quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De 180 euro die ik kreeg toen ik hem doorverkocht kort na de aankoop was wel goed.
Ik ben bang dat je dan eerder richting VY Canis Majoris moet gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is voor ons niet nodig, maar voor Evie blijkbaar wel. Wellicht dat de planeet Jupiter bij haar hetzelfde effect heeft.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan eerder richting VY Canis Majoris moet gaan.
Niet zo vreemd lijkt mequote:Op maandag 6 augustus 2012 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
Nerdhumor heeft wel het topic gekilled.
"One small step for man...."quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het stapje van dikke mensen naar nerdgrapjes is altijd zo gemaakt
One Giant leap for Jofu..quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
One Giant leap for Jofu..
Ik zal al die haters maar even voor zijn
Ik geloof dat het dieptepunt dan wel bereikt isquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dikke mensen grappen -> nerdgrappen -> kleine mensen grappen -> ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Het nieuwe Suske & Wiske album is uit!quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:07 schreef PeuRac het volgende:
maak er dan ook 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
hoezo niet geslapen? dan meld je ziek?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pff.. Na niet geslapen te hebben ben ik niks waard op het werk.. Ik heb al wel 4 mensen geholpen.. Wat een drukte, wat een drukte.. Ik kan het niet meer aan
Dat deed hij toch? Na kleinemensengrappen krijg je de Peugrappen.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:49 schreef dawg het volgende:
hoezo niet geslapen? dan meld je ziek? dan vraag je of je een paar uurtjes verlof kan nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |