en dan zeggen geen middag vrij vragenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben gewoon al om 14.00 uur klaar
om verder te gaan met meubels uit elkaar te schroeven en spullen in te pakken
kzal er vast wel niet te wakker uitzien morgen haha tis nu al weer 1 uur.quote:
Nou geloof mij, smiddags werk ik harder dan ik sochtends op het werk hoef te doen hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
en dan zeggen geen middag vrij vragen
Je bent de middag al gewoon vrij. ik jaloers
ik werk sowieso harder 's middags 's ochtends kan ik het niet opbrengenquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou geloof mij, smiddags werk ik harder dan ik sochtends op het werk hoef te doen hoor
slaap lekker,lkkr dingquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, ik ga nog even two pints kijken en dan slapen. Ofzo. Adios
Weltrustequote:Op maandag 6 augustus 2012 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, ik ga nog even two pints kijken en dan slapen. Ofzo. Adios
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
zijn wij hier nu de enige die vroeg op moeten om centjes te verdienen?
Iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja de andere die vroeg op moeten liggen al op bed zodat ze niet elke maandag de middag vrij hoeven te vragen
Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 6 augustus 2012 07:54 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen. Deze week nog twee dagen cursus geven, en dan even een lang weekend weg
Ben er wel aan toe
why?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:15 schreef kree het volgende:
morning Evie, helpen jullie me straks ff herinneren dat ik de geschiedenis moet wissenlol
Waar moet jij de geschiedenis voor wissen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:15 schreef kree het volgende:
morning Evie, helpen jullie me straks ff herinneren dat ik de geschiedenis moet wissenlol
Hoiquote:
Dit zijn teveel open deuren om in te trappenquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar moet jij de geschiedenis voor wissen?
Het begint met een p ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit zijn teveel open deuren om in te trappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |