abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115148290



Welkom in de VBL SC!

De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you! ) dit is een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!

Had ik al gezegd dat het hier kankergezellig is?



captainmad.JPGlogo_ajax.gifavasmall.jpgpolo.jpgbmi1.gifren.gifjate.pngREvO0.jpgLogo.png1axis.jpgFey.jpgdutch_fc_twentes.png
1280765882-950.png1g.jpgjohan4.gifDize.gifGab.gifDerksen.jpg54.jpgphpuwEvN4AM.jpg72bmep.gifPirelliklein.jpgo6jro.gifduikeend2.jpg
m1gy6dpwdufj_s.jpgbaaas.jpgTK.pngdemeerlogoklein.jpgde_kromme.JPGg8ic9.gif7ycjI.pngsyd66.JPGiofe4i.gifja.jpgmaradona_cigar.jpg1_111211302413Q.jpg
FeyGeit.gifDrow_portrait.pngBmi%20Jup.png2zswb2u.gifhamtaro2.gif



gffffff.jpgimages3.JPGnoiconn.png



Madame_Paon
Paul





http://www.thuisserver.ne(...)ielen&sub_forum=115& Zelf even de datums invoeren voor welke periode je wilt.

Als het je even te veel wordt, klik hier

De OP vind je hier
pi_115148298
Dingdong
pi_115148307
Flikker. :')
Duidelijk hunten.

TheRealAC3 twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:47:02 Contract talks have not stalled just started, and 200k are you for real, I'd never ask for that, reageer retweet
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 18:57:01 #4
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115148336
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Dingdong
:D
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115148348
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:56 schreef mrstylo het volgende:
Flikker. :')
Duidelijk hunten.

TheRealAC3 twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:47:02 Contract talks have not stalled just started, and 200k are you for real, I'd never ask for that, reageer retweet
:)
pi_115148461
quote:
Wat een sukkel. Cole :r
★★★
  zondag 5 augustus 2012 @ 19:00:42 #7
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115148495
TheRealAC3 twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 21:26:36 @WayneRooney wow lad hope fergie didn't go to mad after you come back from la looking like this http://t.co/3BsIBtSv reageer retweet

_O-
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115148502
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:59 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wat een sukkel. Cole :r
Zijn tweets zijn wel baas. Gewoon schijt hebben en eerlijk zijn.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115148618
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
TheRealAC3 twitterde op zaterdag 04-08-2012 om 21:26:36 @WayneRooney wow lad hope fergie didn't go to mad after you come back from la looking like this http://t.co/3BsIBtSv reageer retweet
[ afbeelding ]
_O-
Hij is echt baas dat hij dat gewoon doet. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 19:03:46 #10
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115148640
Ah, lees et pas dat 'we' weer goud hebben gepakt. Jeuh...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 5 augustus 2012 @ 19:09:43 #11
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_115148911
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:03 schreef Happel het volgende:
Ah, lees et pas dat 'we' weer goud hebben gepakt. Jeuh...
Ja en knap gedaan 2 races voor het einde
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 5 augustus 2012 @ 19:24:49 #12
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115149663
Staan we al in de top 10 qua medaille schaal?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 5 augustus 2012 @ 19:26:35 #13
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115149730
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Staan we al in de top 10 qua medaille schaal?
11e nu

1 China 58 28 16 14
2 Verenigde Staten 56 27 14 15
3 Groot-Brittannië 34 16 9 9
4 Zuid-Korea 20 10 4 6
5 Frankrijk 23 8 6 9
6 Duitsland 21 5 10 6
11 Nederland 8 3 1 4
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115149747
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:26 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

11e nu
Weer net niet. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115149771
Medaille wordt ook pas meegeteld na de laatste race.
pi_115151192
Zo, Die Feyenoorders hebben ook weer hun lolletje. De PSV'ers gefeliciteerd. Kijken naar Usain nu
pi_115151285
Ja godverdomme waz deze


quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Die Feyenoorders hebben ook weer hun lolletje. De PSV'ers gefeliciteerd. Kijken naar Usain nu
Kan mij 100 meter rechtdoor rennen nou boeien.
  zondag 5 augustus 2012 @ 19:57:43 #18
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115151344
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115151448
*O*
pi_115151737
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
*O*
Gefeliciteerd Geo
pi_115151781
:') Wat heeft die van gangelen op eens een schaamhaar op de bek zitten dan.
pi_115151797
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Geo
Thanks :)
pi_115151803
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:07 schreef TwenteFC het volgende:
:') Wat heeft die van gangelen op eens een schaamhaar op de bek zitten dan.
Inderdaad :')
pi_115152007
Wordt toch weer lastig nu, maanden gezellig in de SC.. nu begint het ge-etter, getroll, gehaat en gekut weer in de club topics.. :{
pi_115152056
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt toch weer lastig nu, maanden gezellig in de SC.. nu begint het ge-etter, getroll, gehaat en gekut weer in de club topics.. :{
Devv komt niet in SC, dus we zitten goed.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')