Zeg, ik ga voor Bendo. No worriesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
Allemaal voor Edgar, moet ik me nu zorgen gaan maken?
Bendo choked Edgar in de vierde ronde. No worries.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
Allemaal voor Edgar, moet ik me nu zorgen gaan maken?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Bendo choked Edgar in de vierde ronde. No worries.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Technical submission jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Als Bendo, Edgar zou choken maar Edgar tapt niet, is het dan toch een submission voor de bets?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zeg, ik ga voor Bendo. No worries
Ik deze keer ook. (Mijn eerste twee UP events waren niet zo sterk, maar afgelopen keer des te scherper.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Bendo choked Edgar in de vierde ronde. No worries.
Thanks, dan plaats ik nog even een kleine betquote:
Same herequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:26 schreef wc-eend het volgende:
Geen idee waarom maar ik heb zin in dit event
Klopt taz, was voordat ik op vakantie ging. Zo rond 13 juli denk ik. Ik zoek het mrg wel even op, jij doet al genoeg voor de UP. Wordt wel morgen, want ben nu met mobiel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Let effe goed op allemaal!!!
Weet dat ik er laat mee aankom maar ik mis een shitload aan picks!!
UFC 149: n00cl30n - mujahedine - fyodor - splackavelli - bootje - omega - lesnar - kevin
UFConFOX 4: Geo - mujahedine - stefanW - omega- lesnar - incognitoomuch - kevin
UFC 150: vivelafete - mujahedine - stefanW - omega- lesnar - incognitoomuch - kevin
Ik meen me te herinneren dat Fyodor zijn picks al weken van te voren gemaakt had voor UFC 149
en ik dacht ook dat iemand in naar van Geo de picks voor UFConFOX 4 had gepost, maar ik kan ze niet terug vinden!
Mocht er voor de rest iets niet kloppen hoor ik het graag. De nieuwe tussenstand komt er zo aan!!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Let effe goed op allemaal!!!
Weet dat ik er laat mee aankom maar ik mis een shitload aan picks!!
UFC 149: n00cl30n - mujahedine - fyodor - splackavelli - bootje - omega - lesnar - kevin
UFConFOX 4: Geo - mujahedine - stefanW - omega- lesnar - incognitoomuch - kevin
UFC 150: vivelafete - mujahedine - stefanW - omega- lesnar - incognitoomuch - kevin
Ik meen me te herinneren dat Fyodor zijn picks al weken van te voren gemaakt had voor UFC 149
en ik dacht ook dat iemand in naar van Geo de picks voor UFConFOX 4 had gepost, maar ik kan ze niet terug vinden!
Mocht er voor de rest iets niet kloppen hoor ik het graag. De nieuwe tussenstand komt er zo aan!!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:13 schreef Hooidraad het volgende:
Geo4kant moet weer in de hoek staan van de juf dus ziehier zijn picks:
Rua vs. Vera
Machida vs. Bader
Lauzon vs. Varner
Swick vs. Johnson
Zijn ook mijn picks trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |