Lijkt mij niet meer dan normaal.quote:
Je moet het ook niet zo laat maken johquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pff.. Na niet geslapen te hebben ben ik niks waard op het werk.. Ik heb al wel 4 mensen geholpen.. Wat een drukte, wat een drukte.. Ik kan het niet meer aan
Die backup zal het dus wel druk krijgen deze zomer met zulke gedegen voorbereiding van de collega'squote:Op maandag 6 augustus 2012 13:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik kon gewoon met geen mogelijkheid slapen, en ziekmelden/vrijvragen is geen optie want we staan met zn tweeën deze vakantie en van de back up hebben we allebei geen nummer
heb je al wat gevonde?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik kon gewoon met geen mogelijkheid slapen, en ziekmelden/vrijvragen is geen optie want we staan met zn tweeën deze vakantie en van de back up hebben we allebei geen nummer
ja, want je ziekmelden is cimineel en je baas god die je ten allen tijden moet aanbidden en volgen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
goed bezig!
al die "zieke" mensen altijd
Nouja, er zijn wel vaak mensen die vlak voor een deadline heel toevallig even ziek zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, want je ziekmelden is cimineel en je baas god die je ten allen tijden moet aanbidden en volgen.
al die werkaanbidders altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, er zijn wel vaak mensen die vlak voor een deadline heel toevallig even ziek zijn.ik overdreef ook een beetje hoor. maar altijd naar de werknemer kijken is belachelijk, het is hier geen noord-korea.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schandaligquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:20 schreef kree het volgende:
even denken wat heb ik vandaag gedaan.
slijptol gerepareerd.
2 gaten geboord
oja en fokfacebook en whatsappen.
oepssssss
heb jij al gesolliciteerd vandaag, jongedame?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
schandalig
En dat in je baas zijn tijd
Ik ben het met je eens hoor, maar in sommige gevallen zijn de werknemers zelf heel belachelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ik overdreef ook een beetje hoor. maar altijd naar de werknemer kijken is belachelijk, het is hier geen noord-korea.
Uiteraardquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:21 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij al gesolliciteerd vandaag, jongedame?
true that. zouden het allemaal mensen zijn denk je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar in sommige gevallen zijn de werknemers zelf heel belachelijk.
vrouwen & voetbal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ik doe niks anders![]()
Ik hoop zo dat ik uitgenodigd wordt voor die baan bij Feyenoord
hahahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
schandalig
En dat in je baas zijn tijd
je altijd maar ziekmelden is je collega's naaien!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, want je ziekmelden is cimineel en je baas god die je ten allen tijden moet aanbidden en volgen.
al die werkaanbidders altijd.
Ben jij eigenlijk bekend met dat concept?quote:
Een heel klein beetjequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk bekend met dat concept?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
je altijd maar ziekmelden is je collega's naaien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |