Heel snel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
oh, na openen van fobo snap ik wel hoe je bij dat huid ding komt
woordspelletje geloof ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:49 schreef dawg het volgende:
rip. dat rumble? welke is dat? ik zie fruit rumble, en nog veel meer rumble.
ik had niet in fobo gekekenquote:
ISO-gecertificeerd?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vast al mijn eigen supplier voor. Maar bedankt voor het sentiment hoor!
HUH MURDERER HEEFT GEEN FOBOquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
oh, na openen van fobo snap ik wel hoe je bij dat huid ding komt
Oh ja, zo heet het nu. Maar eerst was het rumble dus blijf ik het als een oude dino met een kennelijk diepongelukkige huid gewoon zo noemenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:52 schreef dawg het volgende:
[..]
nope. 1 maar die heet ruzzle. de rest is allemaal cheats for rumble enzo.
Doe niet zo grappig, ik kan het je gewoon laten zien hoor, ik heb post-edit-geschiedenisquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh ja, zo heet het nu. Maar eerst was het rumble dus blijf ik het als een oude dino met een kennelijk diepongelukkige huid gewoon zo noemen
stoertjequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe niet zo grappig, ik kan het je gewoon laten zien hoor, ik heb post-edit-geschiedenis.
Huh, wat is dat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe niet zo grappig, ik kan het je gewoon laten zien hoor, ik heb post-edit-geschiedenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |