Ik weet niet of het die investering waard was hoor, ze zijn aan elkaar gewaagd qua kutheid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, wat raar, een product met miljarden aan R&D en tig teams voor de rest tegen een zolderkamer-product gemaakt door technerds.
LibreOffice, a necessary evil, for CSV'squote:
Ik ben niet aan het solliciteren en het is zomer dus ik heb geen CV's nodigquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:09 schreef STING het volgende:
[..]
LibreOffice, a necessary evil, for CSV's
Ik zat er al op te wachtenquote:
ze legt hem niet voor niets voor de goal hoorquote:
Die was zo makkelijk, die had een Ajacied nog gemaaktquote:
Siem de Jong zelfs?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die was zo makkelijk, die had een Ajacied nog gemaakt.
Blindquote:
ik schrok eventjesquote:
Ik ga het na vandaag ook niet meer gebruiken hoorquote:
gelukkigquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga het na vandaag ook niet meer gebruiken hoor
Vies zeiknat weer waar ik zo doorheen moet fietsen ja!quote:
droogquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vies zeiknat weer waar ik zo doorheen moet fietsen ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop