We kunnen onze eigen lijst beginnenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
we lopen achter, informatieloos zijn we
join de groepquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het feit dat wij elkaar al een jaar of 11/12 "kennen" doet jou denken dat je op een negatieve manier op mijn lijstje staat?
Je stelt me teleur schat
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want als je sjagga bent hoef je niet na te denken
Sjaggamuffin.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
sjaggie kende ik al wel.. sjagga dan weer niet. Is dat weer een nieuwe versie?
Maar maakt het niet minder pijnlijk. In wat voor bui je ook was.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
HET WAS NIET PERSOONLIJK BEDOELT OP JOUW VERHAAL MAAR GEWOON ZOMAAR IETS WAT IK IN EEN SJAGGA BUI ZEI.
zonder uberhaubt over jouw persoonlijke verhaal na te denken.
Dat zuigt behoorlijk dus bedoelde het ook niet om je de grond in te trappen.
Kweenie. Ik ben oudquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
En dat.quote:
Speel nou gewoon ff mee sukkelquote:
soort van swag misschien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
eens!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef Tally het volgende:
Maar maakt het niet minder pijnlijk. In wat voor bui je ook was.
Sukkel = aap heb ik al wel geleerd vandaagquote:Kweenie. Ik ben oudIk volg het niet zo.
Die heb ik niet binnen fokquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
rechtermuisknop > nieuw > tekstdocument
ik ben op weg
Ik zal het onthouden!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aap, niet sukkel, aap is de term vandaag
En de benadeelde partij dient hier voor uitgemaakt te worden, in plaats van de partij die kansloos en dom bezig was.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef Cue_ het volgende:
Sukkel = aap heb ik al wel geleerd vandaag
Geen idee, ik spreek hem nooit meer eigenlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zal het onthouden!!
Over mata gesproken. Waar is die aap (zie je cue ik leer het al) eigenlijk?
Ok ok ok!!quote:
ik verdien te weinig rememberquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef rival het volgende:
wat .....de hele tijd heb je alleen maar fok open? ga eens wat doen voor je salaris!!!
Ja meestal kunnen mensen weer normaal reageren ipv dingen verzinnen en meteen labiel lopen zeuren, op moment dat je ze gezegd hebt dat je het niet met die intentie hebt bedoelt te zeggen en ze een deel van de intonatie kennen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar maakt het niet minder pijnlijk. In wat voor bui je ook was.
[..]
Kweenie. Ik ben oudIk volg het niet zo.
[..]
En dat.
Hij kwam vaak in het moeite met versieren topic maar sinds de fusie niet meer gezienquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik spreek hem nooit meer eigenlijk
wie de fuck ben jijquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:15 schreef Ripley het volgende:
Wat een ongelukkige opmerking! Als ik jou was zou ik eerder even door het stof gaan dan je proberen te verdedigen evie. Spijt hebben doe je niet door te bagatelliseren dat je iemand kwetst.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja meestal kunnen mensen weer normaal reageren ipv dingen verzinnen en meteen labiel lopen zeuren, op moment dat je ze gezegd hebt dat je het niet met die intentie hebt bedoelt te zeggen en ze een deel van de intonatie kennen.
Maakt het niet minder pijnlijk. Maakt het ook niet ongedaan. Je kan ook eeuwig door blijven zeiken op alles wat je verkeerd opvatte in dit leven.Maar daar gaat men al helemaal niet gelukkiger op worden gok ik.
Als je op zo'n manier sorry zou proberen te zeggen zou je van mij ook de tyfus kunnen krijgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
HET WAS NIET PERSOONLIJK BEDOELT OP JOUW VERHAAL MAAR GEWOON ZOMAAR IETS WAT IK IN EEN SJAGGA BUI ZEI.
zonder uberhaubt over jouw persoonlijke verhaal na te denken.
Dat zuigt behoorlijk dus bedoelde het ook niet om je de grond in te trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |