Dit dus. Kaarsrechte provinciale wegen rijd ik dus ook gewoon 100 of nog harderquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:59 schreef mstx het volgende:
Het enige verschil tussen de provinciale weg waar ik dagelijks over rijd en de snelweg is dat je maar 80 mag ipv 120. Verder is 'ie ook kaarsrecht.![]()
En ik ga natuurlijk niet binnendoor rijden he, dan moet ik nog vroeger opstaan.
Je hebt niet de gedachte van 'snelwegblazen' dan, zit gewoon tussen de orenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:06 schreef JK1982 het volgende:
Ja, en toch rijdt het op eoa manier anders, lijkt het wel.
Ik vind blazen op de snelweg niks. Maar afgelopen zaterdag zou ik op de motor naar Assen gaan.
Rij ik op een gegeven moment lekker door (dacht ik) op een weg waar je 80 mag, 's morgens, dus lekker rustig wakker worden, motor knort er lekker op los..
Kijk ik op een gegeven moment op de teller, rij ik 135km/u
Ik had er echt totaal geen erg in..
had je daar ook 13 redenen voor nodig of was 1 genoeg?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:27 schreef Dekatria het volgende:
Overigens: nieuwe helm
[ afbeelding ]
Blazen op de snelweg is ook rete saai. Elke mongool kan dat. Enige wat ik nog wel eens kan waarderen is de A10 als het redelijk druk is en dan op de spitsstrook overal voorbij knallenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:06 schreef JK1982 het volgende:
Ja, en toch rijdt het op eoa manier anders, lijkt het wel.
Ik vind blazen op de snelweg niks. Maar afgelopen zaterdag zou ik op de motor naar Assen gaan.
Rij ik op een gegeven moment lekker door (dacht ik) op een weg waar je 80 mag, 's morgens, dus lekker rustig wakker worden, motor knort er lekker op los..
Kijk ik op een gegeven moment op de teller, rij ik 135km/u
Ik had er echt totaal geen erg in..
Gheheh..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Blazen op de snelweg is ook rete saai. Elke mongool kan dat. Enige wat ik nog wel eens kan waarderen is de A10 als het redelijk druk is en dan op de spitsstrook overal voorbij knallen
Ik moet wel zeggen, na honderden kilometers twisty-turny door hemelse achtergronden was ik blij even snelwegen te kunnen doen in Schotland, omdat je op die stuurmanswegen zo ontzettend moet focussen dat het gewoon zwaar wordt op den duurquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Blazen op de snelweg is ook rete saai. Elke mongool kan dat. Enige wat ik nog wel eens kan waarderen is de A10 als het redelijk druk is en dan op de spitsstrook overal voorbij knallen
Ja, maar jij hebt er dan inderdaad ook wel een wat langer ritje op zitten..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, na honderden kilometers twisty-turny door hemelse achtergronden was ik blij even snelwegen te kunnen doen in Schotland, omdat je op die stuurmanswegen zo ontzettend moet focussen dat het gewoon zwaar wordt op den duur
Dit heb ik dus ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt er dan inderdaad ook wel een wat langer ritje op zitten..
Ziet er leuk uit trouwens. Ergens zou ik ook nog steeds wel es met de motor op vakantie willen, maar ik zie een beetje op tegen het organiseren enzo, uitzoeken wat je waar allemaal nodig hebt, blablabla..
I know, ik ben gewoon lui
Zoveel hebbie ook niet nodig, zeker niet als je op de bonnefooi in een hotel blijftquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt er dan inderdaad ook wel een wat langer ritje op zitten..
Ziet er leuk uit trouwens. Ergens zou ik ook nog steeds wel es met de motor op vakantie willen, maar ik zie een beetje op tegen het organiseren enzo, uitzoeken wat je waar allemaal nodig hebt, blablabla..
I know, ik ben gewoon lui
Nee, maar dan nog.. ik ben niet zo avontuurlijk ingesteld geloof ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoveel hebbie ook niet nodig, zeker niet als je op de bonnefooi in een hotel blijft
Probeer het eens eerst in Nederland zelf, kom je er vanzelf achterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog.. ik ben niet zo avontuurlijk ingesteld geloof ik.
En misschien komt het ook doordat ik het nog nooit gedaan heb ofzo, dat ik er tegenop zie.
Misschien bang om niet op tijd een hotelletje te vinden enzo, dat soort fratsen..
ik vond zeeland erg leuk om willekeurig een dagje rond te rijdenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog.. ik ben niet zo avontuurlijk ingesteld geloof ik.
En misschien komt het ook doordat ik het nog nooit gedaan heb ofzo, dat ik er tegenop zie.
Misschien bang om niet op tijd een hotelletje te vinden enzo, dat soort fratsen..
Geen van beide lijkt mij ideaal.. maar ik zeg 696quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:24 schreef Lindstrøm. het volgende:
3dgn reis, 2 personen. Ducati 696 of 796 hypermotard doen?
Ervaring toevallig? Vrees dat er niks van DE kont van mijn duopssg overblijft..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geen van beide lijkt mij ideaal.. maar ik zeg 696
1x op een 796 gereden maar met vriendin achterop was ik binnen 5 minuten gaar... dat ding is bedoelt om te raggen, niet om op te toeren imo. 696 lijkt mij een betere, recht zit hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ervaring toevallig? Vrees dat er niks van DE kont van mijn duopssg overblijft..
Als dat een leuke meid is kun je die billetjes 's avonds natuurlijk even verwennen..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Is het een vrouw? Goed excuus om dr kont te masserenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |