Ik heb niet zo veel tegen hem. Heel die soap bij Ajax boeit mij niet. Ik vind hem een goede coach.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die man heeft zich toch totaal ongeloofwaardig gemaakt?
1. Het is geen Oranje meer, maar Van Gaal 1 nu.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:13 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
Hoe kan je nou tégen het NL elftal zijn als NL'er alleen maar door een coach.![]()
![]()
![]()
Ja maar ik heb gewoon een vermoeden dat het Louis nog heel diep ziet en dat Ajax hier nog wel eens last van kan krijgen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel tegen hem. Heel die soap bij Ajax boeit mij niet. Ik vind hem een goede coach.
quote:DinozoFR5 augustus 2012 om 20:14
PSV beter dan Ajax? Even serieus mensen.. Degene die lopen te roepen dat PSV beter was dan Ajax hebben volgens mij met hen ogen dicht gekeken naar deze wedstrijd.
Enige team dat aan het voetballen was was Ajax. Enige wat PSV deed was counteren.. Vorig jaar hetzelfde en dit jaar nog steeds hetzelfde.
Een Ajax zonder Eriksen is duidelijk te zien.. Geen enkele variatie of enige oplossingen voetballend mogelijk. PSV mag dan wel 4 keer gescoord hebben, maar hoe vielen deze doelpunten eigenlijk? Allemaal gecounterd en wachtend totdat Ajax een fout maakte..
Omdat ik het zo'n gigantische achterbakse zichzelf overschattende als een gek schreeuwende idioot vind, dat ik altijd hoop dat hij verliest.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:13 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
Hoe kan je nou tégen het NL elftal zijn als NL'er alleen maar door een coach.![]()
![]()
![]()
Hij is een toekomstige topper.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lach maar. Iedereen met verstand van voetbal weet dat dit een toekomstig topper is.
Sowieso wordt het niks met Van Gaal zonder het werkelijke meesterbrein Jonker naast zich welke liever in de luwte werkt en bij het Nederlands elftal te veel aandacht verwachtquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Omdat ik het zo'n gigantische achterbakse zichzelf overschattende als een gek schreeuwende idioot vind, dat ik altijd hoop dat hij verliest.
Ik denk het niet. V. Gaal wil altijd presteren. Als bepaalde spelers van Ajax beter bij zijn spel passen verwacht ik ook gewoon dat hij ze zal selecteren. Zeker met Kluivert, ondanks zijn PSV periode toch wel een Ajax man, als assistent.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar ik heb gewoon een vermoeden dat het Louis nog heel diep ziet en dat Ajax hier nog wel eens last van kan krijgen.
Selecteren zal hij ze misschien wel, maar hij wilt denk ik zo'n andere tacktiek als Cruijff en kan de spelers wel eens dingen in gaan fluisteren. Beetje stoken is hem niet vreemd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk het niet. V. Gaal wil altijd presteren. Als bepaalde spelers van Ajax beter bij zijn spel passen verwacht ik ook gewoon dat hij ze zal selecteren. Zeker met Kluivert, ondanks zijn PSV periode toch wel een Ajax man, als assistent.
Hij is nog dronken. Agressieve hond dat het is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Slechtste speler op het veld bij Hansie Hansie.
Offtopic, maar wat vind je dan van Mourinho?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Omdat ik het zo'n gigantische achterbakse zichzelf overschattende als een gek schreeuwende idioot vind, dat ik altijd hoop dat hij verliest.
De Cruijff tactiek is toch totaal niet relevant voor Oranje? Ik denk dat we het (nog) niet groter moeten maken dan het is. Er is nog niets aan de hand.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Selecteren zal hij ze misschien wel, maar hij wilt denk ik zo'n andere tacktiek als Cruijff en kan de spelers wel eens dingen in gaan fluisteren. Beetje stoken is hem niet vreemd.
Geen idee, loting komt later deze maand.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk nog een paar leuke tegenstanders in de Europa League?
Wat moet je dan, hem niet spelen? Het geeft wel mooi weer hoe ver de ploegen zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:22 schreef JesseOzil het volgende:
Haha wat is dit een schamele kutprijs zeg
Ik hoop voor jullie dat het geen Oostbloklanden zijn. Dat zijn van die nietszeggende potjes.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee, loting komt later deze maand.
Wat een drama inderdaad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef TC03 het volgende:
Ik erger me dood aan Hans Kraaij zijn interviewtechnieken zeg.![]()
![]()
Ja maar de hele presentatie enzo ze moeten het net als de clarity shield iets spectatulairs van maken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat moet je dan, hem niet spelen? Het geeft wel mooi weer hoe ver de ploegen zijn.
Dat is altijd jammer idd. Na de groepsfase wordt het pas leuk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat het geen Oostbloklanden zijn. Dat zijn van die nietszeggende potjes.
Er zitten een paar leuke tussen, maar de meeste zijn inderdaad ruk. Maar een Legia Warschau ofzo is wel leuk. Geen idee of dat uberhaupt mogelijk is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat het geen Oostbloklanden zijn. Dat zijn van die nietszeggende potjes.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef GGMM het volgende:
"eerlijkheid is een mooi gebied" - Jan Joost Van Gangelen.
Janssen heeft dit seizoen geen basisplaats, Janssen heeft een gesprek gehad met de Boer waar de Boer dat hem heeft duidelijk gemaakt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |