heb je niks aan want je moet kei- en keihard werken voor de baas uiteraard. koffie halen mag nog net, en schijten ook. voor de rest, werkwerkwerkwerkwerk en hard ook ja!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niet erg als je lekkere collegae hebt![]()
Ik ben een voorbeeldige werknemer jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:31 schreef STING het volgende:
[..]
Jij leeft zeker volgens de tien Antilliaanse geboden
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je niks aan want je moet kei- en keihard werken voor de baas uiteraard. koffie halen mag nog net, en schijten ook. voor de rest, werkwerkwerkwerkwerk en hard ook ja!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je niks aan want je moet kei- en keihard werken voor de baas uiteraard. koffie halen mag nog net, en schijten ook. voor de rest, werkwerkwerkwerkwerk en hard ook ja!
Administratie, ticket service, en seizoenskaarten etc....quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:25 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen & voetbal.don't get you hopes up.
wat voor baan is het?
Erg volwassenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha
Hij naaide mij met m'n loon ik hem met m'n productiviteit
Zo lang mijn baas doet alsof hij me goed betaalt, doe ik net of ik hard werk!quote:
geen tik op de billen voor jou dus. jij workaholic.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat doe ik altijd. En denk maar niet dat ik me snel ziek meld, dan voel ik me schuldig tegenover collega's echt
(elke werkgever die mij niet aan wil nemen straks is gek! )
heb je het weer over de baas ik zeg net toch dat je je collega's ermee naait.... nerdquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
guiltyquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef dawg het volgende:
[..]
geen tik op de billen voor jou dus. jij workaholic.
misschien nog net op tijd omdat het seizoen deze week begint. of eigenlijk net begonnen is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Administratie, ticket service, en seizoenskaarten etc....
You sure about that?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een voorbeeldige werknemer ja![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
heb je het weer over de baas ik zeg net toch dat je je collega's ermee naait.... nerd
ja dat is zegmaar ook de bedoeling, dat je het doet als je daadwerkelijk ziek bentquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
Ik meld me ziek als ik me ziek voel en koorts heb.
nou, gefeliciteerd. ga nu maar weer verder werken, dit is wel weer genoeg afleiding heh. werken voor je geld verdomme.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
dat zag ik jou inderdaad doen, nerd!
in mijn herinnering was je minder triestquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:39 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, gefeliciteerd. ga nu maar weer verder werken, dit is wel weer genoeg afleiding heh. werken voor je geld verdomme.
Dat is niet waarquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erg volwassen
(dat eerste heb je aan jezelf te danken)
Ik verdien veel meer dan dat ik krijgquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo lang mijn baas doet alsof hij me goed betaalt, doe ik net of ik hard werk!
i couldn't care less wat jij in je herinnering hebt rival.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
in mijn herinnering was je minder triest
Dat geldt voor iedereenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik verdien veel meer dan dat ik krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |