doden posten normaal gesproken ook niet op fora.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Beetje raar he .. tegen een dode 'gecondoleerd' zeggen
Wel!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:50 schreef dawg het volgende:
[..]
doden posten normaal gesproken ook niet op fora.
Nou vooruit.. omdat jij het bent. Ik gebruik iemands lichaamquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:50 schreef dawg het volgende:
doden posten normaal gesproken ook niet op fora.
kinky hoor, cuetje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou vooruit.. omdat jij het bent. Ik gebruik iemands lichaam
Q? Die gebruikt hem toch nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou vooruit.. omdat jij het bent. Ik gebruik iemands lichaam
Je bent al wat ouder hequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:59 schreef dawg het volgende:
nu je het zegt, er daagt het een en ander.
Goh, wat raar, een product met miljarden aan R&D en tig teams voor de rest tegen een zolderkamer-product gemaakt door technerdsquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Open Office is gewoon NOG kutter dan Excel. Ik zit echt op m'n wangen te bijten om geen dingen te gaan mollen.
Wordquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Open Office is gewoon NOG kutter dan Excel. Ik zit echt op m'n wangen te bijten om geen dingen te gaan mollen.
Ik weet niet of het die investering waard was hoor, ze zijn aan elkaar gewaagd qua kutheid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, wat raar, een product met miljarden aan R&D en tig teams voor de rest tegen een zolderkamer-product gemaakt door technerds.
Ik ben niet aan het solliciteren en het is zomer dus ik heb geen CV's nodigquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:09 schreef STING het volgende:
[..]
LibreOffice, a necessary evil, for CSV's
Die was zo makkelijk, die had een Ajacied nog gemaaktquote:
Siem de Jong zelfs?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die was zo makkelijk, die had een Ajacied nog gemaakt.
Ik ga het na vandaag ook niet meer gebruiken hoorquote:
gelukkigquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga het na vandaag ook niet meer gebruiken hoor
Vies zeiknat weer waar ik zo doorheen moet fietsen ja!quote:
droogquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vies zeiknat weer waar ik zo doorheen moet fietsen ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |