Hunter.quote:
En een bevestiging van mijn mening.quote:
Alles voor een eerste plaats in de stats.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat een lapohunter hey die Esses
Bijna. Ik kwam langs en zag nog een post.quote:
Ja ja meneertje..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Bijna. Ik kwam langs en zag nog een post.
Eet smakelijk!quote:
Maak PV op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat een lapohunter hey die Esses
Dat kan jij niet.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:22 schreef Thaboel het volgende:
Oh en Esses ik begrijp de hint. En je moet maar even een bril scoren
MSN? Overleg achter de schermen? DIt gaat tegen je werken.quote:
Nee hoor. Het is namelijk niet fok geralteerd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MSN? Overleg achter de schermen? DIt gaat tegen je werken.![]()
Dat zeg jij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is namelijk niet fok geralteerd.
Volgens mij mag er tussen sets door eens een moment van rust zijn.quote:
Tuurlijk maar dan ga je toch niet fokkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Volgens mij mag er tussen sets door eens een moment van rust zijn.
Esses wil weer als eerste in de OP komenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan ga je toch niet fokken
Als er een computer naast staat. Waarom niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan ga je toch niet fokken
Jij begrijpt het. Die eerste plaats is alles voor hem.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Esses wil weer als eerste in de OP komen
Ah je sport thuisquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Als er een computer naast staat. Waarom niet.
Nou, geloof mij. Daar ga ik deze maand niet meer op kunnen komen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Esses wil weer als eerste in de OP komen
Je snapt het!quote:
Winaarsmentaliteit. Hopelijk denken de Nederlanders op de OS er ook zo overquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Die eerste plaats is alles voor hem.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou, geloof mij. Daar ga ik deze maand niet meer op kunnen komen.
De maand is net 5 dagen oudquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou, geloof mij. Daar ga ik deze maand niet meer op kunnen komen.
Negatief. Ik heb gewoon de rest van de maand een leven die kwalitatief interessanter en belangrijker is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De maand is net 5 dagen oud
De rest van de maand ben je afwezig?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Negatief. Ik heb gewoon de rest van de maand een leven die kwalitatief interessanter en belangrijker is.
We zullen het zienquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Negatief. Ik heb gewoon de rest van de maand een leven die kwalitatief interessanter en belangrijker is.
Wat is er nou kwalitatief interessanter en belangrijker dan FOK!?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Boeken lezenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat is er nou kwalitatief interessanter en belangrijker dan FOK!?
Misschien in postaantal. Maar daar doe ik geen moeite voor. De activitygraph, daar op een is wat anders. Maar daar is niet alleen het aantal belangrijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij gaat dus gewoon als #1 eindigen.
In mijn eentje naar Thailandquote:
Nou, vakantie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat is er nou kwalitatief interessanter en belangrijker dan FOK!?
Never.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |