quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Evie het volgende:
[..]
naja als je dawg heet en je wil van een mug een olifant maken, dan verzin je er gewoon zelf het eea bijOm een beetje de pettyvote te krijgen
Met stip op 1 toch!!quote:
Ik heb ooit zo'n kerel gehad, die van 4 fora alles van me verzameld heeft. Je weet echt serieus niet wat je meemaakt, ik was met stomheid geslagen, het was best wel eng.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is toch wel de ultieme triestheid zeg
whatsapp heb ik me vergist zei ik al.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:05 schreef Evie het volgende:
[..]
naja als je dawg heet en je wil van een mug een olifant maken, dan verzin je er gewoon zelf het eea bijOm een beetje de pettyvote te krijgen
fijn om te wetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is met een PM geregeld als ik mijn kladblokbestand zie.
Zeker soms moeten sommige dingen een beetje escaleren voor men door krijgt dat ze misschien een heel groot beetje aan het overdrijven waren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Even olie op het vuur aan het gooien?
Dat zeg je serieus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er vanaf of die sterretjes positief zijn
ja, en soms niet, in het openbaar, waar iedereen meeleest, puur om jouw gelijk te halenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker soms moeten sommige dingen een beetje escaleren voor men door krijgt dat ze misschien een heel groot beetje aan het overdrijven waren.
eerlijk delen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
en nu ga ik mijn vers gedraaide joint oproken.
Heb toch al gezegd dat het niet persoonlijk bedoeld was en dat ik er beter over na had kunnen denken voor ik het in mn sjagga bui poste.. moet je lezen aap.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
whatsapp heb ik me vergist zei ik al.
mug olifant? mijn toekomst is min of meer weg en jij maakt daar een 'grap' over. net als mata toen een 'grap' maakte over iets heel persoonlijks en kuts.
ik maak toch ook geen grappen over jouw broer? of weet ik wat jou persoonlijk raakt. als je dit nu zo probeert te draaien ben je nog een grotere bitch dan je zelf net nog zei.
en nu ga ik mijn vers gedraaide joint oproken.
Is dit jouw zielige excuus voor een "sorry"?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb toch al gezegd dat het niet persoonlijk bedoeld was en dat ik er beter over na had kunnen denken voor ik het in mn sjagga bui poste.. moet je lezen aap.
als je iets niet zeker weet post het dan niet. zo moeilijk is het niet. of je moet het inlevingsvermogen van een aap hebben inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb toch al gezegd dat het niet persoonlijk bedoeld was en dat ik er beter over na had kunnen denken voor ik het in mn sjagga bui poste.. moet je lezen aap.
En het feit dat wij elkaar al een jaar of 11/12 "kennen" doet jou denken dat je op een negatieve manier op mijn lijstje staat?quote:
Ja want als je sjagga bent hoef je niet na te denkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:09 schreef Evie het volgende:
[..]
HET WAS NIET PERSOONLIJK BEDOELT OP JOUW VERHAAL MAAR GEWOON ZOMAAR IETS WAT IK IN EEN SJAGGA BUI ZEI.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
als je iets niet zeker weet post het dan niet. zo moeilijk is het niet. of je moet het inlevingsvermogen van een aap hebben inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |