abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115152916
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Score vertekend het nu anders was het 4-1, dat is wel erg voor Ajax hoor :P
Tsja.

Blind :')
Janssen :')
Özbiliz :')
pi_115153041
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tsja.

Blind :')
Janssen :')
Özbiliz :')
Schone en Fisher waren ook niet best.
pi_115153073
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Schone en Fisher waren ook niet best.
Maar van Fischer moet je niet gelijk grootse dingen verwachten.
pi_115153098
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Score vertekend het nu anders was het 4-1, dat is wel erg voor Ajax hoor :P
Als je 4x scoort tegen Ajax dan heb je het sowieso netjes gedaan.
pi_115153122
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar van Fischer moet je niet gelijk grootse dingen verwachten.
Klopt, maar toch jammer als je dan van je linksbuiten geen grote dingen mag verwachten en volgende week komt AZ al op bezoek.
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:33:00 #56
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115153139
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Als je 4x scoort tegen Ajax dan heb je het sowieso netjes gedaan.
5x :@
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115153179
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Klopt, maar toch jammer als je dan van je linksbuiten geen grote dingen mag verwachten en volgende week komt AZ al op bezoek.
Maakt niet uit dan begint Ebecilio de verlosser gewoon :) Blijft onbegrijpelijk dat hij niet inviel vandaag -O-
pi_115153182
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Klopt, maar toch jammer als je dan van je linksbuiten geen grote dingen mag verwachten en volgende week komt AZ al op bezoek.
Wordt weer genieten als er niet snel een nieuwe CV komt. Blindje die omvalt bij het verdedigen van Altidore/Beerens
pi_115153183
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:33 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

5x :@
Jij snapt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115153211
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Maakt niet uit dan begint Ebecilio de verlosser gewoon :) Blijft onbegrijpelijk dat hij niet inviel vandaag -O-
Hopelijk ben je niet serieus...
pi_115153276
Allemaal swagghaters in het OS-Forum :')
pi_115153348
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:33 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

5x :@
Klopt want het was geen buitenspel :P (wel volgens die schijt regel nu)
pi_115153365
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal swagghaters in het OS-Forum :')
Swagg :')
Negerpraat :')
Straattaal :')
pi_115153378
Eeeen PSV heeft Ajax volledig overklast :D

Niet eens verassend eigenlijk :X
pi_115153391
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:37 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Swagg :')
Negerpraat :')
Straattaal :')
Stiekem doe ik alsof ik het tof vind om OS te trollen
  Forum Admin zondag 5 augustus 2012 @ 20:38:20 #66
35723 crew  GGMM
pi_115153410
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:

[..]

GGMM deed het zo duidelijk en mensen hapten gewoon. :D
Ja, dat was helemaal treurig ja. Stond nog een duidelijke PI bij alles.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_115153427
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:37 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Swagg :')
Negerpraat :')
Straattaal :')
Je vergeet zachte g
pi_115153439
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, dat was helemaal treurig ja. Stond nog een duidelijke PI bij alles.
Sterkte het komende seizoen
pi_115153450
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:37 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Klopt want het was geen buitenspel :P (wel volgens die schijt regel nu)
En eigen doelpunt Marcelo.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115153527
Ik hoor niks anders dan "balans" op de NOS.
pi_115153575
Mijn tt. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115153593
Die agent bij wegmisbruikers klinkt als van Bommel
  Forum Admin zondag 5 augustus 2012 @ 20:41:43 #73
35723 crew  GGMM
pi_115153604
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Mijn tt. :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_115153663
Daar gaan we.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 20:43:12 #75
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115153704
Martina _O_ _O_ _O_
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')