FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Rhijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:20 schreef HeatWave het volgende:
Jansen, sja, hij oogt vandaag weer, net als de rest, totaal ongeinteresseerd idd.
Ik weet het nog steeds niet, ik vond hem vorig jarig niet mislukt, wel tegengevallen. Misschien als het gezeik met Vitesse voorbij is dat het wel weer goed komt.
Maar de leider gaat hij niet worden, en wie dan wel? Sjappie de Jong?.
Ik hoop dat ze heel blijven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Deze wedstrijd was geheel volgens verwachting, fucking Janssen en de Jong als halfspelers, totaal geen voetbal niks.
Gelukkig komen Eriksen, Boilesen, Boerrigter, Sulejmani, Sana en eventuele aankopen er nog bij.
Die is toch te duur.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Maargoed, Assaidi was gespot bij de wedstrijd ja, en Frank de Boer zei dat het een interessante speler was.
Ach, zegt hij over zoveel spelers. Maar hoop dat hij komt
kampioen word je tegen de kleintjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze heel blijven.
Eriksen, dat zal wel goed komen.
Boilesen, ik moet het nog maar zien. Als die dit jaar aan 20 wedstrijden komt, zou het me verbazen.
Boerrigter, erg belangrijk. Maar ik denk dat die ook geen 20 wedstrijden gaat spelen.
Sulejmani, ondertussen beetje lang verhaal. Of geblesseerd, of te dik en net als Janssen vaak weinig overtuigend.
Sana, tja. Daar kun je in zijn eerste jaar nog weinig van verwachten.
Als we van deze jongens uit moeten gaan, zie ik het niet gebeuren. Maar ach, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Misschien blijven ze dit jaar wel allemaal fit
Het is dan ook nog geen 1 septemberquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als we van deze jongens uit moeten gaan, zie ik het niet gebeuren. Maar ach, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Misschien blijven ze dit jaar wel allemaal fit
nog een maand om lekker gierig te zijn en te laten zien wat voor schraper je bentquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is dan ook nog geen 1 september
Je kunt niet verwachten dat een speler er direct staat in zo'n onevenwichtig elftal. Dat heeft tijd nodig. En die is er dus niet meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is dan ook nog geen 1 september
Beter dan niets hé.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat een speler er direct staat in zo'n onevenwichtig elftal. Dat heeft tijd nodig. En die is er dus niet meer.
PSV wel dan? Ze scoren steeds uit de counter en ze lieten gewoon zien dat ze moeite hebben met het spel te maken. Wat gaan ze tegen PEC Zwolle doen dan? Daar moeten zij het spel maken, of gewoon daar ook lekker loeren op de counter?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En dat wordt je niet op de manier van vandaag.
Beter dan vandaag ja, mits er een CV komt zie ik het goed komen ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Tja. Maar het kwaliteitsverschil is zoals Ronald de Boer ook al schetste nu wel erg groot. Als je het aantal internationals tegen elkaar afzet bijvoorbeeld. Geloof dat bij de PSV vandaag zo'n beetje de hele basis international was.
Bij Ajax stonden meer spelers die nog niet aan 30 eredivisiewedstrijden komen dan dat er internationals in staan.
Maar goed. Jij wilt zeggen dat je het nog wel goed ziet komen?
Dat ja. Maar het vertrek van Vertonghen kondigde zich al meer dan een jaar aan. Dan moet je in die tijd een vervanger vinden en niet te gierig zijn om te betalen om een dergelijke steunpilaar te vervangen.quote:
Overmars zal wel aankomen met een prutser op het laatste nippertjequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat ja. Maar het vertrek van Vertonghen kondigde zich al meer dan een jaar aan. Dan moet je in die tijd een vervanger vinden en niet te gierig zijn om te betalen om een dergelijke steunpilaar te vervangen.
Die hebben voldoende kwaliteit. En nog wissels (internationals) genoeg op de bank. Die gaan echt niet zo'n seizoen spelen als vorig jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV wel dan? Ze scoren steeds uit de counter en ze lieten gewoon zien dat ze moeite hebben met het spel te maken. Wat gaan ze tegen PEC Zwolle doen dan? Daar moeten zij het spel maken, of gewoon daar ook lekker loeren op de counter?
Slechter kan het niet. Maar het kampioenschap is nu al heel ver weg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Beter dan vandaag ja, mits er een CV komt zie ik het goed komen ja.
Het zal me benieuwen of die nog met iets op de proppen komt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Overmars zal wel aankomen met een prutser op het laatste nippertje
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:30 schreef HeatWave het volgende:
Jongens, het is taktiek. We hebben weer geen elftal dat meekan doen om het kampioenschap in de beginfase, en na de winterstop komt alles weer goed.
Zo is het geplanned.
ook al komt die ermee, het zal afketsen op de transfersomquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen of die nog met iets op de proppen komt.
Ik was ook totaal niet in paniek na de 2-0 ( rest heb ik niet gezien). Maar dat Blind 2x de fout in gaat en dat PSV alleen kan counteren, tsja, daar heb je geen glazen bol voor nodig:')quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV wel dan? Ze scoren steeds uit de counter en ze lieten gewoon zien dat ze moeite hebben met het spel te maken. Wat gaan ze tegen PEC Zwolle doen dan? Daar moeten zij het spel maken, of gewoon daar ook lekker loeren op de counter?
Dijks kan niet koppenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Tyron het volgende:
Dijks moet centraal man, ipv van Blind. Ik weet dat hij daar nog nooit gespeeld heeft maar laat hem daar maar even wennen op trainingen en tegen kleine ploegen.
Zegt ie zelfquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Serieus? Hoe kom je daarbij? Een gast met zijn lengte kan je dat toch wel aanleren?
Dat heeft hij nooit geleerd, hij weet niet wat hij moet doen en het doet altijd pijn zegt hijquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Serieus? Hoe kom je daarbij? Een gast met zijn lengte kan je dat toch wel aanleren?
Dat leert hij dan maar. Met zijn lengte hoef je niet eens te koppen..de bal gaat gewoon naar je hoofd. Bovenstaand, zei hij dat echt? Jezus wat een doetje.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat heeft hij nooit geleerd, hij weet niet wat hij moet doen en het doet altijd pijn zegt hij
Heerlijke uitslag toch weer he? Geeft je weer even de ruimte om heerlijk te gaan zeiken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ook al komt die ermee, het zal afketsen op de transfersom
Ik vrees dat Boilesen en die Boer er niet meer bijkomen. en die Sana ? daar weet je niet of het wat is . Moisanderquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heerlijke uitslag toch weer he? Geeft je weer even de ruimte om heerlijk te gaan zeiken.
Moisander had je graag gezien zeker? Lekkere dure aankoop en als dan na een tijdje blijkt dat hij toch niet helemaal zo goed is weer lekker gaan zeiken. Moisander kun je nu al bij het rijtje Wielaert en Oleguer zetten. Kost teveel, voegt te weinig toe.
Vandaag stonden Dijks, Özbiliz, Janssen, Fischer en Blind die normaal gesproken gewoon niet in de basis staan. In het geval van Dijks en ook gewoon Fischer vind ik dat niet erg aangezien het gewoon grote talenten zijn die hun concurrenten(Koppers & Ebecilio) nu al voorbij zijn.
Dan heb je nog Ebecilio, Koppers, Veltman en waarschijnlijk ook Serero op de bank die normaal ook niet eens bij de selectie zitten.
Nu al roepen dat Ajax veel te veel kwaliteit mist en voor het kampioenschap kansloos is slaat echt helemaal nergens op. Zet Eriksen, Boilesen, Boerrigter, Sulejmani, Denswil en Sana bij de selectie en je hebt echt al een heel ander beeld.
Ik zou er een LCV en eventueel een aanvaller bijhalen. Janssen, Özbiliz verkopen gezien de interesse. Ebecilio, Koppers, Lukoki, Veltman, Klaassen en ik vergeet er vast nog een paar kun je gewoon bij Jong Ajax laten of verhuren.
Hoop het. Maar toch wil ik veeeeeeeeeeeeeeeeel liever een nieuwe verdediger.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Assaidi gekomen zijn op uitnodiging van Ajax?
Ja. Dijks speelde erg goed en Anita, Alderweireld en Van Rhijn vond ik ook goed (Mertens en Narsingh bijna niet gezien).quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:47 schreef S0nic het volgende:
Wedstrijd gemist![]()
Blind was blijkbaar dramatisch zoals verwacht?
Hoop het niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Maargoed, Assaidi was gespot bij de wedstrijd ja, en Frank de Boer zei dat het een interessante speler was.
Ach, zegt hij over zoveel spelers. Maar hoop dat hij komt
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij wil het niet omdat hij aan de kant stond van El Hamdaoui.
Neuh, Assaidi is gewoon een lastige vent. Bemoeide zich destijds ook met de aanpak van El Hamdaoui. En nu wil hij wel graag voor ons komen spelen?quote:
Bronnen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, Assaidi is gewoon een lastige vent.
Als je wedstrijden van Assaidi en El Hamdoei kijkt zie je echt wel verschil. Mounier die jankt telkens bij de scheidsrechter en dat zie je Assaidi bijvoorbeeld nooit doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, Assaidi is gewoon een lastige vent. Bemoeide zich destijds ook met de aanpak van El Hamdaoui. En nu wil hij wel graag voor ons komen spelen?
Gewoon oprotten met die gast.
Ben je nou echt tegen hem omdat hij voor Hamlap opkwam?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, Assaidi is gewoon een lastige vent. Bemoeide zich destijds ook met de aanpak van El Hamdaoui. En nu wil hij wel graag voor ons komen spelen?
Gewoon oprotten met die gast.
Als iemand hem een vraag erover stelt kan hij moeilijk weglopenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat hij zich geroepen voelt zich er tegen aan te bemoeien zegt genoeg.
Alles baseren op 1 incidentquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat hij zich geroepen voelt zich er tegen aan te bemoeien zegt genoeg.
Hij kan gewoon zeggen dat hij daar geen fuck van af weet en er dus geen mening over kán vormen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als iemand hem een vraag erover stelt kan hij moeilijk weglopen
Dus je hebt liever een speler die zijn mening niet durft te geven?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kan gewoon zeggen dat hij daar geen fuck van af weet en er dus geen mening over kán vormen.
Waarom dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het ook een matige voetballer.
Ik denk het wel. Of Sana moet echt heel goed zijn. Maar een verdediger heeft voorrang.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
De vraag is; moet je Assaidi halen?
Ik denk het niet.
`Dat zeg ik niet. Je begrijpt het duidelijk nog niet, maakt niet uitquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus je hebt liever een speler die zijn mening niet durft te geven?Nee bedankt.
Overmars:quote:Het is ook de reden waarom de aandacht van ‘droomkandidaat’ Niklas Moisander werd verlegd naar Marc Muniesa Martinez (zie kader). De speler van FC Barcelona zou op huurbasis één jaar het gat moeten opvullen dat Jan Vertonghen achterlaat en maakt na één jaar weer plaats voor Stefano Denswil, aan wie een mooie toekomst wordt voorspeld en die tegen die tijd klaar moet zijn voor het eerste.
De Boer:quote:Voor het aantrekken van Moisander gaat Ajax ervan uit minimaal vier miljoen euro naar AZ te moeten overmaken. Bij zulke bedragen is het gebruikelijk dat een speler op zijn minst vier seizoenen tekent. En met een gemiddeld jaarsalaris van één miljoen euro bruto zou Ajax in totaal acht miljoen euro kwijt zijn. Omdat Stefano Denswil al staat te trappelen om de vaste linksbenige centrale verdediger te worden, acht Marc Overmars het verstandiger Muniesa voor één jaar te huren. Dat zou de Amsterdammers naar verwachting slechts enkele tonnen euro’s kosten. Een besparing dus van ruim zeven miljoen euro.
De opvolger van Vertonghen is gewoon Denswil. Een geschikte speler die het 'gat' even vult vind je niet zomaar. Daar zijn ze nu nog gewoon druk mee bezig en ik zie dat nog wel goed komen. Er is niks aan de hand.quote:Stefano Denswil speelt maandag ook voor Jong Ajax om de super cup tegen Jong FC Twente. De Boer sluit niet uit dat de centrale verdediger snel aansluit bij de hoofdmacht. „Hij moet zich even aanpassen, maar ik vond hem in onze laatste oefenwedstrijd tegen Norwich City heel behoorlijk spelen.”
Een veredelde 'Babel'. Speelt 1 leuke wedstrijden en vervolgens weer 3 kutwedstrijden. Geen Ajax-niveau.quote:
Oh god de "je snapt het niet" reactie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
`Dat zeg ik niet. Je begrijpt het duidelijk nog niet, maakt niet uit
Ja laten we nog een seizoen met Ebecilio , Özbiliz en Lukoki aanklotenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een veredelde 'Babel'. Speelt 1 leuke wedstrijden en vervolgens weer 3 kutwedstrijden. Geen Ajax-niveau.
En nee, dat zijn de spelers die er nu staan ook niet nee, maar waarom meer rotzooi in huis halen?
Nee, je bent gewoon duidelijk nog niet zo oud blijkbaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh god de "je snapt het niet" reactie.PSV topic waardig.
Denswil heb ik vertrouwen in, maar dat is de toekomst. Hij kan het dit seizoen niet. Dus je moet sowieso een verdediger halen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
RvC:
[..]
Overmars:
[..]
De Boer:
[..]
De opvolger van Vertonghen is gewoon Denswil. Een geschikte speler die het 'gat' even vult vind je niet zomaar. Daar zijn ze nu nog gewoon druk mee bezig en ik zie dat nog wel goed komen. Er is niks aan de hand.
Precies, net als vorig seizoen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja laten we nog een seizoen met Ebecilio , Özbiliz en Lukoki aankloten
? Boerrigter, Fischer, Sulejmani, Sana.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja laten we nog een seizoen met Ebecilio , Özbiliz en Lukoki aankloten
Maar met Boerrigter heb ik niet het idee dat dat nog goed gaat komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
? Boerrigter, Fischer, Sulejmani, Sana.
Dat dus. En zelfs een CV hoeft van mij niet per se.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
1 CV halen en Ajax is klaar, en ik heb er 100% vertrouwen in.
Maar hij had er wel een mening over, waarom zou hij die verbergen als hij er iets over te zeggen heeft?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon duidelijk nog niet zo oud blijkbaar.
Iemand die aangeeft dat hij niet alle informatie heeft en geen mening kán vormen is niet per se iemand die geen mening dúrft te geven. Je kraamt gewoon onzin uit.
Blind was idd erg goed.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. En zelfs een CV hoeft van mij niet per se.
Omdat hij er niks vanaf weet. Dat zeg ik net.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar hij had er wel een mening over, waarom zou hij die verbergen als hij er iets over te zeggen heeft?
Dit ja en Sana kan net zo goed een enorme miskoop zijn. Met Assaidi haal je gewoon een versterking.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar met Boerrigter heb ik niet het idee dat dat nog goed gaat komen
En Sulejmani moet eerst afvallen voor hij weer moet spelen vind ik
Hoe wil je het achterin oplossen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. En zelfs een CV hoeft van mij niet per se.
Maar in zijn ogen wist hij er blijkbaar wel wat van af.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij er niks vanaf weet. Dat zeg ik net.
Assaidi kan geen miskoop zijn?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dit ja en Sana kan net zo goed een enorme miskoop zijn. Met Assaidi haal je gewoon een versterking.
Maakte één fout. 3 andere tegengoals werden voor het gemak ook maar even aan hem gewetenquote:
Precies, dus is hij ontiegelijk dom.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar in zijn ogen wist hij er blijkbaar wel wat van af.
laat hem , hij blijft maar volhouden met die Boerrigter en iemand die mss heel erg kan falenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar met Boerrigter heb ik niet het idee dat dat nog goed gaat komen
En Sulejmani moet eerst afvallen voor hij weer moet spelen vind ik
Dat dus. Nu is Assaidi opeens zeker weten een versterkingquote:
Maakte bij meerdere goals wel een foutje hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakte één fout. 3 andere tegengoals werden voor het gemak ook maar even aan hem geweten
Niks mis met Blind. Een nieuwe Vertonghen haal je toch nooit, die leid je alleen maar op. Alle CV's die er direct moesten staan zijn in het verleden totaal mislukt.
Ik spreek je weer als Blind weer enorm faalt bij een wedstrijd tegen een counterploegquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakte één fout. 3 andere tegengoals werden voor het gemak ook maar even aan hem geweten
Niks mis met Blind. Een nieuwe Vertonghen haal je toch nooit, die leid je alleen maar op. Alle CV's die er direct moesten staan zijn in het verleden totaal mislukt.
Kans is minder groot ja. Je weet wat je binnen haalt , wie weet er hier iets over Sana behalve dat Youtube filmpjequote:
Nee, hij komt gewoon op voor iemand die in hetzelfde nationale elftal speelt. Jij noemt het dom, ik geef hem ook ongelijk maar noem het dapper en respectvol.quote:
Dus als wij niets van die speler weten, weten we niet wie we binnenhalen en is het een miskoop? Kromme redenering.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef S0nic het volgende:
[..]
Kans is minder groot ja. Je weet wat je binnen haalt , wie weet er hier iets over Sana behalve dat Youtube filmpje
Hele team zag er niet goed uit muv een enkeling. Dus wat dat betreft paste hij er prima bij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maakte bij meerdere goals wel een foutje hoorMisschien niet een directe fout waardoor er een doelpunt kwam, maar hij zag er nooit gezond uit.
Kom aan wil je nou serieus het hele seizoen met Daley Blind gaan spelen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
We kunnen ook Zomer naast Blind zetten . Vind ie ook goed denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik spreek je weer als Blind weer enorm faalt bij een wedstrijd tegen een counterploeg
Wát een onzinquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, hij komt gewoon op voor iemand die in hetzelfde nationale elftal speelt.
Dijks en van Rhijn speelde prima tegen de buitenspelers.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hele team zag er niet goed uit muv een enkeling. Dus wat dat betreft paste hij er prima bij.
Heb 3 complete wedstrijden van hem gezien op youtube, voetballen kan hij zeker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef S0nic het volgende:
[..]
Kans is minder groot ja. Je weet wat je binnen haalt , wie weet er hier iets over Sana behalve dat Youtube filmpje
Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Kom aan wil je nou serieus het hele seizoen met Daley Blind gaan spelen?
1 fout?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
We kunnen ook Zomer naast Blind zetten . Vind ie ook goed denk ik
Precies, een enkeling.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dijks en van Rhijn speelde prima tegen de buitenspelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |