Ok. Strakke Joyquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind dat ik veel te veel heb.
Al is het sinds ik dit werk heb ongeveer 10x minder geworden
Jij Yvonne, ik Brechtje?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter, dat is een vrouw met mooie rondingen!
HALLO, MASSEREN. WEG DIE PM's VAN KREE!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of ik daar nog wel tijd voor heb, tussen alle PM's die ik nu moet gaan beantwoorden door..
Ik heb een vriendinquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. Strakke Joy
[..]
Jij Yvonne, ik Brechtje?
euh?????quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HALLO, MASSEREN. WEG DIE PM's VAN KREE!![]()
Oh nee, die is natuurlijk al op negeer gezetquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HALLO, MASSEREN. WEG DIE PM's VAN KREE!![]()
Het is zeker wel laat genoeg voor de bejaarde Eviequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is nog helemaal niet laat genoeg om te slapen.
Ik ga nu mijn weekend inluiden met bier
mwoah fikse ruzie gehad, waarna de troela me toch bedankte op een sneaky manier dat ik er toch was.....quote:
thnx!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaapze
[..]
Is Yvonne niet je vriendin?
Ik ben ouder geloof ik, maar weltruste dan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is zeker wel laat genoeg voor de bejaarde Evie![]()
truste!
[..]
mwoah fikse ruzie gehad, waarna de troela me toch bedankte op een sneaky manier dat ik er toch was.....
[..]
thnx!
ruzie?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is zeker wel laat genoeg voor de bejaarde Evie![]()
truste!
[..]
mwoah fikse ruzie gehad, waarna de troela me toch bedankte op een sneaky manier dat ik er toch was.....
[..]
thnx!
Jah iets met jaloers en me van dingen betichten.. en boos en hysterisch worden.. omdat mevrouw gestressed is. Toen noemde ze me een hoer. En toen noemde ik dr schele.. wat helemaal verkeerd vielquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
ruzie?
Maarja je wil slapen dus slaap lekker x
40 mannen? Vuige slet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah iets met jaloers en me van dingen betichten.. en boos en hysterisch worden.. omdat mevrouw gestressed is. Toen noemde ze me een hoer. En toen noemde ik dr schele.. wat helemaal verkeerd vielDus toen was ik ineens een hoer met 40 mannen.. En heb ik de rest van de dag maar geopperd dat ik hoop dat er een van die 40 kerels me dan wel een rugmassage kon geven als ik weer thuis zou zijn
En belde ze 4 uur later nadat ik weg was op om me te bedanken
(maargoed gekke zusjes)
eind goed al goed dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah iets met jaloers en me van dingen betichten.. en boos en hysterisch worden.. omdat mevrouw gestressed is. Toen noemde ze me een hoer. En toen noemde ik dr schele.. wat helemaal verkeerd vielDus toen was ik ineens een hoer met 40 mannen.. En heb ik de rest van de dag maar geopperd dat ik hoop dat er een van die 40 kerels me dan wel een rugmassage kon geven als ik weer thuis zou zijn
En belde ze 4 uur later nadat ik weg was op om me te bedanken
(maargoed gekke zusjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |