Prima, zolang Van Gaal er zit ben ik toch tegen Oranjequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
Daley Blindom te janken die kerel, het ergste is dat die vieze parasiet van zijn vader hem straks er doorheen drukt bij Oranje
Als we die schoonzoon van Bert maar kwijt zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
Daley Blindom te janken die kerel, het ergste is dat die vieze parasiet van zijn vader hem straks er doorheen drukt bij Oranje
Ik ook. Maar heb wel vertrouwen dat het gebeurt is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Jaarcijfers komen in oktober wel, ik ben benieuwd.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn trap techniek is inderdaad niet zo verfijnd als Marcelo. Die bal zat er weer lekker in vandaag
Klopt jong psv - jong ajaxquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, die hoeft het nog helemaal niet gelijk in een topwedstrijd te laten zien. Die kom je nog wel eens tegen.
Marcelo moet niks met zijn voeten doen inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn trap techniek is inderdaad niet zo verfijnd als Marcelo. Die bal zat er weer lekker in vandaag
jouw leeftijd móet < 18 zijn, klopt dat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima, zolang Van Gaal er zit ben ik toch tegen Oranje
dquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook. Maar heb wel vertrouwen dat het gebeurt is.
JA dat gaat nog leuk worden Oranje VS Ajax. Van Gaal gaat zijn strijd bij Ajax gewoon doorvoeren vanuit de KNVB. Kan ook weinig sympathie opbrengen voor Oranje nu.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima, zolang Van Gaal er zit ben ik toch tegen Oranje
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
jouw leeftijd móet < 18 zijn, klopt dat?
Echt hè.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
En dat komt enkel door v. Gaal?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
JA dat gaat nog leuk worden Oranje VS Ajax. Van Gaal gaat zijn strijd bij Ajax gewoon doorvoeren vanuit de KNVB. Kan ook weinig sympathie opbrengen voor Oranje nu.
Ik houd het nog op toeval.quote:
Die man heeft zich toch totaal ongeloofwaardig gemaakt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dat komt enkel door v. Gaal?
Nederlands elftal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:13 schreef DaveGrohl het volgende:
[..]
Hoe kan je nou tégen het NL elftal zijn als NL'er alleen maar door een coach.![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |