Hunter.quote:
En een bevestiging van mijn mening.quote:
Alles voor een eerste plaats in de stats.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat een lapohunter hey die Esses
Bijna. Ik kwam langs en zag nog een post.quote:
Ja ja meneertje..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Bijna. Ik kwam langs en zag nog een post.
Eet smakelijk!quote:
Maak PV op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat een lapohunter hey die Esses
Dat kan jij niet.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:22 schreef Thaboel het volgende:
Oh en Esses ik begrijp de hint. En je moet maar even een bril scoren
MSN? Overleg achter de schermen? DIt gaat tegen je werken.quote:
Nee hoor. Het is namelijk niet fok geralteerd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MSN? Overleg achter de schermen? DIt gaat tegen je werken.![]()
Dat zeg jij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is namelijk niet fok geralteerd.
Volgens mij mag er tussen sets door eens een moment van rust zijn.quote:
Tuurlijk maar dan ga je toch niet fokkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Volgens mij mag er tussen sets door eens een moment van rust zijn.
Esses wil weer als eerste in de OP komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan ga je toch niet fokken
Als er een computer naast staat. Waarom niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan ga je toch niet fokken
Jij begrijpt het. Die eerste plaats is alles voor hem.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Esses wil weer als eerste in de OP komen
Ah je sport thuisquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Als er een computer naast staat. Waarom niet.
Nou, geloof mij. Daar ga ik deze maand niet meer op kunnen komen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Esses wil weer als eerste in de OP komen
Je snapt het!quote:
Winaarsmentaliteit. Hopelijk denken de Nederlanders op de OS er ook zo overquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Die eerste plaats is alles voor hem.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou, geloof mij. Daar ga ik deze maand niet meer op kunnen komen.
De maand is net 5 dagen oudquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou, geloof mij. Daar ga ik deze maand niet meer op kunnen komen.
Negatief. Ik heb gewoon de rest van de maand een leven die kwalitatief interessanter en belangrijker is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De maand is net 5 dagen oud
De rest van de maand ben je afwezig?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Negatief. Ik heb gewoon de rest van de maand een leven die kwalitatief interessanter en belangrijker is.
We zullen het zienquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Negatief. Ik heb gewoon de rest van de maand een leven die kwalitatief interessanter en belangrijker is.
Wat is er nou kwalitatief interessanter en belangrijker dan FOK!?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Boeken lezenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat is er nou kwalitatief interessanter en belangrijker dan FOK!?
Misschien in postaantal. Maar daar doe ik geen moeite voor. De activitygraph, daar op een is wat anders. Maar daar is niet alleen het aantal belangrijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij gaat dus gewoon als #1 eindigen.
In mijn eentje naar Thailandquote:
Nou, vakantie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat is er nou kwalitatief interessanter en belangrijker dan FOK!?
Never.quote:
Eigenlijk hiken in de wildernis.quote:
Thaise wildernis is de afgelopen 15 jaar anders aardig geasfalteerd.quote:
Jij en geen moeite doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Misschien in postaantal. Maar daar doe ik geen moeite voor. De activitygraph, daar op een is wat anders. Maar daar is niet alleen het aantal belangrijk.
Nog zat mooie plaatsen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thaise wildernis is de afgelopen 15 jaar anders aardig geasfalteerd.
Voor giftige slangen?quote:
Ok. Wat jij wil.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij en geen moeite doen.![]()
Neem iemand anders dan de users van DEF in de maling.![]()
![]()
Eigenlijk omdat ik in een gekke bui gewoon in mijn eentje op pad wilde en willekeurig iets geselecteerd had om rond te gaan kijken. Nou, werd dus Thailand.quote:
Welgeteld een week.quote:
rogerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Eigenlijk omdat ik in een gekke bui gewoon in mijn eentje op pad wilde en willekeurig iets geselecteerd had om rond te gaan kijken. Nou, werd dus Thailand.
quote:
En ik ben alergisch voor grote menigten, dus mij ga je niet zien in de uitgaansgelegenheden.quote:
Ik vermoed dat de kans dat ik je daar ga zien uberhaupt verwaarloosbaar klein is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:41 schreef Esses het volgende:
[..]
En ik ben alergisch voor grote menigten, dus mij ga je niet zien in de uitgaansgelegenheden.
Hehehe, true.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Druid het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de kans dat ik je daar ga zien uberhaupt verwaarloosbaar klein is.
Denk dat Esses direct naar Chang Rai afreist en gaat hiken in de Golden Trianglequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:42 schreef Druid het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de kans dat ik je daar ga zien uberhaupt verwaarloosbaar klein is.
Chiang Rai zelfs. En @ wijnand. Nog wel langer dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat Esses direct naar Chang Rai afreist en gaat hiken in de Golden Triangle
Blijf jij nog lang je zelf in de maling nemen?quote:
there goes my dinner, en bedanktquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:43 schreef Thaboel het volgende:
ALvast een ladyboy voor Esses!
[ afbeelding ]
Ja cobra, wat jij wil. Ga jij de index maar is kijken en is kijken wat er gepost word.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijf jij nog lang je zelf in de maling nemen?
Sinds die grafiek in de OP posts jij enorm veel. Jij wil gewoon op nummer 1 blijven.
Geen dank. Ik doe het met plezier.quote:
Ach, als hij dat echt wilt, past hij het script gewoon aan en zet Esses vast op éénquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijf jij nog lang je zelf in de maling nemen?
Sinds die grafiek in de OP posts jij enorm veel. Jij wil gewoon op nummer 1 blijven.
Whehehe, nja, als ik een voorbinddildo mee nam.... dan zat ik nog aan de verkeerde kant van het land.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:47 schreef paintmeester het volgende:
Doet me een beetje denken aan een stel vrienden van me die op vakantie gingen naar pataya. Om te duiken! Uiteraard een hoop grotten gedoken tijdens de vakantie daar....
quote:
* MaryMouse kijkt omlaag en ziet dat ze toch echt rose sokjes draagtquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef BredeBradda het volgende:
Broederss!
BB komt net terug van AJA-PSV alles
En nu?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef BredeBradda het volgende:
Broederss!
PSV-AJA hequote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef BredeBradda het volgende:
Broederss!
Ik ben PSV supporter, geen probleemquote:
Goede pot dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik ben PSV supporter, geen probleem
In de index staan alleen de geopende, lopende en gesloten topics. Wat wil je dat ik daar mee doe?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja cobra, wat jij wil. Ga jij de index maar is kijken en is kijken wat er gepost word.
Sowieso, wel jammer van het eigen doelpunt maarjaquote:
Meelezen... Wat moet ik doen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In de index staan alleen de geopende, lopende en gesloten topics. Wat wil je dat ik daar mee doe?
Laat maar, Esses kan niet tegen commentaar,quote:
Je dubbel laten stutten door twee ladyboys is geen optie?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Whehehe, nja, als ik een voorbinddildo mee nam.... dan zat ik nog aan de verkeerde kant van het land.
Achja, ik zat naast 410 met m'n PSV vlag van 2 bij 1.5 meter te zwaaienquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Jammer?Dat sloeg echt helemaal nergens op
Deed me denken aan Jaap Stam (wie?) die de bal vol in het doel ramde bij een verbouwereerde Ronald Waterreus (wie?) tijdens een Europese wedstrijd ergens rond de eeuwwisseling.
Ik kan wel tegen commentaar. Maar ik kan ook aantoonbaar bewijzen dat ik al langere tijd voordat de grafieken in de OP stonden ruimschoots mee postte. Maar daar heb ik geen zin in. *censuur*quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat maar, Esses kan niet tegen commentaar,
Toffe OP.
En dan ga je naar het ROCvA? Dat globaal 300meter van de arena afligt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik ben PSV supporter, geen probleem
Jij laat je wel kennen zo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:57 schreef Esses het volgende:
Oja, C4, aangezien je nogal last hebt van activiteit van mensen etc. etc. Zie de OP. Mooi opgeruimt is niet lelijk. Doe der mee wat jij wil.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dan ga je naar het ROCvA? Dat globaal 300meter van de arena afligt?
Klopt. En heb ik ook geen enkel probleem mee.quote:
Een groot deel van die Ajax 'fans' komen uit dorpjes in de Achterhoek enzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dan ga je naar het ROCvA? Dat globaal 300meter van de arena afligt?
Dat weet ik. Maar toch wel leuk als je PSv 'fan' bent (quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Een groot deel van die Ajax 'fans' komen uit dorpjes in de Achterhoek enzo.
Klopt, en de meeste "hardcore" supporters, zijn vaak genoeg in aanraking met Politie gekomen, veel succes met je opleiding dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Een groot deel van die Ajax 'fans' komen uit dorpjes in de Achterhoek enzo.
Dat is dan ook voor het eerst. Respect voor jou Esses.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt. En heb ik ook geen enkel probleem mee.
En eveneens. Weltrusten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dan ook voor het eerst. Respect voor jou Esses.
En echte supporters gaan niet op de vuist met elkaar. Zo zet je je club in een kwaad daglicht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Klopt, en de meeste "hardcore" supporters, zijn vaak genoeg in aanraking met Politie gekomen, veel succes met je opleiding dan.Maar er zal vast wel wat vijandigheid zijn, goed bedoeld
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef BredeBradda het volgende:
Zo maar eens deel 2 van Band of Brothers kijken!
Ik kwam bij m'n vorige baan elke dag langs die evenementenhal waar de Toppers altijd optredenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar toch wel leuk als je PSv 'fan' bent () je school naast de arena ligt
Tegenwoordig zijn er ook amper rellen meer, ergens in '90 hadden ze bij ADO het hele clubhuis in de fik gestokenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En echte supporters gaan niet op de vuist met elkaar. Zo zet je je club in een kwaad daglicht.
Dat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sowieso kwaad worden om welke club iemand support
Tegenwoordig geen rellen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er ook amper rellen meer, ergens in '90 hadden ze bij ADO het hele clubhuis in de fik gestoken
Tja het supportershome heeft een paar keer in de fik gestaan. De arena ook. Ach. Je verneukt je club ermee. Maar dat snappen sommige niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er ook amper rellen meer, ergens in '90 hadden ze bij ADO het hele clubhuis in de fik gestoken
Lopen ze met spijkerbommen het stadion binnen, dan ben je toch godverdomme ook gek in je kop.
En bijna dagelijks op FOK!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Tegenwoordig geen rellen?Om 8 uur 's avonds heb je op Nederland 1 een programma dat "Het NOS Journaal" heet. Best interessant.
Rellen met zogenaamde "Ultra;s", bij Ajax wordt ook nog wel eens Corteo gevierd na een wedstrijd, gooien ze ook lekker allemaal illegaal vuurwerk tussen de mensenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Tegenwoordig geen rellen?Om 8 uur 's avonds heb je op Nederland 1 een programma dat "Het NOS Journaal" heet. Best interessant.
Of toen Utrecht hun eigen stadion slooptequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tja het supportershome heeft een paar keer in de fik gestaan. De arena ook. Ach. Je verneukt je club ermee. Maar dat snappen sommige niet.
Kun je nagaan wat voor proleten er tussen zitten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Of toen Utrecht hun eigen stadion sloopte
Ff iets anders, ik neem aan dat ik volgend jaar sws met veel buitenlanders op die school zitquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Thaboel het volgende:
Ach 'harde kern' gasten zijn niet de grootste lichten in de wereld.
Dat zijn alleen buitenlanders?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ff iets anders, ik neem aan dat ik volgend jaar sws met veel buitenlanders op die school zitHeb geen probleem met buitenlanders maar wel met die "Nickelson Swagger Gucci nektasje" type
Goeie vraag wel, want de Gucci types die ik wel gezien heb zijn voornamelijk gekwaste amsterdamsesquote:
Ik had er geen last van. 1 vechtpartij daar meegemaakt en dat was met minuut over. Gewoon je ding doen en niet opletten. En je hebt een eigen afdeling dus je zal ze alleen bij het binnen en buiten gaan van het gebouw zien en met de pauzes.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:11 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ff iets anders, ik neem aan dat ik volgend jaar sws met veel buitenlanders op die school zitHeb geen probleem met buitenlanders maar wel met die "Nickelson Swagger Gucci nektasje" type
Meestal zijn het de mocro's met die tasjes e.dquote:
Ze kunnen ook in je eigen klas zittenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik had er geen last van. 1 vechtpartij daar meegemaakt en dat was met minuut over. Gewoon je ding doen en niet opletten. En je hebt een eigen afdeling dus je zal ze alleen bij het binnen en buiten gaan van het gebouw zien en met de pauzes.
Daar weten de sgt's wel raad mee. Ohja tipje van mij: Als je je BPV hebt GA GODVERDOMME NIET LOPEN KLOTEN OP JE KAMER.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Meestal zijn het de mocro's met die tasjes e.d
[..]
Ze kunnen ook in je eigen klas zitten
Oja "Ik heb money G, Ik steel van die rijke tatta's, hooggeleid" Die zat ook op ROCvAx100
Maakt niet uit hoor korporaalquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Is maar goed dat ik nooit geen groeps-sergeant van jullie kan worden!!
Matig excuus, in alle grote steden zijn de grotere tuincentra gewoon open op zondagquote:
Gorinchem kun je dan ook niet rekenen onder een grote stadquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Matig excuus, in alle grote steden zijn de grotere tuincentra gewoon open op zondag
quote:
Dat is vandalisme, daar zondig ik me niet aanquote:
Nog steeds een smoes, auto pakken naar grote stad rijden was een optiequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gorinchem kun je dan ook niet rekenen onder een grote stad
Broertje van Lotusss had vandaag de auto te leen, dus ik zat zonder, valide excuus dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog steeds een smoes, auto pakken naar grote stad rijden was een optie
Maar ik hou je aan je afspraak.
Je hebt honger of je hebt het niet, hè.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is vandalisme, daar zondig ik me niet aan
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Broertje van Lotusss had vandaag de auto te leen, dus ik zat zonder, valide excuus dus
Maar idd, ik hou me aan de afspraak
Jij en ik gaan bloembollen vreten, honey!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef Thaboel het volgende:
WAT WORDEN HIER VOOR ILLEGALE AFSPRAKEN GEMAAKT?!
Ondanks zijn combat experience blijkbaar op dit moment níet hongerig genoeg om bloembollen uit een perkie te trekken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je hebt honger of je hebt het niet, hè.
Aangezien Esses toch naar Thailand is..quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef Thaboel het volgende:
WAT WORDEN HIER VOOR ILLEGALE AFSPRAKEN GEMAAKT?!
Oke, gefrituurd met zoet-zure saus graag.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij en ik gaan bloembollen vreten, honey!
Net een full english breakfast op man, ik zit ff vol!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je hebt honger of je hebt het niet, hè.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij en ik gaan bloembollen vreten, honey!
hehehe, goed plan jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dus donderdag kom je met zelfgemaakte bloembollenstampot aan?
Het is half 11. IK WEET NIET WAT VOOR VERNEUKT SLAAP RITME JIJ HEBT?!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net een full english breakfast op man, ik zit ff vol!
Ik trek wel een grillburger uit de muur bij de febo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dus donderdag kom je met zelfgemaakte bloembollenstampot aan?
Ik heb vanochtend pancakes gegetenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het is half 11. IK WEET NIET WAT VOOR VERNEUKT SLAAP RITME JIJ HEBT?!
Ik zorg wel voor het dessertquote:
Stond vandaag om 0530 op, tukke gedaan om 1230, werd om 1600 wakker, en over 1 uur weer tukkie doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Het is half 11. IK WEET NIET WAT VOOR VERNEUKT SLAAP RITME JIJ HEBT?!
Dat is niet verknipt. Dat is een oude mannen schemaquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Stond vandaag om 0530 op, tukke gedaan om 1230, werd om 1600 wakker, en over 1 uur weer tukkie doen.
Idd, best wel verknipt ja.
ga jij je mondje ff spoelen!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is niet verknipt. Dat is een oude mannen schema
Nee.quote:
Donderdag met een biertje doe ik het zelf wel.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga jij je mondje ff spoelen!!
- knip -
Kuchquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Aangezien Esses toch naar Thailand is..
Jij met je grote mond, ik dwing jou dan dat 040 shirt aan te trekken, en je hebt maar te luisteren!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Donderdag met een biertje doe ik het zelf wel.
ik ben al aan het vergrijzen. ER heeft gelukquote:
Nope.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij met je grote mond, ik dwing jou dan dat 040 shirt aan te trekken, en je hebt maar te luisteren!!
Was me al eens eerder gelukt, stond je erg schattigquote:
Komt goedquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Daar weten de sgt's wel raad mee. Ohja tipje van mij: Als je je BPV hebt GA GODVERDOMME NIET LOPEN KLOTEN OP JE KAMER.
Nog ruzie over gehad met die knuppels.
Ik ontken alles.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was me al eens eerder gelukt, stond je erg schattig
En als die niet warm is drinkt de echte militair die nog steeds gewoon koudquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als die niet warm is drinkt de echte militair die nog steeds gewoon koud
Koffie van 12 uur oudquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
militairen reken niet in warm of koud. Maar in rijpings uren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Koffie van 12 uur oud![]()
Pantserkoffie noemden wij dat, dat je bek verkrampte als je het dronk.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Koffie van 12 uur oud![]()
Pantserkoffie noemden wij dat, dat je bek verkrampte als je het dronk.
Blijft een mooi lied maar dan deze versie!quote:
Helemaal mooi als martina nu gaat stuntenquote:
ik heb dat een tijdje als ring tone gehadquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blijft een mooi lied maar dan deze versie!
Gutenacht!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:49 schreef BredeBradda het volgende:
Laat ik me vandaag eens aan Cobra4 zijn woorden houden, truste
Hoe lang ga jij dat volhouden??quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:49 schreef BredeBradda het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:49 schreef BredeBradda het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik heb dat een tijdje als ring tone gehaddaar waren de ouderen bij mij in de familie niet blij mee
Ik wou al vragen, ik bedoel, als het het Horst Wessellied was dan kan ik begrijpen dat ouderen er van over hun nek gaan. Zelfs mijn vader draaide nog Duitse en Russische marsenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Wel een goede hoor
Mijn ringtone is de Grenadiersmars
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Wel een goede hoor
Mijn ringtone is de Grenadiersmars
Nee, ja, dat is ook wel wat erg radicaalquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wou al vragen, ik bedoel, als het het Horst Wessellied was dan kan ik begrijpen dat ouderen er van over hun nek gaan. Zelfs mijn vader draaide nog Duitse en Russische marsen
Met die renners heeft hij het gewoon goed gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Weer Bolt, Martina niet best
mensen op m'n werk kijken me altijd wat vreemd aan als m'n phone gaatquote:
Ik heb wel opgelet als papa verteldequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ja, dat is ook wel wat erg radicaal
De Grenadiersmars als ringtone is best goed te begrijpen. Stel je voor dat je een collega hebt die 'de Internationale' als ringtone heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
mensen op m'n werk kijken me altijd wat vreemd aan als m'n phone gaat
Hoopte dat ie 3e werd ofzo maar dat zit er niet inquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Met die renners heeft hij het gewoon goed gedaan.
WTF ja, dan weet je gelijk met wat voor een figuur je van doen hebt, ff voor de nitwits, Die Internationale is dit dus:quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Grenadiersmars als ringtone is best goed te begrijpen. Stel je voor dat je een collega hebt die 'de Internationale' als ringtone heeft.
Inderdaad, prima tijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Met die renners heeft hij het gewoon goed gedaan.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:56 schreef Thaboel het volgende:
Ik heb Peter Heerschop die heel hard: RAAAANNNOOOMMMIII KROOOMOOOWIDDDJJOOOOJOOOOOOO roept
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:56 schreef Thaboel het volgende:
Ik heb Peter Heerschop die heel hard: RAAAANNNOOOMMMIII KROOOMOOOWIDDDJJOOOOJOOOOOOO roept
De oorsprong van het lied is trouwens ook niets mis mee, maar door de geschiedenis ook gekleurd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
WTF ja, dan weet je gelijk met wat voor een figuur je van doen hebt, ff voor de nitwits, Die Internationale is dit dus:
- knip -
Met het communisme is ook niks mis, echter de uitvoering daarvan deugt van geen enkele kantquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De oorsprong van het lied is trouwens ook niets mis mee, maar door de geschiedenis ook gekleurd.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Grenadiersmars als ringtone is best goed te begrijpen. Stel je voor dat je een collega hebt die 'de Internationale' als ringtone heeft.
Oorspronkelijk is de internationale het lied van de Socialisten hè.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met het communisme is ook niks mis, echter de uitvoering daarvan deugt van geen enkele kant
Mijn oude unitquote:
Ja heb je gelijk inquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oorspronkelijk is de internationale het lied van de Socialisten hè.
En weer de klassieker: Brandfles en molotov door elkaar halen!quote:
Whehe in deel 1 die gast. "Hoe zeggen jullie nou 'doei' in het leger?"quote:
die is ook leuk jaquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En weer de klassieker: Brandfles en molotov door elkaar halen!
Dat weet jij ook pas sinds kort mondje stokvisquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En weer de klassieker: Brandfles en molotov door elkaar halen!
Naja C4 heeft het me uitgelegd en nu begrijp ik het welquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Eigenlijk zou er een soort van DEFclopedia moeten komen. Heeft toch zeker bijna twee topics gekost voordat het verschil echt was vastgesteld
leuk hè? ff op neer naar Luxemburgquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef jankaas020 het volgende:
En weer terug in het Hollandse, nu kakke te kort door rijden naar huis.
Boekje Pienterquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Eigenlijk zou er een soort van DEFclopedia moeten komen. Heeft toch zeker bijna twee topics gekost voordat het verschil echt was vastgesteld
Je zat toch in Limburg vandaag?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef jankaas020 het volgende:
En weer terug in het Hollandse, nu kakke te kort door rijden naar huis.
Die ben ik al maanden uit mijn hoofd aan het leren, maar staan dit soort dingen niet inquote:
Dit is pas een vliegtuigquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is pas een vliegtuig.
Die van mij is goedkoper.quote:
quote:
The Unit op RTL7quote:
onbelangrijkquote:
En de meesten nog aan de grond vernietigdquote:
Schijnt wel dat de Duitsers erg tevreden waren over de kisten die ze te pakken konden krijgen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En de meesten nog aan de grond vernietigd
Klopt ja, meer dan dat zelfs.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Schijnt wel dat de Duitsers erg tevreden waren over de kisten die ze te pakken konden krijgen.
Hoe zit ie met band of brothers?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:33 schreef BredeBradda het volgende:
Cobra4 tip helpt niet, ik ben reeds gewend om elke dag tot 1 uur op te blijvenOke, ik ga 12:30 slapen. Geen excuses
Nederlandse leger in de Tweede Wereldoorlog #3 Mooie plaatjes zijn niet lelijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt ja, meer dan dat zelfs.
Nog een frapant filmpje:
Vandaag de hele dag weg geweest, en morgen ga ik uitgebreid trainenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hoe zit ie met band of brothers?
Okquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:36 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag weg geweest, en morgen ga ik uitgebreid trainenMisschien morgenavond.
11 uur opstaan, 12 tot 3 voetbal wedstrijd fotograferen, 4 uur naar A'dam voor AJA-PSV tot 9 uur, toen hem hier gechilled op FOK!quote:
Hij was naar Eindhoven.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:35 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nederlandse leger in de Tweede Wereldoorlog #3 Mooie plaatjes zijn niet lelijk.
Ok vetquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:39 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
11 uur opstaan, 12 tot 3 voetbal wedstrijd fotograferen, 4 uur naar A'dam voor AJA-PSV tot 9 uur, toen hem hier gechilled op FOK!
Clan had ook nog een hele reeks geplaatst in z'n Indië topic geloof ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Werden toen gevechtswagen-eskadrons genoemd.
quote:
Klopt, jammer dat hij er niet meer isquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:40 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Clan had ook nog een hele reeks geplaatst in z'n Indië topic geloof ik.
Zeg, ga jij ook eens Stalingrad kijken!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:41 schreef BredeBradda het volgende:
[..]![]()
Aflevering 1 is af. Geniale serie al though
Ziet er goed uit! Ook aan mn lijstje toegevoegdquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, ga jij ook eens Stalingrad kijken!!
Ik wilde je vragen waarom je niet een link naar de volledige Duitse versie van Stalingrad poste, maar die is inmiddels ook van YT verwijderdquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, ga jij ook eens Stalingrad kijken!!
- knip -
Good boyquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:46 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Ook aan mn lijstje toegevoegd
Qua rauwheid en sfeer trok ik wel wat parallellen met Full Metal Jacket.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Good boy
En nee, niks geromantiseerd in die film, gewoon rauw, gewoon geen hollywood productie.
Die is er niet meer, wel in het Engels.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wilde je vragen waarom je niet een link naar de volledige Duitse versie van Stalingrad poste, maar die is inmiddels ook van YT verwijderd
FMJ, een zeer goede film idd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Qua rauwheid en sfeer trok ik wel wat parallellen met Full Metal Jacket.
Heb ik ook nog niet gezien. Ben nog op zoek, maar ik denk dat ik externe hulp nodig ga hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die is er niet meer, wel in het Engels.
Wat ik brededinges ook echt aanraad is om Warriors te kijken. Ook geen romatiek, geen hollywood, maar gewoon bizar authentiek.
Vergeet Das Boot nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
FMJ, een zeer goede film idd.
Echter, doordat Stalingrad gemaakt is door Duitsers is het toch uniek te noemen, naar zo een duister stuk van hun geschiedenis, en dat ze de soldaat centraal stelden in de opnames.
Bij FMJ heb ik dat een stukje minder.
Bij FMJ vond ik de opleiding van de recruiten eigenlijk nog het meest interessante.
Ik heb de DVD hier nog ergens liggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook nog niet gezien. Ben nog op zoek, maar ik denk dat ik externe hulp nodig ga hebben
Ik ga morgen even rustig zoeken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb de DVD hier nog ergens liggen.
http://www.imdb.com/title/tt0119873/
Doe datquote:
Ja, dat is ook een film waar ik met verbazing naar heb zitten kijken. En iets wat min of meer terugkwam in een universiteit onderzoek in Aflevering 3 van Levy (deze aflevering geloof ik)quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Net de film Die Welle gekeken. Interessant verhaal.
Enige is dat het af en toe niet heel realistische overkomt dat zoits in een week tijd kan gebeuren. Voor de rest erg goed opgezet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een film waar ik met verbazing naar heb zitten kijken. En iets wat min of meer terugkwam in een universiteit onderzoek in Aflevering 3 van Levy (deze aflevering geloof ik)
Ja hequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:41 schreef BredeBradda het volgende:
[..]![]()
Aflevering 1 is af. Geniale serie al though
Een week is ook wel kort, maar recente en voorlopige resultaten van lopende onderzoeken hebben wél uitgewezen hoe snel mensen van 'principes' kunnen afstappen. En dan kom je terug op de vraag die sinds WO II al vaak gesteld werd, was je goed of fout vanwege moraal of vanwege oppertunismequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:04 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Enige is dat het af en toe niet heel realistische overkomt dat zoits in een week tijd kan gebeuren. Voor de rest erg goed opgezet.
Wat studeer jij ookweer?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een week is ook wel kort, maar recente en voorlopige resultaten van lopende onderzoeken hebben wél uitgewezen hoe snel mensen van 'principes' kunnen afstappen. En dan kom je terug op de vraag die sinds WO II al vaak gesteld werd, was je goed of fout vanwege moraal of vanwege oppertunisme
quote:
ah. Welke? (en welke studie deed je?)quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik studeer inmiddels niet veel meer. Maar werk op een uni
Heb ik mijn examen maatschappijleer in afgeslotenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:56 schreef hoogvlieger het volgende:
Net de film Die Welle gekeken. Interessant verhaal.
Ik heb Bestuurlijke Informatica gestudeerd, en werk op een van de twee universiteiten die de hoofdstad rijk isquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:09 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ah. Welke? (en welke studie deed je?)
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Heb ik mijn examen maatschappijleer in afgeslotenWe moesten ons inleven in 1 van de hoofdrollen en vanuit dat karakter een dagboek schrijven van de hele film. Ook vragen of een dictatuur nog mogelijk zou zijn etc.
UvA?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik studeer inmiddels niet veel meer. Maar werk op een uni
50% kans en de juistequote:
Zat in 'mijn' tijd verplicht in de AMO.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die is er niet meer, wel in het Engels.
Wat ik brededinges ook echt aanraad is om Warriors te kijken. Ook geen romatiek, geen hollywood, maar gewoon bizar authentiek.
Ja was inderdaad geen lastigequote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zat in 'mijn' tijd verplicht in de AMO.
Volgens mij zijn er al topics geweest dat ene Fogel voor de absolute Dictatuur moest gaan (maar ik heb geen zin om terug te zoeken in ONZ)quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Stempt uw allen op ER,, stempt voor een dictatuur, wij maken het boeven zuur.
Een maakt u niet druk, geen gezeik, iedereen rijk!!
Stempt dus allen op ER bij de komende verkiezingen!!
Goede zaak.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zat in 'mijn' tijd verplicht in de AMO.
Was een 2daagse 'cursus' opzo'n landgoed. Was voor de geestelijke vorming.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Dat wist ik dus niet, werd er ook uitgelegd waarom?
Ik kom nooit in ONZquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al topics geweest dat ene Fogel voor de absolute Dictatuur moest gaan (maar ik heb geen zin om terug te zoeken in ONZ)
Ik zou ja zeggen, als je maar genoeg mensen zover krijgt om 1 ding te geloven bijvoorbeeld Wilders, die zoveel goede redenen verzint dat buitenlanders wegmoeten. "t zou zomaar kunnen gebeurenquote:
Zal wel Doorn zijn geweest?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Was een 2daagse 'cursus' opzo'n landgoed. Was voor de geestelijke vorming.
Was omdat daar de 2strijd prachtig inbeeld word gebracht. En de jonge soldaten ziet veranderen in en door de oorlog.
Jij niet gehad? Was op zo'n landgoed. Ook leuk zuipen. Met die bar in de kelder.quote:
Ik geloof je op je woord. Geen zin om in je PoHi te kijkenquote:
Dan heeft die Aal of Dominee de juiste film gekozenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Was een 2daagse 'cursus' opzo'n landgoed. Was voor de geestelijke vorming.
Was omdat daar de 2strijd prachtig inbeeld word gebracht. En de jonge soldaten ziet veranderen in en door de oorlog.
Wel daar in de buurt. Ik ga even zoeken.quote:
Niet gkozen door de geestelijke. Verplichte kost.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan heeft die Aal of Dominee de juiste film gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |