 kilo wegen, dus ik vond het nogal stom. Of mijn borsten zijn gewoon te groot.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef Cryothic het volgende:
LL en ik hadden geen ruimte problemen in ons laatste hotel. Maar dat was dan ook een volwaardig 2 persoons bad.
En wij zijn niet de slankste
Wat een gedoequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat merkte wij ook wel een beetje. Maar we wilde er niet echt een zooi van maken. Hoewel later wel, want het brandalarm ging snachts af.
Ja ach ja, weer een ervaring rijker. Ga niet snel weer weg langer dan 2 nachten want ik heb dan heimwee naar mijn kat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een gedoe.
Sowieso zijn douches en badkamers ergens anders zelden zo fijn als thuis.
Heimwee naar je katquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ach ja, weer een ervaring rijker. Ga niet snel weer weg langer dan 2 nachten want ik heb dan heimwee naar mijn kat.![]()
Dat zou waar zijn... Als ik een bad had.![]()
dafuq?quote:
dat vraagt om foto'squote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meh denk dat mijn vriend en ik samen 130 kilo wegen, dus ik vond het nogal stom. Of mijn borsten zijn gewoon te groot.
Er was niks mis met dat badquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dafuq?
[..]
dat vraagt om foto's
Dat bad dat wij hadden was zo'n 3 hoek model. Enige jammeren daar aan was dat je dus eigenlijk alleen lekker zit als je naast elkaar op je eigen plek blijft zitten/liggen.
Zeker niet.quote:
Haha, dat schiet hier niet op zonder al teveel zonlicht.quote:
Hier begint t nu te betrekken, ik vrees voor t ergste.quote:
Aan alleen verzinnen heb je niet zoveelquote:
Dan zal ik de reserves in mijn wortels moeten aansprekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Haha, dat schiet hier niet op zonder al teveel zonlicht.
Vind je die van de Appie niet lekkerderquote:
Als ik wist waar hier in het zuiden een Appie te vinden was...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:30 schreef GSbrder het volgende:
Vind je die van de Appie niet lekkerder?
Overal?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als ik wist waar hier in het zuiden een Appie te vinden was...
Ik ook niet (meer).quote:
Ja, hahahha. Ik had iemand geregeld, maar ik vertrouwde het niet zo heel. Dus vandaar. Tsja, dan vinden we wel een andere oplossing. Ik hoef niet zonodig op vakantie, vind het heerlijk hier en mijn geld geef ik graag aan andere dingen uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heimwee naar je kat?
Maar, hoe wil je dan ooit op vakantie gaan, zeg maar, echt op vakantie?
Aaah, dat is wel beter volgens mij. Foto's van mijn vriend en ik, of dat andere?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:42 schreef Cryothic het volgende:
dat vraagt om foto's
Dat bad dat wij hadden was zo'n 3 hoek model. Enige jammeren daar aan was dat je dus eigenlijk alleen lekker zit als je naast elkaar op je eigen plek blijft zitten/liggen.
Dat is wel verstandigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, hahahha. Ik had iemand geregeld, maar ik vertrouwde het niet zo heel. Dus vandaar. Tsja, dan vinden we wel een andere oplossing. Ik hoef niet zonodig op vakantie, vind het heerlijk hier en mijn geld geef ik graag aan andere dingen uit.
dat andere.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, hahahha. Ik had iemand geregeld, maar ik vertrouwde het niet zo heel. Dus vandaar. Tsja, dan vinden we wel een andere oplossing. Ik hoef niet zonodig op vakantie, vind het heerlijk hier en mijn geld geef ik graag aan andere dingen uit.
[..]
Aaah, dat is wel beter volgens mij. Foto's van mijn vriend en ik, of dat andere?
Ah, ja... dan is het wel zo handig als je er klaar voor bent jaquote:
Ja, het is inderdaad erg stil.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:27 schreef Cryothic het volgende:
Jemig, t lijkt wel vakantietijd.
Nou is het weer er vandaag ook wel naar, maar toch...
Het is ook vakantietijdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:27 schreef Cryothic het volgende:
Jemig, t lijkt wel vakantietijd.
Nou is het weer er vandaag ook wel naar, maar toch...
Ja, jij mag het over een uurtje of 24 al schreeuwen.quote:
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, jij mag het over een uurtje of 24 al schreeuwen.
Dan mag ik pas "weekend" roepen
quote:
Drie weken waarvan ik de middelste een weekje mee met een Zonnebloemvakantie als vrijwilliger.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, ga jij nog ergens heen in je vakantie?
of lekker thuis?
Nope. Aangepaste vakantiebungalows.quote:
Als vrijwilliger mag je mee maar moet je dan wel je eigen ticket/vervoer betalen neem ik aan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope. Aangepaste vakantiebungalows.
De zonnebloem heeft tegenwoordig zoveel meer dan vakanties met de boot.Zelfs stedentrips en strandvakanties in Spanje.
ah, dat wist ik nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope. Aangepaste vakantiebungalows.
De zonnebloem heeft tegenwoordig zoveel meer dan vakanties met de boot.Zelfs stedentrips en strandvakanties in Spanje.
Als il het goed heb kan ik dat declareren. 'Vakantie' zelf kost me geen cent.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als vrijwilliger mag je mee maar moet je dan wel je eigen ticket/vervoer betalen neem ik aan?
Ik wil naar spanje met de oudjesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Als il het goed heb kan ik dat declareren. 'Vakantie' zelf kost me geen cent.
Moet je op tijd zijn met opgeven, die zitten altijd als eerste vol.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil naar spanje met de oudjes![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:31 schreef Cryothic het volgende:
Zo, goeiemorgen hier.![]()
Weer een dagje monitor-staren![]()
En daarna weekend
genoeg te doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:03 schreef Cryothic het volgende:
De vraag is alleen wat we overdag gaan doen...
Oeh, hoe laat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
En mooi weer ook nog
Bbqen vanaaf
hmm moet je eerst zwanger zijn dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
Orale seks helpt tegen misselijkheid zwangere vrouw
Interessant onderzoek
Oehquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
En mooi weer ook nog
Bbqen vanaaf
Dat is toch het leukste stukjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm moet je eerst zwanger zijn dus
Whahahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch het leukste stukje(zwanger worden) het schijnt trouwens ook dat als vrouwen zwanger willen worden het helpt om eerst sperma te slikken zodat het lichaam aan sperma kan wennen
Hahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Whahahaals je het slikt komt het toch op een heel andere plaats terecht
neem je wel zelf ff wat vlees mee? Want anders komen we te kortquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah nog ff tijd om te douchen en aan te kleden enzo.
Daarom bbq je vandaag weer zeker?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
neem je wel zelf ff wat vlees mee? Want anders komen we te kort
We hadden ietwat over... Gister nog maar wat uit de vriezer gehaald ....quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:58 schreef JJH het volgende:
Heerlijk aan de plas gelegen vandaag.
[..]
Daarom bbq je vandaag weer zeker?
Oh.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hadden ietwat over... Gister nog maar wat uit de vriezer gehaald ....
hier ook bank, nog loom van vandaag en een huilfilm voor m'n meiske.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus.... Nu uitbuiken op de bank
gezelligquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
hier ook bank, nog loom van vandaag en een huilfilm voor m'n meiske.
alweer brüno?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
hier ook bank, nog loom van vandaag en een huilfilm voor m'n meiske.
Dan moet je dat doen, en daarna lekker gaan slapen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga maar eens douchen, val om van de moe
Nee, die viel behoorlijk tegen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was ook om te huilen, maar geen goede film.
Vast wel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, die viel behoorlijk tegen.
Na Borat had ik er wel wat meer van verwacht. Helaas...
Volgende keer beter?
Nou, ik vrees dat hier op m'n plankjes nog vast wel wat ergers te vinden is hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Vast wel.
Zo heel moeilijk kan dat niet zijn.
Terence en Bud heb ik wel eens gezien ergens ooit een keer volgens mij. Maar geen indruk gemaakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, ik vrees dat hier op m'n plankjes nog vast wel wat ergers te vinden is hoor
[ afbeelding ]
Ik moest even googlen, maar heb er wel eens wat van gezien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:56 schreef Cryothic het volgende:
Vrij suffe domme films, slap verhaal, veel knokken.
M'n pa vond het vroeger geweldig, dus ik keek mee
Verder gelukkig ook heel wat leuke films hoor
Oke Doe maarquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oke Doe maarrechts of links ?
Google eens op Carlo Pedersoli, meneer heeft zelfs nog olympisch gezwommen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]we zaten net in een goed gesprek...
Oke Oke ik hou me al rustigquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]we zaten net in een goed gesprek...
dafuq, je zou hem niet eens herkennenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Google eens op Carlo Pedersoli, meneer heeft zelfs nog olympisch gezwommen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ahja, half 11 was dat toch?
Slaap lekker voor de rest
Ik heb nog weekend.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee want van t 1 komt het ander en je moet morgen vroeg op....
Pikzwartquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zwart of met melk,suiker?
Kom maar halen in zwolle.quote:
Ik denk dat dat niet gaat lukken i.v.m. mijn werkquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kom maar halen in zwolle.
zolang ik maar ff de tijd heb om wat kleding aan te doen
stomzzzquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:30 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat lukken i.v.m. mijn werk
Ik denk niet dat mijn werkgever het leuk vind als ik 5 uur (+ de tijd bij jouw) weg ben voor een bakje koffiequote:
hihi niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:33 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn werkgever het leuk vind als ik 5 uur (+ de tijd bij jouw) weg ben voor een bakje koffie
Nee, dat ook niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi niet?
ook niet als ik het lief vraag?
Verbaasd dat je wakker bentquote:
Dat is ook best verassend.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Verbaasd dat je wakker bent
Jammer genoeg ligt Zwolle een beetje ver van de lijn Amsterdam - Maastricht.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kom maar halen in zwolle.
zolang ik maar ff de tijd heb om wat kleding aan te doen
ik ben eigenlijk niet zo verrast.. ging er vanuit dat je wakker zou worden vandaagquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:41 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Jammer genoeg ligt Zwolle een beetje ver van de lijn Amsterdam - Maastricht.
Ik wilde eerder.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk niet zo verrast.. ging er vanuit dat je wakker zou worden vandaag
2 uur reistijd (alleen maandag en vrijdag).quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef Cryothic het volgende:
Ben je dan ook vroeg klaar met werken?
Of moet je zo vroeg op dankzij je reistijd?
Dit is maar tot 31 Augustus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:25 schreef Cryothic het volgende:
Ah, ik wou al zeggen, als je dat elke dag hebt zoek je toch iets dichter bij huis?
Moet ik wel zeggen dat ik in een uiterst luxe positie zit sinds m'n werkgever 2 jaar terug overgekocht is.
Daarvoor had ik per dag 2x een half uurtje in de auto.
Sinds de overname heb ik 2x een kwartiertje op de fiets (als ik rustig fiets)
heel af en toe lukt het me om een dag bijna niets te doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:05 schreef Braamyo het volgende:
Ik fiets of hardloop elke dag, en rustig aan gaan dat doe ik nou nooit
elke dag hardlopen is toch helemaal niet goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:05 schreef Braamyo het volgende:
Ik fiets of hardloop elke dag, en rustig aan gaan dat doe ik nou nooit
Dan heb je toch de hele dag ontspannen? Dat is toch ook iets doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heel af en toe lukt het me om een dag bijna niets te doen
maar dan vind ik het s'avonds weer zonde van mn dag
meh..ik irriteer me dan aan mezelfquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dan heb je toch de hele dag ontspannen? Dat is toch ook iets doen
Mhua, het is de schokbelasting die je vooral kapot maakt, dus als je dat kan voorkomen door bijvoorbeeld een cross-trainer, is er weinig aan de hand.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
elke dag hardlopen is toch helemaal niet goed
Even samengevat, je irriteerd je aan jezelf als je een hele dag lekker niks aan het doen bent en besluit hierover 'te klagen'quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh..ik irriteer me dan aan mezelf
ik snap het nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mhua, het is de schokbelasting die je vooral kapot maakt, dus als je dat kan voorkomen door bijvoorbeeld een cross-trainer, is er weinig aan de hand.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Even samengevat, je irriteerd je aan jezelf als je een hele dag lekker niks aan het doen bent en besluit hierover 'te klagen'jij mag dat
duidelijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:16 schreef Braamyo het volgende:
Beetje van beide, als je veel traint dan zullen je spieren sterker worden en meer aan kunnen. Als je dus kortere afstanden doet op een hoge intensiteid dan zul je dus veel minder land hoeven uit te rusten als wanneer je steeds verder probeert te lopen op dezelfde hoge intensiteid.
LL heeft wel gelijk dat je spieren uiteindelijk toch rust nodig gaan hebben. En dat kan je bijvoorbeeld doen in de vorm van een herstel loopje. Ik train bijvoorbeeld veel op de 10km, dus een herstel loopje voor mij kan zijn, lage intensiteid 3 km.
Anderzijdse ik doe fietsen en hardlopen afwisselend (iedere dag een ander) waarbij de fiets voor mij een herstel methode is. Dus in feite gebruik ik wel iedere dag mijn beenspieren zonder dat ik ze iedere dag 'te veel' belast.
Make sence much?![]()
Ik heb idd ook wel eens gehoord dat lopen en fietsen een ander soort "conditie" vereisen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:16 schreef Braamyo het volgende:
Beetje van beide, als je veel traint dan zullen je spieren sterker worden en meer aan kunnen. Als je dus kortere afstanden doet op een hoge intensiteid dan zul je dus veel minder land hoeven uit te rusten als wanneer je steeds verder probeert te lopen op dezelfde hoge intensiteid.
LL heeft wel gelijk dat je spieren uiteindelijk toch rust nodig gaan hebben. En dat kan je bijvoorbeeld doen in de vorm van een herstel loopje. Ik train bijvoorbeeld veel op de 10km, dus een herstel loopje voor mij kan zijn, lage intensiteid 3 km.
Anderzijdse ik doe fietsen en hardlopen afwisselend (iedere dag een ander) waarbij de fiets voor mij een herstel methode is. Dus in feite gebruik ik wel iedere dag mijn beenspieren zonder dat ik ze iedere dag 'te veel' belast.
Make sence much?![]()
Wie 10 km aan 1 stuk kan lopen is GEEN beginnelingquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:24 schreef Braamyo het volgende:
Fietsen maakt gebruik van de korte beenspier en hardlopen van de lange beenspier. Het is overigens geen goeie manier om goed te worden in fietsen of hardlopen. Maar wel een hele goeie manier om cardio als algemeen iets hoog te houden.
@LL ik ben relatief gezien ook een beginneling hoor
Relatief gezien aan de lui waar ik mij aan meet welquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
Wie 10 km aan 1 stuk kan lopen is GEEN beginneling
Dat is wat andersquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Relatief gezien aan de lui waar ik mij aan meet wel
sport?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
I know, maar daarom zij ik toch ook relatief![]()
En wat sport jij zoals als ik zo vrij mag zijn?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:34 schreef Braamyo het volgende:
Dat is toch lopen-> hardlopen-> lopen-> hardlopen etc?
Je conditie is baas na een week hardlopen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:42 schreef Braamyo het volgende:
Dunno, ik ben gewoon een keer gaan rennen en pas gestopt toen ik dubbel klapte, na dat een weekje gedaan te hebben kon ik vrijwel eeuwig doorlopen xD
Voor korte stukjes kan ik altijd wel goed uit de voetenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
Nou mijn conditie is echt kut ... maar wel beter dan dat het was... en ben al blij dat ik nu gewoon kan hardlopen
Ik nu ook eindelijk weer...quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor korte stukjes kan ik altijd wel goed uit de voeten
denk het nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
100 meter onder de 10 seconden dit dat.
Lantaarn paaltjes tellen moet ook wel lukken toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Dan moet je eens naar zo'n loopbaan gaan
In mijn geval kon ik een langzaam tempo na de eerste week trainen een eeuwigheid volhouden jah, een matig tot snel tempo ging ik op dat moment nogsteeds kapot aan hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
Je conditie is baas na een week hardlopen?
Of tussen 2 hectometer bordjes.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lantaarn paaltjes tellen moet ook wel lukken toch?
Veel succes daarmeequote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef kingtoppie het volgende:
100 meter onder de 10 seconden dit dat.
Dan ben je beginner ja... wereldrecord staat op de helftquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:01 schreef Braamyo het volgende:
Ik in ongeveer 20, want ik doe de 400 in 1,20
de afstand tussen 2 lantaarnpalen is 200 mquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lantaarn paaltjes tellen moet ook wel lukken toch?
Rlly?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de afstand tussen 2 lantaarnpalen is 200 m
Gemeente afhankelijk, soms ook 40 of 50 meterquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de afstand tussen 2 lantaarnpalen is 200 m
toch? of was het 100
Maar nog geen betrouwbare bron kunnen vindenquote:Binnen de bebouwde kom is 50 meter de afstand tussen 3 lantaarnpalen, buiten de bebouwde kom meestal tussen 2.
Een hectometer is 100meter. En Hectometer paaltjes zullen daarom ook altijd op 100 meter van elkaar staan (wat marges hier en daar ivm bochten waarschijnlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:21 schreef Tamashii het volgende:
Op de snelweg is het 100 meter en op andere wegen is het 25/50 meter. En hectometer paaltjes ook zoiets.
In ieder geval, fijne dagen nog dames en heren.
mijn vriend is niet uitgelogd op facebook..quote:
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn vriend is niet uitgelogd op facebook..
ik kon me niet bedwingen...
nu is hij fan van k3
hij gaat dat niet grappig vinden.. maar ik heb nu al teveel lolquote:
en kabouter plop?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn vriend is niet uitgelogd op facebook..
ik kon me niet bedwingen...
nu is hij fan van k3
hij heeft nu de nieuwste van k3 gepost, een liedje over dat hij een beer is gepost en 2 k3 pagina's geliked.quote:
Zondequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft nu de nieuwste van k3 gepost, een liedje over dat hij een beer is gepost en 2 k3 pagina's geliked.
toen heb ik hem maar uitgelogd
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft nu de nieuwste van k3 gepost, een liedje over dat hij een beer is gepost en 2 k3 pagina's geliked.
toen heb ik hem maar uitgelogd
dit gaat hij al helemaal niet grappig vindenquote:
hihi jij deed hem taggenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan dat plaatje van J.
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, die heeft wel wat anders aan z'n kop dan zich daar zorgen om te makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit gaat hij al helemaal niet grappig vinden![]()
you will be surprised ...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die heeft wel wat anders aan z'n kop dan zich daar zorgen om te maken
Hm, die kant ken ik niet van hemquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
you will be surprised ...
Jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi jij deed hem taggen
whaha en niet zwanger?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
2 keer naar de keuken gelopen en niet weten waarvoor je in de keuken staat, vervolgens weer gaat zitten en denken: ohja koffie
je mist van allesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:24 schreef Nixx- het volgende:
Gelukkig heb ik geen facebook.
Volgens mij mis ik niks daarmee.
oh happy joyquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |