nieuwe laptop kopenquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:45 schreef Paralectic het volgende:
Formatteren
Cc cleaner
Windows 32/64 verwijderen
Ssd
Heb je mijn tip al gechecked?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:04 schreef Daskaar het volgende:
ik vind wel allerlei speed up your pc programma's, maar die zijn bullshit of niet?
en mag ik jullie vragen om wat meer neerbuigende reacties? is wel zo sociaal dacht ik..
Je mag ook best iets meer info geven "hij doet het niet" "hij is traag" helpt NOOIT.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:04 schreef Daskaar het volgende:
ik vind wel allerlei speed up your pc programma's, maar die zijn bullshit of niet?
en mag ik jullie vragen om wat meer neerbuigende reacties? is wel zo sociaal dacht ik..
Mijn auto is traag, hoe kan dit en hoe verhelp ik het?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:04 schreef Daskaar het volgende:
ok maar dan vraag je dat toch gewoon? weet ik veelquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je mag ook best iets meer info geven "hij doet het niet" "hij is traag" helpt NOOIT.
merk, type, OS, ram, etc etc etc....
Je mag wel iets meer moeite doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:06 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ok maar dan vraag je dat toch gewoon? weet ik veel
Dat had je wel kunnen/moeten weten:quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:06 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ok maar dan vraag je dat toch gewoon? weet ik veel
ja dat weet ik natuurlijk allemaal wel! pff..quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
Configuratiescherm --> Energiebeheer. Daar kan je kiezen uit 3 keuzes: Lage prestaties, lange accuduur. Gebalanceerd, en hoge prestaties korte accuduur.
Heb het al een paar keer gehad bij ene nieuwe laptop dat ik dacht: wat is dat ding traag..maar dan staat ie nog op lage prestaties ingesteld.
Omfg wat doe jij in de buurt van een laptopquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:20 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ja dat weet ik natuurlijk allemaal wel! pff..
mijn vraag is, waar is het configuratiescherm
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:20 schreef Daskaar het volgende:
[..]
Hou maar op...quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:20 schreef Daskaar het volgende:
[..]
haha.... dat meent ie niet hoop ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:20 schreef Daskaar het volgende:
[..]
hahahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omfg wat doe jij in de buurt van een laptop
Probeer eens Start (dat logo helemaal linksonderin je scherm)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |