SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:![]()
lol faal, pilletjes zijn overratedquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:43 schreef Bozz187 het volgende:
Ik heb gezondigd van me principes, ik ben aan de suplimenten gegaan
nee poedertje, alleen wieghtgainer, ben afgelopen maand 2,5 kilo afgevallen en ik zat al op de ondergrens van wat ik mag wegen voor het leger, dus nu moet ik dat minimaal zien aan te komen in een maand tijd, vandaar dat ik maar die shit erbij probeerquote:
Gewoon wat vaker vet eten, oh en wat meer eten voordat je gaat slapen, dan verbrand je het niet zo snelquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee poedertje, alleen wieghtgainer, ben afgelopen maand 2,5 kilo afgevallen en ik zat al op de ondergrens van wat ik mag wegen voor het leger, dus nu moet ik dat minimaal zien aan te komen in een maand tijd, vandaar dat ik maar die shit erbij probeer
ja too latequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gewoon wat vaker vet eten, oh en wat meer eten voordat je gaat slapen, dan verbrand je het niet zo snel
En kan ze het een beetje?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:05 schreef Pixell het volgende:
You're a slut, you are a dirty ho, you only suck my dick for a couple of do.
WHUT
Ach, gelukkig was je niet veel geld kwijtquote:
Eiwitten pompen, de hele dag eiwitten pompen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee poedertje, alleen wieghtgainer, ben afgelopen maand 2,5 kilo afgevallen en ik zat al op de ondergrens van wat ik mag wegen voor het leger, dus nu moet ik dat minimaal zien aan te komen in een maand tijd, vandaar dat ik maar die shit erbij probeer
Inderdaad, just a couple of doquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach, gelukkig was je niet veel geld kwijt
Het is een begin, maar ik denk niet dat je er veel van gaat aankomen. Je zal echt meer moeten gaan eten en drinken, maar wel het goede. Dus veel boterhammen (wel volkoren) met pindakaas (bevat veel goede vetten) eten en (eventueel volle) melk drinken, zeker een liter of twee per dag. Daarnaast iedere avond 500 gram magere kwark naar binnen werken, eventueel met wat ongezouten amandelen en een beetje honing erdoorheen voor de smaak. Krachttraining is ook belangrijk, want alleen vet kweken wil je niet. Je zou naar een sportschool kunnen gaan, maar met elke dag wat opdrukken en dumbell-oefeningen doen thuis kom je ook al best ver. Dit in combinatie met je huidige activiteiten en voeding zou je al aardig op weg moeten helpen. Succesquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
melk drinken, zeker een liter of twee per dag. 500 gram magere kwark ongezouten amandelen
Zoals ik al zeiquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eiwitten pompen, de hele dag eiwitten pompen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |