nieuwe laptop kopenquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:45 schreef Paralectic het volgende:
Formatteren
Cc cleaner
Windows 32/64 verwijderen
Ssd
Heb je mijn tip al gechecked?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:04 schreef Daskaar het volgende:
ik vind wel allerlei speed up your pc programma's, maar die zijn bullshit of niet?
en mag ik jullie vragen om wat meer neerbuigende reacties? is wel zo sociaal dacht ik..
Je mag ook best iets meer info geven "hij doet het niet" "hij is traag" helpt NOOIT.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:04 schreef Daskaar het volgende:
ik vind wel allerlei speed up your pc programma's, maar die zijn bullshit of niet?
en mag ik jullie vragen om wat meer neerbuigende reacties? is wel zo sociaal dacht ik..
Mijn auto is traag, hoe kan dit en hoe verhelp ik het?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:04 schreef Daskaar het volgende:
ok maar dan vraag je dat toch gewoon? weet ik veelquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mag ook best iets meer info geven "hij doet het niet" "hij is traag" helpt NOOIT.
merk, type, OS, ram, etc etc etc....
Je mag wel iets meer moeite doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:06 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ok maar dan vraag je dat toch gewoon? weet ik veel
Dat had je wel kunnen/moeten weten:quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:06 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ja dat weet ik natuurlijk allemaal wel! pff..quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
Configuratiescherm --> Energiebeheer. Daar kan je kiezen uit 3 keuzes: Lage prestaties, lange accuduur. Gebalanceerd, en hoge prestaties korte accuduur.
Heb het al een paar keer gehad bij ene nieuwe laptop dat ik dacht: wat is dat ding traag..maar dan staat ie nog op lage prestaties ingesteld.
Omfg wat doe jij in de buurt van een laptopquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:20 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ja dat weet ik natuurlijk allemaal wel! pff..
mijn vraag is, waar is het configuratiescherm
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:20 schreef Daskaar het volgende:
[..]
Hou maar op...quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:20 schreef Daskaar het volgende:
[..]
haha.... dat meent ie niet hoop ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:20 schreef Daskaar het volgende:
[..]
hahahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omfg wat doe jij in de buurt van een laptop
Probeer eens Start (dat logo helemaal linksonderin je scherm)
ja best wel....quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:49 schreef Daskaar het volgende:
[..]
hahaha
erg he?
ik heb t idee dat ik er regelmatig gebruik van maak, maar kan m nu gewoon niet vinden
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:12 schreef Deetch het volgende:
[..]
Je mag wel iets meer moeite doen.
Ten eerste vertel je al niet wat er traag is, internet, downloaden, bepaalde porgramma's, spellen of alles op de laptop?
Grote vertragers bij internetten en downloaden zijn:
extra knoppenbalken in je internet explorer, mcafee virusscanner, torrents, programma's die constant online checken op activiteit.
Ten tweede:
Extra informatie die we willen is
• merk, type laptop
• hoe oud
• processor, hoeveel geheugen
• sinds wanneer is de laptop traag en wat heb je vlak daarvoor gedaan (software update, nieuwe software)
• welke versie van windows staat erop?
• welke andere software?
Joh, hij kan de startknop niet eens vinden en dan verwacht je wel dat 'ie de specs kan opdreunen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:51 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
ja best wel....
maar geef eerst eens even antwoord op de gestelde vragen
[..]
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:49 schreef Daskaar het volgende:
[..]
hahaha
erg he?
ik heb t idee dat ik er regelmatig gebruik van maak, maar kan m nu gewoon niet vinden
hahaha!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
Mocht dit wel een echte situatie zijn: gooi 't ding weg en koop geen nieuwe meer.
Het is ook niet erg logisch dat je bij windows op start moet drukken om af te sluitenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:54 schreef Daskaar het volgende:
[..]
hahaha!
dat zou wel eens het beste voor iedereen kunnen zijn idd
Ik gooi die van mij altijd uit het raam en koop een nieuwequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Het is ook niet erg logisch dat je bij windows op start moet drukken om af te sluiten![]()
Kun je beter een mac kopen, dan ligt hij nog heel buiten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:11 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Ik gooi die van mij altijd uit het raam en koop een nieuwe
hahaha goeiequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:14 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Kun je beter een mac kopen, dan ligt hij nog heel buiten.
in die volgorde?quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:45 schreef Paralectic het volgende:
Formatteren
Cc cleaner
Windows 32/64 verwijderen
Ssd
ja dat zijn zequote:Op maandag 6 augustus 2012 10:04 schreef Daskaar het volgende:
Dan moet je goed rondkijken er staat een sticky topic waar staat wat je moet opschrijvenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:06 schreef Daskaar het volgende:
[..]
Mensen die daar nog steeds mee komenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Het is ook niet erg logisch dat je bij windows op start moet drukken om af te sluiten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |