Ik wist het!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben een enorme ramptoerist![]()
Ik woon in Rotterdam met mijn vriend, 2 hondjes en een kat!
Ik woon er sinds februari (ben bij mijn vriend gaan wonen) maar als ik morgen een huis krijg in mijn oude woonplaats sta ik er vanavond al met mijn spullen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ook grappig, ik ben export.
Ik was nog geen één jaar oud, toen ik al doorhad dat de regio Rotterdam niet deugde
Ik ook sinds een half jaar.quote:
Nu ben ik wel heel benieuwd wat je oude woonplaats is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik woon er sinds februari (ben bij mijn vriend gaan wonen) maar als ik morgen een huis krijg in mijn oude woonplaats sta ik er vanavond al met mijn spullen!
Bij de weg, ook een late reactie van mij over je tuin.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wist het!
D'r zit gewoon een FHF-enclave daaro..
Beetje late reactie, ik zit inmiddels in de auto nl.
Nouja 20 euro voor 1 dag een trilplaat of de tuin laten doen door een hovenier daar zit al een prijs verschil in...quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:24 schreef Pulver het volgende:
[..]
Bij de weg, ook een late reactie van mij over je tuin.
Las dat pas later.
Maar zag dat je aan de ene kant niet het geld hebt om het te laten doen, maar wel een trilplaat wil gebruiken. Vind ik wat raar, want zo goedkoop is dat nou ook weer niet. Goedkoopste is zo'n beetje 20 euro per dag. Je kan overwegen een zandroller te huren, die zijn een stuk goedkoper. (5 euro per dag). Hoe dan ook heb je er pas wat aan als je ook de grond afgraaft en zand gaat storten.
Als je dat niet van plan bent, heb je aan die apparaten geen ene drol. Grond of klei kan je namelijk blijven aanstampen, dat heeft geen zin, dat zal blijven verzakken.
Het is inderdaad wel de bedoeling om er een laag zand onder te gooien inderdaad. En aangezien ik geen zin heb om het volgend jaar weer opnieuw te moeten doen moet het wel een beetje netjes liggen. Maarre.. er zit nogal wat verschil tussen alleen een trilplaatje huren of een stratenmaker laten komen die de boel gaat bestraten, of niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:24 schreef Pulver het volgende:
[..]
Bij de weg, ook een late reactie van mij over je tuin.
Las dat pas later.
Maar zag dat je aan de ene kant niet het geld hebt om het te laten doen, maar wel een trilplaat wil gebruiken. Vind ik wat raar, want zo goedkoop is dat nou ook weer niet. Goedkoopste is zo'n beetje 20 euro per dag. Je kan overwegen een zandroller te huren, die zijn een stuk goedkoper. (5 euro per dag). Hoe dan ook heb je er pas wat aan als je ook de grond afgraaft en zand gaat storten.
Als je dat niet van plan bent, heb je aan die apparaten geen ene drol. Grond of klei kan je namelijk blijven aanstampen, dat heeft geen zin, dat zal blijven verzakken.
Hahahaha, dat dus!quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja 20 euro voor 1 dag een trilplaat of de tuin laten doen door een hovenier daar zit al een prijs verschil in...
Ik kan die hovenier ook niet betalen maar de trilplaat wel :p
Was als positieve kritiek bedoelt hoor.quote:
Laat dat maar aan JK over de stoeptegels zijn ook nog niet uit Ireth's tuin weggewaait.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Was als positieve kritiek bedoelt hoor.
Als je geen ervaring met een trilplaat hebt, is het eigenlijk weggegooid geld.
Tenzij je zelf de kuilen erin wil trillen
Nu ben ik dan wel benieuwd. Is die rel voor herhaling vatbaar, of toch niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank je
Wat wil je weten, Ik ben hierheen geleid na een rel afgelopen weekend, En daarna aangenaam verrast door het FHF topic, en nu kom ik weer eens kijken of ik nog iets kon betekenen voor mensen! Want hoewel ik het zelf ook niet breed heb, heb ik genoeg zooi waar ik niks meer mee doe, maar op marktplaats niks mee kan
Zoiets?
Ik reageerde natuurlijk ook een beetje op de foto's.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laat dat maar aan JK over de stoeptegels zijn ook nog niet uit Ireth's tuin weggewaait.
Ik durf niets meer te zeggen, er wordt op me geletquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nu ben ik dan wel benieuwd. Is die rel voor herhaling vatbaar, of toch niet?
Je hebt een stalkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik durf niets meer te zeggen, er wordt op me gelet
Ik begrijp het wel.. Maargoed, als ik het niet probeer doe ik in ieder geval nooit ervaring op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Was als positieve kritiek bedoelt hoor.
Als je geen ervaring met een trilplaat hebt, is het eigenlijk weggegooid geld.
Tenzij je zelf de kuilen erin wil trillen
Ik was niet heel trots op grasmaaien, hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik reageerde natuurlijk ook een beetje op de foto's.
Het enige wat ik zag was een grasveldje wat gemaaid was, echt verder totaal niets.
Dan kan je heel positief schrijven dat het "er heel erg goed uit ziet", maar iemand die al heel trots is op grasmaaien, zie ik daar geen hovenier in.
Mijn twee centjes.
Geen idee, voor mij zijn modder eters altijd geslachtloosquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je hebt een stalker
Is ze mannelijk of vrouwelijk?
Als het nou zoden aan de dijk had gezet, dan niet. Maar volgens mij is deze rel helemaal nergens goed voor geweestquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nu ben ik dan wel benieuwd. Is die rel voor herhaling vatbaar, of toch niet?
Haha ik had gezegd dat je al goed bezig was en volgens mij nog meer damesquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik was niet heel trots op grasmaaien, hoe kom je daar nou bij?
Heb zelf aangegeven dat er nog veel moet gebeuren?
Maargoed, nevermind..
Maar daarom zei ik al, als je een handwalsje huurt ben je er ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel.. Maargoed, als ik het niet probeer doe ik in ieder geval nooit ervaring op.
En dan blijft het punt dat een trilplaat huren veel goedkoper is dan een stratenmaker inhuren..
Het is nou ook weer niet zo dat ik dat geld voor een trilplaatje absoluut niet kan missen, maar een stratenmaker, of even 3 kuub grind aan laten rukken in bigbags, dat is een ander verhaal.. Daar heb ik helaas geen geld voor over op dit moment.
We kunnen ook met zeven man jou over de tegels rollen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar daarom zei ik al, als je een handwalsje huurt ben je er ook.
Vul je gewoon met water en heeft vrijwel hetzelfde effect.
Dat wil je maar wat graag, of niet!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
We kunnen ook met zeven man jou over de tegels rollen.
Dat begrijp ik. Alleen hij heeft het over mij als 'iemand die al heel trots is op grasmaaien' en waar hij 'geen hovenier in ziet'.. En dat slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha ik had gezegd dat je al goed bezig was en volgens mij nog meer dames
Gewoon een oerwoudtuin van makenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Alleen hij heeft het over mij als 'iemand die al heel trots is op grasmaaien' en waar hij 'geen hovenier in ziet'.. En dat slaat gewoon nergens op.
Maargoed, zoals ik al zei: nevermind...
Komt goed, ooit...
En wellicht is zo'n handwals ook wel wat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |