Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Op zondag 5 augustus 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende: En die Gemili! Wat een geweldig schattig joch met een bult van een talent. Die is dus pas in januari serieus gaan trainen voor deze sport En dan 3e in z'n heat in de halve finales
En ja, straks wel een beetje hopen voor Martina natuurlijk, al vrees ik echt dat 't een stapje te ver is. Er zijn nog maar 2 medailles om voor te vechten als Bolt meerent... een voor Blake en een voor... ?
Echt?! Wauw. Wat een baas.
Het zal ook wel een stapje te ver zijn ja, zelfs #3... Ach, top 5 zou leuk zijn!
Zo, weer terug. Even voluit gegaan in m'n nieuwe outfit was toch wel weer wennen hoor na een ruime week niet te hebben gelopen, ging veels te snel van start, maar heb uiteindelijk toch wel erg snel gelopen op een (voor mij) kort stukje:
38m38s, 7,69km, 5:01min/km
Prima start om toe te werken naar de 10 mijl op 9 september in Arnhem
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Even een vraagje hoor; Maar zijn er hier ook mensen die les 1 van Evy amper konden volhouden en die om die reden een aantal keer opnieuw hebben gedaan?
Ik weet dat mijn conditie bar slecht is, maar ik schrik er wel een beetje van dat ik les 1 gewoon amper kan volhouden en les 2 dus gewoon nog even niet doe (wel geprobeerd; maar dat wordt 'm echt niet).
Ja, die zijn er hoor! Zelf lukte het me nét maar ik heb verderop wat lesjes dubbel gedaan geloof ik Evy is maar één van de vele manieren om te beginnen en ook haar schema is niet heilig, dus als jij wat meer tijd nodig hebt om 'op gang' te komen, dan is dat helemaal prima!
Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Anne het volgende: Even een vraagje hoor; Maar zijn er hier ook mensen die les 1 van Evy amper konden volhouden en die om die reden een aantal keer opnieuw hebben gedaan?
Ik weet dat mijn conditie bar slecht is, maar ik schrik er wel een beetje van dat ik les 1 gewoon amper kan volhouden en les 2 dus gewoon nog even niet doe (wel geprobeerd; maar dat wordt 'm echt niet).
Ja hoor zeker wel, ik kon les 1 de eerste keer ook niet volhouden. Ik deed evy 2011 waarbij de lessen 3x per week hetzelfde zijn dus ben toen wel doorgegaan met les 2 en toen lukte het wel!
Dus gewoon opnieuw proberen en je komt vanzelf verder!
Welkom bij de club. gewoon hier blijven posten, dan moedigen we je aan en complimenteren je als het mag en gooien de virtuele zweep erover als het nodig is
Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef IbeBen het volgende: Ik heb ook maar weer een rondje gehobbeld na euhhh een tijdje niet gelopen te hebben viel niet mee, maar het begin is er weer
Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Anne het volgende: Even een vraagje hoor; Maar zijn er hier ook mensen die les 1 van Evy amper konden volhouden en die om die reden een aantal keer opnieuw hebben gedaan?
Ja hoor... ik ging dood
Mijn eerste post als loper:
quote:
Op maandag 4 februari 2008 18:25 schreef uniekhoorn het volgende: OMG heb net les 1 gedaan Pfff viel wel tegen hoor, het zijn toch hele andere bewegingen dan alleen wandelen. Ik heb het gevoel tijdens lopen dat ik bijna niet vooruit kom?? Net alsof ik niet meer weet om tijdens het lopen ook voorwaartse bewegingen moet maken. Nou ja, les 1 zit er dus op, ik heb een begin gemaakt *oh, oh, voel mjn spieren nu al *
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla