abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115156480

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
Ja doei.
pi_115156639
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
En die Gemili! Wat een geweldig schattig joch met een bult van een talent. Die is dus pas in januari serieus gaan trainen voor deze sport :') :D En dan 3e in z'n heat in de halve finales _O_

En ja, straks wel een beetje hopen voor Martina natuurlijk, al vrees ik echt dat 't een stapje te ver is. Er zijn nog maar 2 medailles om voor te vechten als Bolt meerent... een voor Blake en een voor... ?
Echt?! Wauw. Wat een baas. :D

Het zal ook wel een stapje te ver zijn ja, zelfs #3... Ach, top 5 zou leuk zijn!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115156687
ja, en hij is pas 18, dus die gaan we in Rio wel echt zien shinen gok ik _O_
Ja doei.
pi_115156754
Ja doei.
pi_115156764
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
ja, en hij is pas 18, dus die gaan we in Rio wel echt zien shinen gok ik _O_
En naam om te onthouden inderdaad!

Ik hoop trouwens ook dat Kromowidjojo doorgaat met zwemmen op dit niveau.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115156777

Les 2 Evy even aan het testen geweest met Sports Tracker, best grappig.

Alleen ik heb in kleine straatjes gelopen en dat is niet bevoordelijk voor de gps verbinding zo te zien.
Zal er volgende keer op letten.

Les 2 was ook weer erg makkelijk, heb na de laatste 3 minuten rust de laatste kilometer ook maar hard gelopen ^O^

[ Bericht 99% gewijzigd door junkiexp op 05-08-2012 21:39:46 ]
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_115157241
Nog even over de 100m. Af en toe doe ik na een loopje nog een paar keer 100m. Het schijnt goed te zijn voor je eindsprint.

De tijden zijn om te lachen eigenlijk rond de 20 seconden op de 100 en de hoogste top van 21,6.

http://connect.garmin.com/activity/200797972
pi_115157427
Zo, weer terug. Even voluit gegaan in m'n nieuwe outfit ;) was toch wel weer wennen hoor na een ruime week niet te hebben gelopen, ging veels te snel van start, maar heb uiteindelijk toch wel erg snel gelopen op een (voor mij) kort stukje:

38m38s, 7,69km, 5:01min/km

Prima start om toe te werken naar de 10 mijl op 9 september in Arnhem :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:42:37 #9
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_115157587
ik sta eerste bij endomondo *O* *O*

Bedankt Rechtse!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_115157591
Fijn Jordi! :)
Ja doei.
pi_115157762
Even een vraagje hoor; Maar zijn er hier ook mensen die les 1 van Evy amper konden volhouden en die om die reden een aantal keer opnieuw hebben gedaan?

Ik weet dat mijn conditie bar slecht is, maar ik schrik er wel een beetje van dat ik les 1 gewoon amper kan volhouden :') en les 2 dus gewoon nog even niet doe (wel geprobeerd; maar dat wordt 'm echt niet).
pi_115157818
Ja, die zijn er hoor! :) Zelf lukte het me nét maar ik heb verderop wat lesjes dubbel gedaan geloof ik :) Evy is maar één van de vele manieren om te beginnen en ook haar schema is niet heilig, dus als jij wat meer tijd nodig hebt om 'op gang' te komen, dan is dat helemaal prima!
Ja doei.
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:47:20 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_115157859
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Anne het volgende:
Even een vraagje hoor; Maar zijn er hier ook mensen die les 1 van Evy amper konden volhouden en die om die reden een aantal keer opnieuw hebben gedaan?

Ik weet dat mijn conditie bar slecht is, maar ik schrik er wel een beetje van dat ik les 1 gewoon amper kan volhouden :') en les 2 dus gewoon nog even niet doe (wel geprobeerd; maar dat wordt 'm echt niet).
Ja hoor zeker wel, ik kon les 1 de eerste keer ook niet volhouden. Ik deed evy 2011 waarbij de lessen 3x per week hetzelfde zijn dus ben toen wel doorgegaan met les 2 en toen lukte het wel!

Dus gewoon opnieuw proberen en je komt vanzelf verder!
pi_115157899
Oke, fijn om te horen; want de moed zakte al een beetje in m'n nieuwe hardloopschoenen B-).
pi_115157949
quote:
3s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Anne het volgende:
Oke, fijn om te horen; want de moed zakte al een beetje in m'n nieuwe hardloopschoenen B-).
Gewoon door blijven gaan. :( ~O> MoBlo zei ook al: dat schema is niet heilig. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115158034
Welkom bij de club. gewoon hier blijven posten, dan moedigen we je aan en complimenteren je als het mag *O* en gooien de virtuele zweep erover als het nodig is ~O>
Ja doei.
pi_115158128
We zullen eens zien :P !
pi_115158173
Ik haalde nog niet eens een minuut zonder in ademnood te komen. Ik deed ook de 2011 versie vind 3 herkansingen per les wel prettig ;)
pi_115158206
Volgens mij hebben we alleen al deze week een stuk of 10 nieuwelingen in het topic :D
pi_115158230
Tijd voor taart :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115158250
quote:
3s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef Anne het volgende:
Hier nog een hoor 8)7 Maar over een paar weken pis je op die paar minuutjes.
pi_115158304
Op een gegeven moment ga je jezelf nog vertellen dat je je bed niet uitkomt/schoenen aantrekt voor minder dan 5 km. :+

SPOILER
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_115158748
Ik heb ook maar weer een rondje gehobbeld na euhhh een tijdje niet gelopen te hebben _O- viel niet mee, maar het begin is er weer :7
pi_115158779
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef IbeBen het volgende:
Ik heb ook maar weer een rondje gehobbeld na euhhh een tijdje niet gelopen te hebben _O- viel niet mee, maar het begin is er weer :7
Hobbel je met een schema of 'doe je maar wat'?
Ja doei.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:02:45 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115158843
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Anne het volgende:

Ja hoor... ik ging dood

Mijn eerste post als loper:

quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2008 18:25 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG heb net les 1 gedaan :P
Pfff viel wel tegen hoor, het zijn toch hele andere bewegingen dan alleen wandelen.
Ik heb het gevoel tijdens lopen dat ik bijna niet vooruit kom?? Net alsof ik niet meer weet om tijdens het lopen ook voorwaartse bewegingen moet maken.
Nou ja, les 1 zit er dus op, ik heb een begin gemaakt *O*
*oh, oh, voel mjn spieren nu al :') *
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')