Sorry auto correctie te vreden moest er staanquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oeh, als ik ervoor moet vrezen, dan haal ik 'em maar niet.
Keine Ahnung. Eerst maar zorgen dat de Flame er komt, dat zal ook wel duren, pff..quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:05 schreef SuperChips het volgende:
Shiz voor hoeveel doe je je aurora 2 weg als je de flame koopt?
Waarschijnlijk gaat 'ie eerder richting kennissen of familie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:05 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hij zet hem vast op Marktplaats maar dan kun je hem alleen ophalen , verzenden doet die niet aan
Zal wel duur zijn vanaf Oostenrijk of niet? Voordeel is wel dat de ontvanger geen BTW krijgtquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:48 schreef shiznuts het volgende:
Waarschijnlijk gaat 'ie eerder richting kennissen of familie.Minder gedoe idd.
Als je het niet vertrouwd moet je het niet doen, als shiznuts die shop aanraad zal het toch wel goed zijn hem kennende..quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:09 schreef mootje026 het volgende:
ik wil deze graag halen : http://www.aliexpress.com(...)00712_534052879.html
maar daaronder las ik dat iemand werd opgelicht door hun (elijah store).
Zal ik toch een risico wagen en het toch bestellen?
ooh, Hartstikke bedankt nog een vraagje: voor zover ik heb kunnen lezen stond er nergens wat over betalen met paypal, als dat niet kan wat is dan de meest aanbevolen manier van betalen ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
Als je het niet vertrouwd moet je het niet doen, als shiznuts die shop aanraad zal het toch wel goed zijn hem kennende..
Daarnaast heeft aliexpress naar mijn weten een bepaald systeem, waarbij je veilig aankopen kunt doen... iets zoals wanneer jij betaald, stuurt de seller het product op, jij bevestigd ontvangst, geld word vrij gegeven door ali express voor de seller..
Daarnaast zie ik nergens dat die geen 'opgelicht' is, alleen dat ze aan heeft gegeven dat het product wel in stock was, en achteraf bleek dit niet zo te zijn.. en het valse trackingnr kan natuurlijk een foutje zijn geweest.. al is natuurlijk dat wel frapant en denk ik eerder dat de shop dat heeft gedaan, om niet vol gespamd te worden, met IS MIJN PAKKETJE AL VERZONDEN mailtjes etc:P
Je hebt daar escrow, gewoon betalen via CC of moneybookers (ideal).quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:28 schreef mootje026 het volgende:
[..]
ooh, Hartstikke bedankt nog een vraagje: voor zover ik heb kunnen lezen stond er nergens wat over betalen met paypal, als dat niet kan wat is dan de meest aanbevolen manier van betalen ?
Die van 64 dollar toch? Kun je ook je toetsenbord aan habgen geloof ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 04:12 schreef Downstar het volgende:
Voor de kenners, is de MK802 1 GB variant.. momenteel nog 1 van de betere keuzes qua stickjes?
en wat zijn de betere kastjes? MINI x of ?
even in verband met de mogelijke deal voor goedkopere mini pc's voor FOK via lightake..
Wel een link van de Clip die nog in mijn favorieten staat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:32 schreef rene90 het volgende:
Weet iemand nog een plek waar je een SanDisk sansa fuze kan kopen, de fijne oude versie. Een tijd terug via een link hier voor 28 euro kunnen krijgen. Iemand die iets weet of er nog 1 heeft liggen?
Staan er genoeg op ebay dacht ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:32 schreef rene90 het volgende:
Weet iemand nog een plek waar je een SanDisk sansa fuze kan kopen, de fijne oude versie. Een tijd terug via een link hier voor 28 euro kunnen krijgen. Iemand die iets weet of er nog 1 heeft liggen?
nee dat is het probleem. Ze staan voor 60 dollar refurbished. Dat vind ik nogal veel, misschien dan nog verzendkosten erbij dus tja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Staan er genoeg op ebay dacht ik. De seller van toen verkoopt ze niet meer. Prijs was 39 dollar dus in die richting moet hij te vinden zijn denk ik.
Inderdaad, voorraad is blijkbaar opquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
nee dat is het probleem. Ze staan voor 60 dollar refurbished. Dat vind ik nogal veel, misschien dan nog verzendkosten erbij dus tja.
Geen idee, probeer eens bij verschillende een aanvraag te doen? Jack en Tao zijn +- even duur (in ieder geval bij de telefoon die ik laatste keer bestelde).quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:45 schreef Coenehv het volgende:
Welke taobao agent is op dit moment het goedkoopst?
Ja zal ik eens doen. Over mistertoa heb ik wel goede verhalen gelezen, ik stuur ze beide eens een mail.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Geen idee, probeer eens bij verschillende een aanvraag te doen? Jack en Tao zijn +- even duur (in ieder geval bij de telefoon die ik laatste keer bestelde).
Qua sticks zie ik de MK802 inderdaad veel langskomen. De ontwikkelaars zijn vooral bezig met de Pivos XIOS DS. Ook gaan veel XBMC ontwikkelaars nu aan de slag met de Ouya (gameconsole met Android erop; maar dat is geen Chinees product).quote:Op maandag 13 augustus 2012 04:12 schreef Downstar het volgende:
Voor de kenners, is de MK802 1 GB variant.. momenteel nog 1 van de betere keuzes qua stickjes?
en wat zijn de betere kastjes? MINI x of ?
even in verband met de mogelijke deal voor goedkopere mini pc's voor FOK via lightake..
Ethernet is wat mij betreft ook zeker beter dan wifi, en dat is jammer dat dat niet op z'n stickie zit..quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Qua sticks zie ik de MK802 inderdaad veel langskomen. De ontwikkelaars zijn vooral bezig met de Pivos XIOS DS. Ook gaan veel XBMC ontwikkelaars nu aan de slag met de Ouya (gameconsole met Android erop; maar dat is geen Chinees product).
Persoonlijk ben ik wel fan van boards en kastjes. Die bieden wat mij betreft toch net wat meer mogelijkheden met ethernet en av-out. Het nut van ethernet ziet iedereen misschien niet in maar ik vind ethernet betrouwbaarder en beter voor videofiles (1080P e.d.). En av-out is weer handig voor mensen die geen tv/monitor met HDMI-in hebben.
Zoiets is bijvoorbeeld wel geinig. Standaards specs (helaas maar 512MB RAM) maar wel mooi klein kastje met ethernet, hdmi, av-out, optical out en de gebruikelijke USB- en SD-slots.
[ afbeelding ]
Alleen de prijzen blijven nog vreemd hoog; want ik ben tegenwoordig niet meer zoveel aan het kijken naar China tabs maar voor £70 / $109 kun je een tablet met die specs krijgen en die heeft dan ook nog een complete behuizing met touchscreen...
Verder zijn die dingen eigenlijk allemaal hetzelfde; allemaal de Allwinner A10 (of Cortex A8 in ieder geval) met Mali-400 GPU.
Voor de stick valt natuurlijk ook wel wat te zeggen zoals formfactor en grootte.
Verder super tof dat je een deal probeert te regelen, ben benieuwd maar persoonlijk ben ik meer benieuwd hoe XBMC precies gaat uitpakken op Android met hardware versnelling. Welke specs uiteindelijk het beste zijn.
Ik ga straks denk ik ook weer wat redelijk grote Chinese aankopen doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |