Om min of meer bij het onderwerp te blijven trek ik een Hertog Jan open..quote:
quote:
das je nieuwe poes toch?quote:
Wil je straks nog even de foto'doorsturen die je mij hebt gemaakt bij Rene thuis?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga even mijn haar wassen, terpetine is niet zo best veur mijn haar
On the wayquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wil je straks nog even de foto'doorsturen die je mij hebt gemaakt bij Rene thuis?
Haarquote:
foto van je poes graag!quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Bolt wel weer briljant.
Slaap komt er zo aan Kal! Ik roetsj hem naar je toe.
nooo... Wat dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:43 schreef Lutte het volgende:
Ik join team geen slaapDit gaat een lange nacht worden
Moneyzquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn uren zijn alweer opgekrikt vsn 7 naar 20
Ja nouquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Gezellig is dat! Inspirerende minuten.
Whaha inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Die snollen hebben daar wel een antwoord op, doen alsof ze doorverbinden en dan na een minuut of 7 komen ze terug: je zult het toch met mij moeten doen.
Als ik er weer uit word gegooid zekerquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je niet beter een half uurtje wachten en dan opnieuw proberen?
En dan onze geliefde postbode die een envelop nog kleiner dan de standaard maat denk dubbel te moeten vouwen voor ie m door de bus proptquote:
Intensief hoor! Uren lang gejammer aan de telefoonquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren... beetje achter een bureautje zitten!
Bel mij dan een keerquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Intensief hoor! Uren lang gejammer aan de telefoon
Zaterdag toch.quote:
hmmm... Okequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Begon daar om 23.00 uur. Is bij de latere ronden wel gebruikelijk als avondentertainment.
er staat dat het dinsdag is maar als iemand me nu zou vertellen dat het vrijdg is zou ik het ook gelovenquote:
Ahwquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:03 schreef iBenny het volgende:
Mogguh! Dat mooie grote bed hier slaapt echt verdomd slecht. Waarschijnlijk slaapt een spijkerbed beter
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:46 schreef roos85 het volgende:
Mijn lijstje:
franklop - mijn lieve beer
JJdJ1984 - onze topchef kok.
Cee - mede Brabo, is vast kei gezellig.
Pisces29 - Om de laatste SHO nieuwtjes mee door te nemen.
Patrique89 - voor de relletjes en lekkere baksels
Duistersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
![]()
Beachvolleyballers naar de halve finale. Morgen tegen Duitsers!
We gaan ze pakken Roos! Trust me.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Duistersheeft Nederland deze Spelen geen goede ervaring mee.
Zeg dat, is niet voor niets mijn liefquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We gaan ze pakken Roos! Trust me.
En franklop in je lijstje op 1. Ik geef je groot gelijk, dat is zo'n tofferd!
Ben jij dat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zeg dat, is niet voor niets mijn lief
Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben jij dat.Ok.
![]()
Heb hem op Facebook.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat de befaamde roos85 was.
Oke, ben alleen niet blond van mezelfquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat niet zozeer, wel ongeveer het type dat ik had verwacht!
Ik zie ook wel dat je normaal een negerin bent.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke, ben alleen niet blond van mezelf
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie ook wel dat je normaal een negerin bent.
Als die "roos" in de vriendelijst van Frank jouw persoontje betreft teminste..quote:
Nope..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als die "roos" in de vriendelijst van Frank jouw persoontje betreft teminste..![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef Lutte het volgende:
Roos je houdt de gemoederen wel bezig zeg
het is nu meer een principekwestie van het missende puzzelstukje dat door de hond is opgegeten geloof ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef Lutte het volgende:
Roos je houdt de gemoederen wel bezig zeg
Voor jou was het iig niet moeilijk..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het al wonderlijk dat het je gelukt was Bos!
Ik had al een klein vermoeden dat ze het niet kon zijn. Het was totaal niet de Roos die ik bij Roos85 had voorgesteld. Deze is te "hockeyrig"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het al wonderlijk dat het je gelukt was Bos!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had al een klein vermoeden dat ze het niet kon zijn. Het was totaal niet de Roos die ik bij Roos85 had voorgesteld. Deze is te "hockeyrig"
hier idem alleen moet je kin in baard wijzigen..quote:
Daar heb jij heulegaar geen tijd voor, zoeken zal jequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef Bos81 het volgende:
tijd om het gehakt te mengen met kokos, knoflook en tabasco en daar balletjes van te draaien![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar heb jij heulegaar geen tijd voor, zoeken zal jeHier moet ze bij staan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1241&bih=584"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nou die vijfde ^^quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier moet ze bij staan..
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1241&bih=584
De kerstman?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:38 schreef Renesite het volgende:
Wie zit er nouuuu bij mij thuis op de bank!
Ja echtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Epke is ook echtHoe íe daar staat te glimmen!
En die duitser was ook wel
Nah hij heeft alleen een andere haarkleur / baan / baardquote:
Yep, ook een manier om aan je land te ontsnappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:53 schreef Lutte het volgende:
Er zijn zeven Kameroense atleten verdwenen, ik wist niet wat ik las en papa en mama reageerden heel laconiek dat dat altijd wel gebeurt. Weer wat geleerd
zoals een echte Erikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond rond 21.00 uur de halve finale. En natuurlijk discuswerpen. Onze troef werd solide 12e in de kwalificatie. De houdt de rest voor de gek.
Fabianquote:
Anders ik welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Fabian
Ik geloof dat ik toen nogal opvallend zat te kwijlen, m'n vriendje zei al van daar wil jij wel een beschuitje mee eten hè
Dat lijf mag er wel zijn ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik keek raar op bij die speerwerpster uit Paraguay, Leryn Franco. Te knap voor dat onderdeel.Bleek dus ook een model te zijn geweest en miss Paraguay.
Je hoeft niet meer te ontkennen naar wie je cavia is vernoemd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Fabian
Ik geloof dat ik toen nogal opvallend zat te kwijlen, m'n vriendje zei al van daar wil jij wel een beschuitje mee eten hè
Ja heerlijkquote:
whehe, inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:17 schreef Bos81 het volgende:
Nu weet ik waarom Vaduz een Bugs Bunny avatar heeft (zie foto op zijn facebook)
maar dat zijn nou net precies de tanden die ontbrekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:17 schreef Bos81 het volgende:
O jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dat zijn nou net precies de tanden die ontbreken
Twee druppels waterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb niet meer gezocht. Zo boeiend vind ik het eigenlijk niet om direct te weten hoe je er uit ziet. Ik heb een beetje gezocht, nou niet gelukt, dus laat ik het erbij..quote:
OMG,quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Kally het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
1 van de jongens van LA Voices woont in mijn flat
die grijze met die lange haren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Kally het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blonde, heb al miljoen keer hoi gezegd en niet door gehad
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Kally het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef Kally het volgende:
Whahaha, hossel hem!! Oh wacht vast gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blonde, heb al miljoen keer hoi gezegd en niet door gehad![]()
Ubergay, ik zei nog tegen Pat voor die met Rene ging leuke gozer hier voor jequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahaha, hossel hem!! Oh wacht vast gay
RemkoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blonde, heb al miljoen keer hoi gezegd en niet door gehad
Deed ook mee aan Op zoek naar Jozef,"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hahaha René denk dat je in kan pakken schat, deze kruiwagen is te mooi!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ubergay, ik zei nog tegen Pat voor die met Rene ging leuke gozer hier voor je
Ja Remko, kwam niet op zijn naamquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Remko
Deed ook mee aan Op zoek naar Jozef,
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha René denk dat je in kan pakken schat, deze kruiwagen is te mooi!
Die is homo!!!!!1111!1!111!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blonde, heb al miljoen keer hoi gezegd en niet door gehad
OIIIIII, had ik maar gehapt! Dan had ik nu een BN'er!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ubergay, ik zei nog tegen Pat voor die met Rene ging leuke gozer hier voor je
En hij ook!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OIIIIII, had ik maar gehapt! Dan had ik nu een BN'er!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OIIIIII, had ik maar gehapt! Dan had ik nu een BN'er!
Patrique is toch veel te oud voor Goorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:46 schreef Symphonic het volgende:
Nou ja, wees blij dat het die blonde met die krulletjes niet is
O ja, dat was ik even vergetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Patrique is toch veel te oud voor Goor![]()
Ja echt vreselijk.. Wat een vreselijke kwal is dat zeg, maar goed ik zou ook niet met bijv. Caroline Tensen willen samen wonen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja, dat was ik even vergeten
Lijkt me een ramp om met zo'n man samen te wonen
Lekker overheen gereden en nou in de remise!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:06 schreef Renesite het volgende:
Ik voel me als een gepasseerd station
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker overheen gereden en nou in de remise!
je kan beter de achterlichten zien dan de koplampenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:06 schreef Renesite het volgende:
Ik voel me als een gepasseerd station
[ afbeelding ]
Ja... ik heb het idee dat ik óf gesaneerd moet worden óf gerenoveerd naar bijvoorbeeld een Thalys trein om daar tegenop te kunnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lekker overheen gereden en nou in de remise!
Caroline.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk.. Wat een vreselijke kwal is dat zeg, maar goed ik zou ook niet met bijv. Caroline Tensen willen samen wonen..Of Patricia Paay..
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn zoon Bob...
Bob...
Mijn zoon...
Bobbie
Oh goedemorgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
al bijna 10 jaar niet meer...
Ik werk nu op een school
Ik heb nog 3 weken vakantie en dan gaan we weer losquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh goedemorgenDan komen de hoogtijdagen er nou aan of niet?
Ik heb het mijne al, op m'n verjaardag landelijk examenquote:
Ik kan schommelen met mijn tijdquote:
Onze roostermaker had het echt zwaarquote:
dat heb ik ook regelmatigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Onze roostermaker had het echt zwaarAls het om vrije uren en fijne lokalen gaat wordt iedereen giftig hoor
Heb echt situaties gezien waarin twee leraren stonden te bekvechten en De Roostermaker uitsluitsel moest bieden, nou peentjes zweten natuurlijk
En vergeet natuurlijk niet: maar meneeeer als Pasen en Pinksteren op één dag vallen en u dat uur naar dat lokaal verplaatst terwijl u op uw handen staat zijn we tien minuten eerder uit
Nou dat is echt een verrassingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:06 schreef Lutte het volgende:
Mika uit de kast, die zagen we niet aankomen
Had ik op het MBO altijdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik eis minimaal 1 dag in de week vrij van school
En Symph ook gok ik zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lutte zegt het dan ook sarcastisch..
Van quotes of waarvan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Godver, hoe zet ik mijn DM notificaties aan.
Dat is alleen quotes, ik wil DM.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van quotes of waarvan?
Via Settings en dan tabblad overig
eerst over een persoon. Straks over een tegenmiddel voor kankerquote:
DMquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Oeh, kan ik helpen in ja of nee zeggen?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik beslis nu ook over leven en dood. DM maar.
wie denk jequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:46 schreef Renesite het volgende:
Ach, en anders is het nog die vriendin -van. Die zou het kúnnen zijn...
Heb je het over mij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat doet zo'n lekker wijf op Fok! Ik blijf het me afvragen
watquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:51 schreef Lutte het volgende:
Roos je hebt wel het een en ander uit te leggen haha
Die DACHT ik naast haar daadwerkelijke verschijningquote:
dankjewelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, mooie tanden, goede huid, mooi haar... alles
Ach, As het de foute is dan jammerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
dankjewel![]()
![]()
als je de goede voor je hebt
wie denk je? DM maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, as het de foute is dan jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Mika was eerder, dus deze is voor Roos alleen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:01 schreef Lutte het volgende:
7 augustus 2012 - de dag waarop zowel Mika als roos85 uit de kast kwamen.
Neuh, maar ze is uit de kastquote:
Hoe is het met Feyenoord?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:02 schreef franklop het volgende:
Huh wat lopen jullie over mn vriendin te lullen hier? ?:P
Geen idee, ben ajaciedquote:
Dat ze heet en lekker is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:02 schreef franklop het volgende:
Huh wat lopen jullie over mn vriendin te lullen hier? ?:P
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:01 schreef Lutte het volgende:
7 augustus 2012 - de dag waarop zowel Mika als roos85 uit de kast kwamen.
die Roos volleybaltquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had al een klein vermoeden dat ze het niet kon zijn. Het was totaal niet de Roos die ik bij Roos85 had voorgesteld. Deze is te "hockeyrig"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |