Tsja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Score vertekend het nu anders was het 4-1, dat is wel erg voor Ajax hoor
Maar van Fischer moet je niet gelijk grootse dingen verwachten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schone en Fisher waren ook niet best.
Als je 4x scoort tegen Ajax dan heb je het sowieso netjes gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Score vertekend het nu anders was het 4-1, dat is wel erg voor Ajax hoor
Klopt, maar toch jammer als je dan van je linksbuiten geen grote dingen mag verwachten en volgende week komt AZ al op bezoek.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar van Fischer moet je niet gelijk grootse dingen verwachten.
5xquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als je 4x scoort tegen Ajax dan heb je het sowieso netjes gedaan.
Maakt niet uit dan begint Ebecilio de verlosser gewoonquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, maar toch jammer als je dan van je linksbuiten geen grote dingen mag verwachten en volgende week komt AZ al op bezoek.
Wordt weer genieten als er niet snel een nieuwe CV komt. Blindje die omvalt bij het verdedigen van Altidore/Beerensquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, maar toch jammer als je dan van je linksbuiten geen grote dingen mag verwachten en volgende week komt AZ al op bezoek.
Hopelijk ben je niet serieus...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit dan begint Ebecilio de verlosser gewoonBlijft onbegrijpelijk dat hij niet inviel vandaag
Swaggquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal swagghaters in het OS-Forum
Ja, dat was helemaal treurig ja. Stond nog een duidelijke PI bij alles.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
GGMM deed het zo duidelijk en mensen hapten gewoon.
Sterkte het komende seizoenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was helemaal treurig ja. Stond nog een duidelijke PI bij alles.
En eigen doelpunt Marcelo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt want het was geen buitenspel(wel volgens die schijt regel nu)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |