Oh weet je wat ik net gedaan hebquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Alleen de energie heb ik in de supermarkt laten liggen, ofzo.
Nicequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh weet je wat ik net gedaan heb
Ik heb gestofd en de wc schoongemaakt
Moet alleen nog ff stofzuigen
en boodschappen doen
Neuh, leek me hier gezelligerquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij niks te doen?
[..]
Douchen is fijn
Hihi je zegt u tegen mequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Neuh, leek me hier gezelliger
Als u t niet erg vindt
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan is in gezelschap douchen nog leuker.
http://smeetsmakelijk.nl/quote:Als ik zeg: douchen. Kun je dat uitleggen? Nee, leg dat eens uit. Kun je dat? Ons dat uitleggen?
Boterham met kaas is er vast toch nog wel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga boodschappies doen.... Anders is er niks te eten straks
Jazeker!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan is in gezelschap douchen nog leuker.
Ik heb knetter en jjh vorige week nog gezien dus ging er vanuit dat het niet door ging eigenlijkquote:
Voetbal misschien iets voor jou?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jazeker!
Zolang het geen klein zeikstraaltje is, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Haha, ik had inderdaad een voorkeursgeslacht moeten noemen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voetbal misschien iets voor jou?
Stout! Misschien waren er nog meer mensen die wel wilde komen, maar wisten het niet echt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb knetter en jjh vorige week nog gezien dus ging er vanuit dat het niet door ging eigenlijk
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Stout! Misschien waren er nog meer mensen die wel wilde komen, maar wisten het niet echt?
En ik ben wel voor een nieuwe datum.
Oh, mag ook. Als er maar twee slanke personen inpassenquote:
Toch heb je dan meestal nog best een groot bad nodig. Mijn vriend en ik passen maar net in van die hoteldingen. Of tenminste, het gaat prima, maar dan lig ik boven en dan heb ik geen water meer op mijn borst.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, mag ook. Als er maar twee slanke personen inpassen.
Jaa, dat begrijp ik wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ook gewoon meer een beetje prive enzo.
En we zijn nog wel ff op de KSC meet geweest die toevalligerwijs ook in Zwolle was dat weekend.
Komt wel goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaa, dat begrijp ik wel.![]()
En ik vind het echt jammer dat ik niet kan.Daarom nieuwe!
Hoteldingen zijn meestal dan ook eenpersoonsdingen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toch heb je dan meestal nog best een groot bad nodig. Mijn vriend en ik passen maar net in van die hoteldingen. Of tenminste, het gaat prima, maar dan lig ik boven en dan heb ik geen water meer op mijn borst.
Beide niet, 2 maanden extreme rust en de eerste dagen een paar lichte ontstekingsremmende pilletjes was klaarblijkelijk voldoende...quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je injecties gehad? Of ging het weg met een kuurtje ontstekingsremmers
Ik zit nu sinds vrijdag weer aan de diclofenac ... helpt dat niet dan mag ik dus ook weer prikken
Niettus ! Ik ontken alle betrokkenheidquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
Bekende users zijn hier:
Braamyo
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Niettus ! Ik ontken alle betrokkenheid
Terechtquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi, ik heb zin om aan tieten te zitten.
Altijdquote:
Ben gisteren en vandaag eens met een nieuw nummer begonnenquote:
Ik mag niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi, ik heb zin om aan tieten te zitten.
wil jij aan zijn tieten zitten ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom er zo wel even aan. Doe ik het voor je
LOLquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil jij aan zijn tieten zitten ?
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil jij aan zijn tieten zitten ?
Ja, dat merkte wij ook wel een beetje. Maar we wilde er niet echt een zooi van maken. Hoewel later wel, want het brandalarm ging snachts af.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoteldingen zijn meestal dan ook eenpersoonsdingen.
Toen ik laatst in een hotel was en met mijn vriendin besloot een bad te nemen, eindigde dat in een enorm waterballet, terwijl dat bij haar of bij mij thuis doorgaans makkelijk kan. Volgens mij is vooral ook de breedte van invloed op het comfort, want dan kan je tenminste nog je benen kwijt als er een meisje tussen zit.
Meh denk dat mijn vriend en ik samen 130 kilo wegen, dus ik vond het nogal stom. Of mijn borsten zijn gewoon te groot.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef Cryothic het volgende:
LL en ik hadden geen ruimte problemen in ons laatste hotel. Maar dat was dan ook een volwaardig 2 persoons bad.
En wij zijn niet de slankste
Wat een gedoequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat merkte wij ook wel een beetje. Maar we wilde er niet echt een zooi van maken. Hoewel later wel, want het brandalarm ging snachts af.
Ja ach ja, weer een ervaring rijker. Ga niet snel weer weg langer dan 2 nachten want ik heb dan heimwee naar mijn kat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een gedoe.
Sowieso zijn douches en badkamers ergens anders zelden zo fijn als thuis.
Heimwee naar je katquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ach ja, weer een ervaring rijker. Ga niet snel weer weg langer dan 2 nachten want ik heb dan heimwee naar mijn kat.![]()
Dat zou waar zijn... Als ik een bad had.![]()
dafuq?quote:
dat vraagt om foto'squote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meh denk dat mijn vriend en ik samen 130 kilo wegen, dus ik vond het nogal stom. Of mijn borsten zijn gewoon te groot.
Er was niks mis met dat badquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 07:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dafuq?
[..]
dat vraagt om foto's
Dat bad dat wij hadden was zo'n 3 hoek model. Enige jammeren daar aan was dat je dus eigenlijk alleen lekker zit als je naast elkaar op je eigen plek blijft zitten/liggen.
Zeker niet.quote:
Haha, dat schiet hier niet op zonder al teveel zonlicht.quote:
Hier begint t nu te betrekken, ik vrees voor t ergste.quote:
Aan alleen verzinnen heb je niet zoveelquote:
Dan zal ik de reserves in mijn wortels moeten aansprekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Haha, dat schiet hier niet op zonder al teveel zonlicht.
Vind je die van de Appie niet lekkerderquote:
Als ik wist waar hier in het zuiden een Appie te vinden was...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:30 schreef GSbrder het volgende:
Vind je die van de Appie niet lekkerder?
Overal?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als ik wist waar hier in het zuiden een Appie te vinden was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |