Hij speelt de rol van badass psycho in dit msn-drama. En daar werkt het. Nu wil hij weten hoe hij irl de psycho uit moet hangen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:06 schreef Leandra het volgende:
En waarom heb je precies de hulp van een psychopaat nodig?
Ah okay, speel jij dan de psychopaat, dan speel ik de pseudo-psychopaat...quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij speelt de rol van badass psycho in dit msn-drama. En daar werkt het. Nu wil hij weten hoe hij irl de psycho uit moet hangen.
Niks raars verder.
Ik wil de pseudo zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah okay, speel jij dan de psychopaat, dan speel ik de pseudo-psychopaat...
Hmmz, pseudo spelen, dat is een discutabele
Nou, hij wil het msn-meisje gaan ontmoeten en is vreselijk bang dat hij door de mand valt. Zijn 'karakter' op msn is een sterke, harde kerel. Dat kan hij irl natuurlijk nooit waarmaken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dan speel jij de pseudo
En wat moeten we nou precies vertellen?
Weet ik niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dan speel jij de pseudo
En wat moeten we nou precies vertellen?
Je bent dus bang dat de magie van het onbekende is verdwenen als jullie elkaar ontmoeten en dat ze je dan tegen vindt vallen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik wil dat ze naar mij verlangt (dat doet ze nu ook) want ze smsd erg veel en spendeert al haar beltegoed aan mij.
Ik wil op voorhand zo'n goede indruk maken dat mijn uiterlijk geen rol meer speelt... als dat mogelijk is.
Ik ben bang dat als ze mijn simpele uiterlijk ziet dat ze me op voorhand al afwijst.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent dus bang dat de magie van het onbekende is verdwenen als jullie elkaar ontmoeten en dat ze je dan tegen vindt vallen?
Als het je nou lukt om de hele eerste ontmoeting Prince Charming te spelen, hoe denk je dat dan daarna vol te houden, want als je denkt dat ze op jou als persoon afknapt dan gebeurt dat ook als je bij date 6 ineens niet meer Prince Charming blijkt te zijn.
Samenvatting: wees jezelf want je kunt toch niet je geld leven een ander zijn.
Jullie hebben nog nooit een foto van elkaar gezien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ze mijn simpele uiterlijk ziet dat ze me op voorhand al afwijst.
Jawel maar dat zegt niks. Ik heb goede foto kwaliteiten. Iedereen kan goed op een foto staan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jullie hebben nog nooit een foto van elkaar gezien?
Ik heb een hele schattige jongentjes-Ginger van 20 maandenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen lelijk vind ik... alleen de mannen dan.
Het was me in het datingsite-topic al eens duidelijk dat richard_prf zichzelf het peperkoekmannetje waant qua geen diepte hebben in zijn gezicht. Ten onrechte, overigens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:27 schreef mootie het volgende:
Even ter info: TS vindt zichzelf gruwelijk lelijk en is ervan overtuigd dat de rest van de mensheid dat ook vindt. De lelijkheid ligt ook ten grondslag aan elk mogelijk probleem.
Heel erg schattig zelfs.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een hele schattige jongentjes-Ginger van 20 maanden
Je ziet er irl precies zo uit van voren als de foto's van voren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel maar dat zegt niks. Ik heb goede foto kwaliteiten. Iedereen kan goed op een foto staan.
Ehm nee, iemand die mooi is kan wel weinig fotogeniek zijn en daardoor rottig op de foto staan, maar foto's waar lelijke mensen mooi van werden heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel maar dat zegt niks. Ik heb goede foto kwaliteiten. Iedereen kan goed op een foto staan.
Photoshop, belichting, pose maken het verschil.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee, iemand die mooi is kan wel weinig fotogeniek zijn en daardoor rottig op de foto staan, maar foto's waar lelijke mensen mooi van werden heb ik nog niet gezien.
Maar dat zie je meestal wel aan een foto.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Photoshop, belichting, pose maken het verschil.
Na ik heb haar ongeveer 12 uur lang gesproken op diverse dagen en ze spreekt gewoon vloeiend Nederlands met prima grammatica, weinig op aan te merken... ze vindt het grappig om woorden te verdraaien zoals schiewnierug ipv nieuwsgierig. Het blijft een vrouw héquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
De spelling van de deerne in kwestie is op zijn minst nogal curieus te noemen, maar dat terzijde.
Richard_prf, heb jij het idee dat als het irl maar half zo goed klikt als op msn - ook qua haar beeld van jou -, het dan wel goed komt?
TS weet zelf hopelijk wel of hij haar een gewone foto van zichzelf heeft gestuurd of een foto waarbij hij zichzelf tot een jonge Brad Pitt heeft gephotoshopt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:31 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Photoshop, belichting, pose maken het verschil.
Ik merk het vanzelf welquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
TS weet zelf hopelijk wel of hij haar een gewone foto van zichzelf heeft gestuurd of een foto waarbij hij zichzelf tot een jonge Brad Pitt heeft gephotoshopt.
Als je dat vraagt werk je jezelf meteen in een afhankelijke en kwetsbare positie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik merk het vanzelf welIk zal wel aan haar vragen of ik op de foto's lijk als ik haar in het echt zie
Ik heb geen photoshop gebruikt maar wel gunstige belichtingen en goede afstand.
Beetje op een goede zelfverzekerde manier brengen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je dat vraagt werk je jezelf meteen in een afhankelijke en kwetsbare positie.
Zo snel mogelijk afspreken is - zeker in jouw geval - verstandig denk ik. Anders loop je jezelf weer helemaal gek te maken en gooi je er teveel druk op. Verder zou ik de date zelf benaderen met een ''niets te verliezen'' houding, wat ook wel in het door jou geschetste badass-plaatje past trouwens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Na ik heb haar ongeveer 12 uur lang gesproken op diverse dagen en ze spreekt gewoon vloeiend Nederlands met prima grammatica, weinig op aan te merken... ze vindt het grappig om woorden te verdraaien zoals schiewnierug ipv nieuwsgierig.
Ik ben bang dat haar verwachtingen te hoog worden... want ze omschreef me al als haar ideaalbeeld heb ik het idee, maar daarom heb ik heb ook initiatief genomen om zo snel mogelijk af te spreken.
Ik heb geen idee hoe het gaat lopen irl, 0 ervaring mee. Misschien als ik een goede indruk maak zonder negatief over mezelf te denken dat het dan lukt of zo.
Oeh, een leren jack is een goede, daar ging zelfs mijn (destijds) 12-jarige zoon automagisch stoer van lopen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk afspreken is - zeker in jouw geval - verstandig denk ik. Anders loop je jezelf weer helemaal gek te maken en gooi je er teveel druk op. Verder zou ik de date zelf benaderen met een ''niets te verliezen'' houding, wat ook wel in het door jou geschetste badass-plaatje past trouwens.
Maar dat vereist natuurlijk wel een bepaalde omschakeling in je denken. Heb je een leren jack btw?
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:59 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb nu echt hulp nodig want ik begin al zenuwachtig te worden.
Origineel uit OP deel1:
Na een tijdje geen contact met een dame te hebben gehad uit de OP in deel 1 die ik alleen via internet kende sprak ze me aan op msn een paar weken geleden en wilde ze graag bellen:
hey. wouw je nog n keer bellen? XD
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een leren jack is een goede, daar ging zelfs mijn (destijds) 12-jarige zoon automagisch stoer van lopen.
Heb dat niet echt nodig... ik train al ruim een jaar op de sportschool (krachttraining) en zie er best wel uit als een beer... ik draag vaak t shirts van versace met ietwat korte mouwen en v-hals.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een leren jack is een goede, daar ging zelfs mijn (destijds) 12-jarige zoon automagisch stoer van lopen.
En vergeet de vetkuif niet. Een hot rod valt nog wel ergens te huren lijkt me zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heb je dan wel nodig?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Heb dat niet echt nodig... ik train al ruim een jaar op de sportschool (krachttraining) en zie er best wel uit als een beer... ik draag vaak t shirts van versace met ietwat korte mouwen en v-hals.
Mijn lichaam is sterk vergelijkbaar met deze man http://www.sh1rt.nl/precision-shirt-short-sleeve-grey ( alleen zijn mijn schouders iets breder nog.
Ik denk dat ik zoiets draag met nog iets eroverheen... een blouse of zo.
Ze wilt ook een beer zei ze waar ze tegenaan kan kruipen want ze is haar knuffel tijger wel zat onderhand xD
Een knap gezicht dat bij zo een lichaam past ?quote:
Keep talkin', oh keep talkin'....quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En vergeet de vetkuif niet. Een hot rod valt nog wel ergens te huren lijkt me zo.
Inderdaad ... de vraag is of ik voldoende indruk heb gemaakt dat ze bereid is om mijn PLORK uiterlijk te accepterenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat jack was ook voor het zelfvertrouwen, maar kennelijk niet nodig.
Je hebt dus niet voldoende zelfvertrouwen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Inderdaad ... de vraag is of ik voldoende indruk heb gemaakt dat ze bereid is om mijn PLORK uiterlijk te accepteren
Dat je hier al 23492842 keer is verteld dat je niet lelijk bent helpt niet echt he?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Inderdaad ... de vraag is of ik voldoende indruk heb gemaakt dat ze bereid is om mijn PLORK uiterlijk te accepteren
quote:
Zo mogelijk nog triester. Van die meisjes die tog typen ipv tochquote:
Ik bechreip het.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik praat ook graach espres als een randdebyl.
Nu ja, waarom niet? Vergeet niet; jij bent de bad-ass, jij bent de non-conformist in dit geheel. Dus als je eruit ziet alsof je zo uit de jaren vijftig op het terras naar keuze aan komt rollen met je greased lightning, houdt dat dat beeld aardig omhoog, nietwaar?quote:
Nee, want ze zal meteen oppikken dat je zo onzeker bent als de tering.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat je hier al 23492842 keer is verteld dat je niet lelijk bent helpt niet echt he?
Je hebt zelf teveel gefronken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:00 schreef jcdragon het volgende:
Hebben jullie teveel breezers gefronken ?
Dat is niet waar, ik ben niet meer zo onzeker als vroeger.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, want ze zal meteen oppikken dat je zo onzeker bent als de tering.
Nah ik voel me daar niet zo lekker bij denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 02:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu ja, waarom niet? Vergeet niet; jij bent de bad-ass, jij bent de non-conformist in dit geheel. Dus als je eruit ziet alsof je zo uit de jaren zeventig op het terras naar keuze aan komt rollen met je greased lightning, houdt dat dat beeld aardig omhoog, nietwaar?
Beter is nog om haar zo voor de deur op te halen zelfs. Althans , zo zou ik het doen. Denk ik.
Zo zou ik dat ook doen, min of meer op eigen terrein (want bekend) maar niet heel dichtbij huis.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nah ik voel me daar niet zo lekker bij denk ik
Haar ophalen voor de deur dat wilde ik ook doen... maar ze stond erop om allebei ongeveer even lang te reizen en dus hebben we afgesproken op neutraal gebied... ergens waar zij wel de weg heel goed kent.
In je postgedrag valt niet echt te merken dat je veel zekerder bent geworden. Denk je niet dat bepaalde zenuwtrekjes al snel een automatisme zijn waardoor je het van jezelf niet doorhebt dat je onzeker overkomt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik ben niet meer zo onzeker als vroeger.
Ik vond dat ik aan de telefoon heel zelfverzekerd en scherp overkwam en dat bevestigde zij ook. Ze gaat me steeds leuker vinden. Als ik merk dat ze ook maar een beetje verlegen of onzeker is in het echt dan kan ik in een player veranderenquote:Op maandag 6 augustus 2012 02:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In je postgedrag valt niet echt te merken dat je veel zekerder bent geworden. Denk je niet dat bepaalde zenuwtrekjes al snel een automatisme zijn waardoor je het van jezelf niet doorhebt dat je onzeker overkomt?
Aan de telefoon is heel anders natuurlijk dan face to face. Helemaal aangezien jouw bron van onzekerheid je uiterlijk is en daar heb je geen last van over de telefoon. Dat scheelt een hoop zenuwen en onzekerheid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vond dat ik aan de telefoon heel zelfverzekerd en scherp overkwam en dat bevestigde zij ook. Ze gaat me steeds leuker vinden. Als ik merk dat ze ook maar een beetje verlegen of onzeker is in het echt dan kan ik in een player veranderenAls ze niks laat merken dan ga ik vanzelf weer negatief denken omdat ik dan alles van te voren al invul.
Ik ga het gewoon proberen. Ik laat geen enkele kans meer lopenquote:Op maandag 6 augustus 2012 02:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aan de telefoon is heel anders natuurlijk dan face to face. Helemaal aangezien jouw bron van onzekerheid je uiterlijk is en daar heb je geen last van over de telefoon. Dat scheelt een hoop zenuwen en onzekerheid.
Hoe wil je het beeld wat je van jezelf hebt neergezet IRL ooit handhaven?quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:17 schreef richard_prf het volgende:
Ze vindt het in elk geval spannend en eng om af te spreken maar de nieuwsgierigheid overwint het.
Met die instelling is niks mis iig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen. Ik laat geen enkele kans meer lopen
Misschien was ik mezelf wel een beetjequote:Op maandag 6 augustus 2012 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe wil je het beeld wat je van jezelf hebt neergezet IRL ooit handhaven?
Succes met de ontmoeting in ieder geval. En als het tegenvalt niet getreurd, die kans zit er nu eenmaal in bij online daten en ook bij normaal daten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Misschien was ik mezelf wel een beetje? Aan de telefoon was ik mezelf in zelfverzekerde vorm... ze vond me een "tikkeltje" dominant dus dat valt wel mee.
Thanks, ik probeer het gewoon.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Succes met de ontmoeting in ieder geval. En als het tegenvalt niet getreurd, die kans zit er nu eenmaal in bij online daten en ook bij normaal daten.
Wat snap je er niet aan? De spelling is dramatisch ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:56 schreef vera166 het volgende:
Kom je uit België? Ik snap niks van dit msn gesprek
Wat een instelling hahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? De spelling is dramatisch ja.
Het was gewoon iemand op msn die ik soms sprak en mij overhaalde om eens te bellen. Maar ik vond dat het geen zin had want ik heb het eigenlijk al opgegeven, maar na aandringen toch maar gebeld en de gesprekken waren best leuk en nu dus afgesproken irl.... wat natuurlijk heel dom is want het gaat toch weer falen.
Ik ben bang dat er zoiets gebeurd:
"Ik had ooit afgesproken met een jongen die ik via internet had leren kennen. Ik had om onduidelijke redenen de boot de hele tijd afgehouden, want ik voelde me wel verliefd (heel veel gechat voor we afspraken, maar nooit uitgesproken dat we verliefd waren)
Toen ik hem op de afgesproken plek zag staan, wist ik meteen dat het niks zou worden. Soms heb je dat: iemands houding of uiterlijk doet je ongelofelijk afknappen. Hij stapte op me af en probeerde een kus op mn mond te geven die ik afweerde door mijn wang naar hem toe te draaien. "
Zoiets gaat er gebeuren. Geen twijfel mogelijk.
Dan ga je niet meeten en blijf je de rest van je leven eenzaam en vol zelfmedelijden op je kamer zitten kniezen. Dat is je alternatief. Of je komt uit je comfortzone, probeert aan jezelf te werken en te groeien. Als je dat alleen niet lukt, dan zal je elke vorm van professionele hulp aan moeten grijpen om wat van je leven te maken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? De spelling is dramatisch ja.
Het was gewoon iemand op msn die ik soms sprak en mij overhaalde om eens te bellen. Maar ik vond dat het geen zin had want ik heb het eigenlijk al opgegeven, maar na aandringen toch maar gebeld en de gesprekken waren best leuk en nu dus afgesproken irl.... wat natuurlijk heel dom is want het gaat toch weer falen.
Ik ben bang dat er zoiets gebeurd:
"Ik had ooit afgesproken met een jongen die ik via internet had leren kennen. Ik had om onduidelijke redenen de boot de hele tijd afgehouden, want ik voelde me wel verliefd (heel veel gechat voor we afspraken, maar nooit uitgesproken dat we verliefd waren)
Toen ik hem op de afgesproken plek zag staan, wist ik meteen dat het niks zou worden. Soms heb je dat: iemands houding of uiterlijk doet je ongelofelijk afknappen. Hij stapte op me af en probeerde een kus op mn mond te geven die ik afweerde door mijn wang naar hem toe te draaien. "
Zoiets gaat er gebeuren. Geen twijfel mogelijk.
Nee dat is het probleem niet. Ik ben niet stil... ook niet echt verlegen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:32 schreef madeliefff het volgende:
Het is niet geaccepteerd worden ongeacht je eruit ziet. Het maakt niet uit of je lelijk bent ( als dat al zo is). Lelijke mensen hebben ook relaties hoor. Ik ken ook lelijke mannen waar vrouwen als een blok voor vallen! Dit door hun persoonlijkheid. In eerste instantie zullen mensen op het uiterlijk beoordelen dat is waar, maar als jij daarna laat zien hoe leuk jij bent ( persoonlijkheid) gaan mensen jou ook leuk vinden en maakt het uiterlijk niks meer uit. ( denk maar aan vrolijke mensen die de kamer in komen die door hun vrolijkheid ervoor zorgen dat je zelf ook vrolijk word) Ook al heb jij op een date het gevoel dat zij je niet mooi zou vinden moet je weten dat het uiterlijk maar een tijdelijk punt is waar je op beoordeeld word.
Zorg ervoor dat je leert minder onzeker te zijn, dat je in ieder geval niet gaat pleasen of je aanhankelijk opstelt .
Het nadeel is dat je haar nu kent via chatten en ook wat bellen, daardoor creëer je een beeld van iemand dat misschien niet helemaal klopt, daarom moet je er rekening mee houden dat het KAN gebeuren dat jij niet de persoon bent die zij in gedachten had ( en andersom ook). IRL is het toch anders en begin je deels weer opnieuw.
Op welke manier klap je dicht dan??? Weet je niks meer te zeggen ofzoiets? Zoja bedenk van te voren vast een paar onderwerpen om het over te hebben en bedenk hoe je bepaalde sterke kanten van jezelf naar voren kun t brengen. Trouwens afspreken op een openbare plek die jij al kent is misschien een beter idee, dan voel je je daar al wat zeker der over omdat jij wat kan vertellen over die locatie en omgeving.
Tot slot verwacht niet te veel van een date ( er zijn meer vrouwen) dan leg je jezelf teveel druk op en oefen als dat lukt gewoon veel met daten. Oefening baart kunst.
hoe laat je vrouwen dan merken dat je die gedachtes hebt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is het probleem niet. Ik ben niet stil... ook niet echt verlegen.
Maar het eerste wat ik denk als ik haar voor het eerst zie is " ze vindt me lelijk" ze walgt van mij " ik verspil haar tijd" etc... En die gedachtes zijn niet meer te stoppen... en dan kom ik dus over als een monotome ouwe lul.
Jawel, nog meer negatieve ervaringen op doen :/quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wat een instelling haha
Maar als je al denkt dat je gaat falen heb je toch niks te verliezen?
jij moet gewoon leren om het anders aan te pakken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef richard_prf het volgende:
Kijk dit bedoel ik dus....
Een van mijn vorige ervaringen:
"dan ben je uit, heb je al wat gedronken, is het daar best donker binnen en zie je wel een leuke jongen..
en dan ga je er mee praten en later op msn enz en dan wordt hij in je hoofd steeds knapper omdat dat nou eenmaal zo werkt en dan weet je op een moment niet meer de werkelijkheid van de fictie..
"
En ik kon de verwachtingen niet waarmaken... want ze had mij als haar ideaalbeeld in haar hoofd zitten.
Daarom heb ik deze keer ook zo snel mogelijk afgesproken... maar dat neemt niet weg dat ze al heeft aangegeven dat ik tot nu toe haar ideaalbeeld ben en super vrolijk is als ik haar bel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jij moet gewoon leren om het anders aan te pakken.
als jij telkens alles op dezelfde manier doet krijg je ook de zelfde resultaten. dus proberen om beter over jezelf te gaan denken en ook bepaalde dingen veranderen zoals bijvoorbeeld dat msnen. Gewoon niet msnen. Spreek gewoon alleen in real life af en beperk smsjes alleen voor afspraken maken.
Jullie bellen dus heel vaak terwijl jullie elkaar nog nooit hebben gezien? Skype geen optie dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:33 schreef richard_prf het volgende:
Ja weet ik, maar ze blijft mij bellen elke dag. Elke dag haalt ze nieuw prepaid beltegoed om mij te kunnen bellen. Ik heb al aangegeven dat de kosten uit de hand lopen maar dat maakt haar blijkbaar niks uit. Komt dus denk ik omdat ze zich verliefd voelt.
Klopt alleen op foto's.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jullie bellen dus heel vaak terwijl jullie elkaar nog nooit hebben gezien? Skype geen optie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |