Heb je ze al op je pc staan? Dan kun je ze via Hulpprogramma's -> kaartproducten beheren. Daar moet het denk ik. Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan namelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn ouwe gebruikt het best vaak eigenlijk.
Maar die heeft zijn laptop, zonder na te denken weggegooid.
Mapsource op de nieuwe laptop krijgen is mij gelukt, maar ik snap nou de ballen er niet van hoe ik die kaarten via mygarmin er op krijg.
Maar ik zit dan hier misschien niet juist denk ik.
Dat dacht ik later ook. Ik rijd daar normaal gesproken altijd ongeveer 100 km/h, maar omdat ik een stuk daarvoor ook al reeën had gezien had ik afgeremd en ging het met ongeveer 60 per uur. Toen nog een noodstop, dus ik heb hem met ongeveer 40 km/h geraakt denk ik. Later niet weer gezien trouwens, dus hij zal het wel overleeft hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
Als je daar met je motor tegenaan was gereden, was je motor TL en jij zelf gaat ook aardig die richting op dan.
Je zult altijd zien dat soort dingen gebeuren als je net ff wat minder kwetsbaar bent
Nee die kaarten er op krijgen lukt juist niet via de legale weg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Heb je ze al op je pc staan? Dan kun je ze via Hulpprogramma's -> kaartproducten beheren. Daar moet het denk ik. Ik heb het zelf ook nog nooit gedaan namelijk
[..]
Dat dacht ik later ook. Ik rijd daar normaal gesproken altijd ongeveer 100 km/h, maar omdat ik een stuk daarvoor ook al reeën had gezien had ik afgeremd en ging het met ongeveer 60 per uur. Toen nog een noodstop, dus ik heb hem met ongeveer 40 km/h geraakt denk ik. Later niet weer gezien trouwens, dus hij zal het wel overleeft hebben.
Z'n haar zat er nog wel aan in ieder geval
Weet ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Anne het volgende:
En via de illegale weg bespreken we niet hier.
Ik doe al 3 setjes buitenrubber met dezelfde binnenbanden, niks aan de hand.. nog één keer laten zitten en ik heb een setje buitenbanden uitgespaard.. niet vergeten talkpoeder erin te (laten) doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:44 schreef Salatrel het volgende:
omslachtig gedoe bij spaakwielen met binnenbandenmoet je die ook elke keer vervangen?
wat gaat het worden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:18 schreef Tankiej het volgende:
Zo, motor weggebracht voor een nieuw setje rubber!
Ik vind zelf die nieuwe spaakvelgen van Honda wel vet. Spaken zitten bevestigd aan de buitenkant van de velg net boven het rubber, waardoor er tubeless banden onder kunnen. Die nieuwe Crosstourer (quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:44 schreef Salatrel het volgende:
omslachtig gedoe bij spaakwielen met binnenbandenmoet je die ook elke keer vervangen?
Ligt aan type motor en blok.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat is normaal verbruik eigenlijk in het algemeen?
Ligt volledig aan type blok inderdaad, maar ook afhankelijk van hoe je ermee rijdt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
als ik alleen maar snelwegrij jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat 1:18 wel haalbaar moet zijn voor iedere motor.
Wat voor motor heb je dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als ik alleen maar snelwegrij jaik moet vandaag weer ff tanken en grootste gedeelte zijn snelwegkilometer. alleen van huis naar snelweg en van snelweg af tot parkeerplaats van mijn werk zijn stadskilometers maar lager dan 1:14 komt ie waarschijnlijk niet hoor
Ik zit met mijn motor op ongeveer 1:17 gemiddeld.. 998cc tweepitter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
die dijk moet je doorrijden richting kesteren, dan ff binnendoor naar elst, amerongen etc...kan je zo, hup naar austerlitz enzo, ook mooi in en om de zeister bossenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
Binnendoor is veel leuker. Eerst in Arnhem deze bocht waar je gigantisch hard en plat door kunt als er geen auto's in de weg rijden. Andersom is ie ook leuk trouwens
Vervolgens een stuk dijkNiet ten goede van het verbruik, maar daar hoef ik sowieso niet over te klagen. 12,65L op 265km, komt overeen met 1:20
Kan zuiniger
![]()
Weet ik, maar dan kom ik te laat op mijn werkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:02 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
die dijk moet je doorrijden richting kesteren, dan ff binnendoor naar elst, amerongen etc...kan je zo, hup naar austerlitz enzo, ook mooi in en om de zeister bossen
fuck, zondag op visite in hilversum...nou, ik knoop er mooi een rondje aan vast/ vooraf!quote:
Zaterdag? Als je een keer samen wilt rijden, ik houd me aanbevolenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:25 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
fuck, zondag op visite in hilversum...nou, ik knoop er mooi een rondje aan vast/ vooraf!
gaan we doen, als je maar niet gaat lopen jakkeren, ben een mooi/ weer rijder/ rijd weinig en hou niet zo van jakkerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaterdag? Als je een keer samen wilt rijden, ik houd me aanbevolen
Veenendaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
Weet niet aan wat voor kant jij in of bij Arnhem woont, maar ik kan met een half uurtje ongeveer bij het Gelredome zijn (excl. aankleden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |