neequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij krijgt meer dan je verdient?
zat mensen die dat krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij krijgt meer dan je verdient?
Je krijgt veel meer dan dat je verdiend als je de hele dag zit te fokken/whatsappen/facebookenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik verdien veel meer dan dat ik krijg
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je krijgt veel meer dan dat je verdiend als je de hele dag zit te fokken/whatsappen/facebooken
Genereren die niet enorme reclame inkomsten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik noem een beroep als Prof voetballer..
doen er zoveel, kijk hier maar eens wat rond op fok.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je krijgt veel meer dan dat je verdiend als je de hele dag zit te fokken/whatsappen/facebooken
ik heb geen afgunst hoor. misschien af en toe naar mensen die gezond zijn, maar zeker niet naar workaholics.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Evie het volgende:
Afgunst siert de mens weer! Wat een liefde wat een liefde!
FOK ontleent er grotendeels haar bestaansrecht aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef dawg het volgende:
doen er zoveel, kijk hier maar eens wat rond op fok.
Nou.....quote:
Daar gaat het toch niet om.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef dawg het volgende:
[..]
doen er zoveel, kijk hier maar eens wat rond op fok.
eens!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.
Ik vind dat als je 70% van je werkdag door brengt met dingen doen voor jezelf je niet mag zeuren over dat je te weinig betaald krijgt.
Ik ben wel jaloers op die voetballers ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Evie het volgende:
Afgunst siert de mens weer! Wat een liefde wat een liefde!
vind ik ook hoor. maar goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat als je 70% van je werkdag door brengt met dingen doen voor jezelf je niet mag zeuren over dat je te weinig betaald krijgt.
Uiteraard met het argument "Als ze me meer gaan betalen ga ik meer werken!"quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |